Joutuuko maailman uskonnot nyt vastuuseen

Anonyymi-ap

Nyt maailma näyttää sekavalta ja todella pahalta. Riidelläänkö täällä vieläkin jostain psalmeista vai tajutaanko vihdoinkin, mitä oikea , Jumalasta lähtevä uskonnollisuus on nyt kun tullaan jakamaan köyhyyttä suuressa mittakaavassa ? Jumala ei auta mitenkään tai ole suuri taikuri vaan se on ihmisen oma osa ja tehtävä.

https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/e1564df6-d4a0-42c0-99de-b91510a46d10

5

173

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kaikki tuo on totta. Tietenkin. Uskoisin, että jossakin vaiheessa ihmiset on sen verran fiksuja, että eri uskonnoista aletaan etsimään niiden yhtäläiset eli hyvät piirteet tässä tapauksessa ja tulee laaja, yhteinen uskonto tai uskomustiede. Mutta tämä vaihe kulkee varmaan yhteisen maailmanlaajuisen köyhtymisen tms. kautta.

• Anonyymi

Ihmiset ajavat tyhmyyttään ja paatuneisuuttaan maailman asiat pahaan jamaan, mutta Jeesus tulee viime hetkillä takaisin ennenkuin onnistumme kaiken tuhoamaan - ja pistää asiat taas järjestykseen.

Hän, Herra, ratkaisee kansanheimojen riidat, hän jakaa oikeutta kaikille kansoille. Niin taotaan miekat auran teriksi ja keihäät vesureiksi. Yksikään kansa ei enää kohota miekkaa toista vastaan eikä harjoittele sotataitoja.
      - Jes. 2:4 -

• Anonyymi

Voi olla vähän pöllö olo jos ei seuraa islamin ja Intian eskatologiaa jotka kertoo tarkasti mitä on menossa nyt ja tulevaisuudessa. Kristityt ovat olleet jo kauan täysin ulkona pihalla eskatologian suhteen.

2011 alkoi olla joka vuosi merkit suuret Imaami Mahdin tulosta. Sanotaan että olo maailmassa kurjistuu kurjustumistaan kunnes kaikki ovat valmiit rukoilemaan hänen saapumistaan.

Intia puolestaan kertoo Ravana 10 päisen hirviön ja Kumbharkarnan olemassaolon ja vaikutuksen. Esim. kerrotaan maailman ajautuvan tilaan jossa on suuri määrä sotavoimaa ja sotilaita joka on juuri nyt menossa. Armeijoihin satsataan.

Islam ja Intia ovatkin se Totuuden Henki jonka oli määrä kertoa tulevat ja täydellinen tieto.

Itse luen teoksia

Hazrat Mahdi and Prophet Isa pdf
      Bhagavatam
      Mahabharata
      Ramayana

Ja pysyn kärryillä siitä missä mennään. Myös YouTube videot Intian avataria koskevat paljastaa paljon.

Mahdi ja Judgement Day ovat ne asiat jotka seuraavaksi käyvät toteen.

• Anonyymi

Täytyypä tutustua. No, olenkin aina ennen luottanut politiikkoihin.

• "Jumala ei auta mitenkään tai ole suuri taikuri vaan se on ihmisen oma osa ja tehtävä."

Jotkut eivät tunnu ymmärtävän, että se mikä on ihmisten tekoja, ihminen myös itse niistä päättää ja joutuu ottamaan vastuuta.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      85
      1768
    2. Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu

Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia
      Apua aloittelijalle
      120
      1174
    3. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      62
      1050
    4. No ei sun asunto eikä mikään

muukaan sussa ole erikoista. 🤣 köyhä 🤣
      Ikävä
      62
      936
    5. Hyvin. Ikävää nainen,

Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan
      Ikävä
      74
      856
    6. Mitä mietit Honey?

Kulta nainen ❤️❤️
      Ikävä
      57
      800
    7. Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta

Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli
      Pyhäjärvi
      79
      798
    8. Linnasuolla poliisi operaatio

Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/8646060
      Imatra
      29
      796
    9. Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin

Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.
      Ikävä
      45
      777
    10. Missä kaikessa olet erilainen

Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.
      Ikävä
      39
      757
    Aihe