Joutuuko maailman uskonnot nyt vastuuseen

Anonyymi-ap

Nyt maailma näyttää sekavalta ja todella pahalta. Riidelläänkö täällä vieläkin jostain psalmeista vai tajutaanko vihdoinkin, mitä oikea , Jumalasta lähtevä uskonnollisuus on nyt kun tullaan jakamaan köyhyyttä suuressa mittakaavassa ? Jumala ei auta mitenkään tai ole suuri taikuri vaan se on ihmisen oma osa ja tehtävä.

https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/e1564df6-d4a0-42c0-99de-b91510a46d10

5

194

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kaikki tuo on totta. Tietenkin. Uskoisin, että jossakin vaiheessa ihmiset on sen verran fiksuja, että eri uskonnoista aletaan etsimään niiden yhtäläiset eli hyvät piirteet tässä tapauksessa ja tulee laaja, yhteinen uskonto tai uskomustiede. Mutta tämä vaihe kulkee varmaan yhteisen maailmanlaajuisen köyhtymisen tms. kautta.

• Anonyymi

Ihmiset ajavat tyhmyyttään ja paatuneisuuttaan maailman asiat pahaan jamaan, mutta Jeesus tulee viime hetkillä takaisin ennenkuin onnistumme kaiken tuhoamaan - ja pistää asiat taas järjestykseen.

Hän, Herra, ratkaisee kansanheimojen riidat, hän jakaa oikeutta kaikille kansoille. Niin taotaan miekat auran teriksi ja keihäät vesureiksi. Yksikään kansa ei enää kohota miekkaa toista vastaan eikä harjoittele sotataitoja.
      - Jes. 2:4 -

• Anonyymi

Voi olla vähän pöllö olo jos ei seuraa islamin ja Intian eskatologiaa jotka kertoo tarkasti mitä on menossa nyt ja tulevaisuudessa. Kristityt ovat olleet jo kauan täysin ulkona pihalla eskatologian suhteen.

2011 alkoi olla joka vuosi merkit suuret Imaami Mahdin tulosta. Sanotaan että olo maailmassa kurjistuu kurjustumistaan kunnes kaikki ovat valmiit rukoilemaan hänen saapumistaan.

Intia puolestaan kertoo Ravana 10 päisen hirviön ja Kumbharkarnan olemassaolon ja vaikutuksen. Esim. kerrotaan maailman ajautuvan tilaan jossa on suuri määrä sotavoimaa ja sotilaita joka on juuri nyt menossa. Armeijoihin satsataan.

Islam ja Intia ovatkin se Totuuden Henki jonka oli määrä kertoa tulevat ja täydellinen tieto.

Itse luen teoksia

Hazrat Mahdi and Prophet Isa pdf
      Bhagavatam
      Mahabharata
      Ramayana

Ja pysyn kärryillä siitä missä mennään. Myös YouTube videot Intian avataria koskevat paljastaa paljon.

Mahdi ja Judgement Day ovat ne asiat jotka seuraavaksi käyvät toteen.

• Anonyymi

Täytyypä tutustua. No, olenkin aina ennen luottanut politiikkoihin.

• "Jumala ei auta mitenkään tai ole suuri taikuri vaan se on ihmisen oma osa ja tehtävä."

Jotkut eivät tunnu ymmärtävän, että se mikä on ihmisten tekoja, ihminen myös itse niistä päättää ja joutuu ottamaan vastuuta.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      69
      3034
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      43
      2963
    3. Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?

Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle
      Ikävä
      50
      2302
    4. Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta

Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas
      Maailman menoa
      340
      1966
    5. Mitä tapahtuu

Syksyllä?
      Ikävä
      140
      1739
    6. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1565
    7. Ikävöin sua

Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan
      Ikävä
      7
      1368
    8. Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?

Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?
      Suomussalmi
      10
      1227
    9. Olet huippunainen

Ja onneksi tiedät sen itsekin.
      Ikävä
      42
      1146
    10. Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!

Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii
      Kotimaiset julkkisjuorut
      66
      1106
    Aihe