MIESTEN MUSIIKKIA

Anonyymi-ap

Musiikkia mitkä on suunnattu miehille. Ja miehet on tekijänä.
Tälläistä tarvii jotta tuntee sen miehuuden tulen sisällään. Tämä puhuttelee niin syvältä, tuntuu että joku puhuu suoraan niitä sanoja ääneen mitä itse tuntee sisimmässä.

Se on ehdottomasti Trio Niskalaukaus mikä ensimmäisenä tulee mieleen

Timo Rautiainen & Trio Niskalaukaus - Juoksevan veden aika
Timo Rautiainen & Trio Niskalaukaus - Kova Maa
Timo Rautiainen & Trio Niskalaukaus - Nyt On Mies
Timo Rautiainen & Trio Niskalaukaus - Kylmä Tila
Timo Rautiainen & Trio Niskalaukaus - Surupuku
Timo Rautiainen & Trio Niskalaukaus - Lumessakahlaajat

10

91

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Slayer, kaikki miehiä ja kovia aiheita musiikissa
      yleisössä on tosin ihmeen paljon naisia livekeikoilla

Slayer - Bloodline

Slayer - Raining Blood

Slayer - Angel Of Death

Slayer - World Painted Blood

• Anonyymi

nyt on mies-laulu enemmän kertoo siitä kuinka mies joutuu kaikenmaailman lokerointiin että miehen rooli nähhään yksiulotteisena voimannostajana joka nähhään tietyissä piireissä miehisyyden mittarina että se kappale kritisoi nimenommaan sitä miten miehisyys nähhään yleensä.

Ei ole sävellyksen osalta vahvinta niskalaukausta mutta kylmä tila, hyvä ihminen, juoksevan veden aika, tyyni, rajatila , lajinsa viimeiset ja lumessakahlaajat on huipputason sävellyksiä.

Viestin lähettäjä juha Pohjola

• Anonyymi

Ihanko totta? Minkä olen sitte vissiin melko yksioikoinen mies kun otin sen biisin ihan tosissaan enkä yhtää tajunnut että siinä on jotain ironiaa. "Nyt on mies" on aina ollut minule sellainen mikä kannustaa olemaan vaan enemmän mies ja treenaamaan kovemmin. Ja erityisesti on puhutellu se hampaan vetämine ite tongeilla suusta veks, sen kyläl vielä joskus haluan tehdä ihan oikeesti, mut ilman alkoholeja tai muita särkylääkkeitä. Sitten vasta tuntisi oleva ni oikeasti mies, ja varmana kehuisin kaikille ja näytäisin tyhjää hampaan kohtaa ylpeänä....

mies

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihanko totta? Minkä olen sitte vissiin melko yksioikoinen mies kun otin sen biisin ihan tosissaan enkä yhtää tajunnut että siinä on jotain ironiaa. "Nyt on mies" on aina ollut minule sellainen mikä kannustaa olemaan vaan enemmän mies ja treenaamaan kovemmin. Ja erityisesti on puhutellu se hampaan vetämine ite tongeilla suusta veks, sen kyläl vielä joskus haluan tehdä ihan oikeesti, mut ilman alkoholeja tai muita särkylääkkeitä. Sitten vasta tuntisi oleva ni oikeasti mies, ja varmana kehuisin kaikille ja näytäisin tyhjää hampaan kohtaa ylpeänä....

mies

en minä ole satavarma että se on iha mun oma tulukinta. Voin olla väärässä. =)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

en minä ole satavarma että se on iha mun oma tulukinta. Voin olla väärässä. =)

On siinä kieltämättä jotain sellaista kärjistämistä niissä sanoissa, huomaan nyt. Mutta silti tuo mitä siinnä sanotaan puhuttelee minua niin paljon etten edes välitä millä mielellä sanat on kirjoitettu. Oikeastaan haluan tehdä todeksi kaiken tuon mitä niissä sanoissa lukee.

Voi se olla vähän sama juttu kun eppu normaalin murheellisten laulujen maa, minusta se on aina ollut hauska biisi, mutta toiset ottaa sen tosissaan. No, minulla kyllä on jo monta kirvestä että ei tarvi ostaa uutta... Enkä tarvi kirvestä asioiden hoitamiseen, pystyn ne hoitamaan ihan paljain käsinkin kyllä.

mies

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On siinä kieltämättä jotain sellaista kärjistämistä niissä sanoissa, huomaan nyt. Mutta silti tuo mitä siinnä sanotaan puhuttelee minua niin paljon etten edes välitä millä mielellä sanat on kirjoitettu. Oikeastaan haluan tehdä todeksi kaiken tuon mitä niissä sanoissa lukee.

Voi se olla vähän sama juttu kun eppu normaalin murheellisten laulujen maa, minusta se on aina ollut hauska biisi, mutta toiset ottaa sen tosissaan. No, minulla kyllä on jo monta kirvestä että ei tarvi ostaa uutta... Enkä tarvi kirvestä asioiden hoitamiseen, pystyn ne hoitamaan ihan paljain käsinkin kyllä.

mies

jokainen tulkitsee omalla tapaa =)

aikoinaan nyt on mies-biisi jyrki musaohojelmassa muistatko? timo rautiainen&niskalaukaus = monet biisit suomen virallisella listalla keikkui että yleensä oli siellä jollain top20-50 sijoilla paitsi kärkipiässä tais ainaki keikkua vuonna 2002 läpimurtolevyllä rajaportin biisi surupuku että olikoha ihan top ykkösenä muistatko?

minusta rajaportti ei ole niskalaukauksen paras studiolevy että oon aina mieltynyt kylmä tilaan (2004) ja esikoisstudiolevvyyn lopunajan merkit . Lopunajan merkit levyllä on semmosia mestariteoksia kuin tyyni, lajinsa viimeiset, alavilla mailla,Venäjän orvot ja akustinen marja Mattlarin häpeän lävistämä.

jotenki vuonna 2004 kylmä tila levyllä bändi puhkes kukkaan toden teolla että sävellysvastuu siirtyi myös muilleki bändijäsenille ja ei se ennää ollu nii 100% niskalaukausta ennää mut ehkä nyt hieman pöljä kommentti mut kyl se tyyli hieman muuttui kun muut astu remmiin säveltään. Kylmä tilasta hieno musavideo youtubesa.

Kaksi uusinta niskalaukaus tuotosta myös päteviä.

toi suhteeni rajaporttiin ei niin vahava suhde että osa kappaleista sillä levyllä ei niin huippulaatua.

Makuasioita.

veljeni sano ettei viitsi kuunnella rajaportti pätkääkään paitsi lumessakahlaajat poikkeus , vähän sama mulla myös ja pikkuveli ylisti aikoinaan taivaisiin sen kylmä tila levyn että sitä veljen kaa tuli kuunneltua palijo.

niskalaukaus huikea bändin nimi että on kyllä yks parhaimpia nimiä.

no kun oot niskalaukaus musan fani niin mitä tykkäät näistä seuraavista;

1.Lyijykomppania(jossa alako timo rautiaisen ura)
        2.Kotiteollisuus

suosittelen lyijykomppaniaa sulle mut oletan että oot tietoinen tästä yhtyeestä vai ootko?
        jos et ole niin voin heittää biisisuosituksia jotka ovat nämä:

1.Lyijykomppania-Viina
        2.Lyijykomppania-Raha
        3.Lyijykomppania-Omenain kerääjä
        4.Lyijykomppania-Kuollut mies
        5.Lyijykomppania-Pirunkalan leuat
        6.Lyijykomppania-Avatkaa(ovi välissä)
        7.Lyijykomppania-Synkkää jytkytystä
        8.Lyijykomppania-Jänisrutto

ja kotiteollisuus leijona suomi-Finland metallimusaa. Hynynen semmonen suorapuheinen ukkeli.

Kotiteollisuus-Ei puhuta
        Kotiteollisuus-Selkä taittuu
        Kotiteollisuus-satu peikoista
        Kotiteollisuus-Viittä vaille vainaa
        Kotiteollisuus-kalevan miekka

viestin kirjoottaja Juha (jupiter) pohjola

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

mies

kun diggaat ilmeisesti ainoastaan vain äijämusasta niin voin heittää lissää suosituksia;

1.Klamydia-Kemppainen

2.Klamydia-Masturbaatio ilman käsiä studiolevy vuosmallia 1993 (on rautainen levy että huikeat soundit esim)

3.Klamydia-Pää kii painajainen kappale jossa HC punk jyystöä

4.Klamydia-Pohjanmaalla kappale joka on lähinnä klamydia yhtyeen sielun kuva!

5.Klamydia-Soita ja tilaa (heavympaa klamydian osastoa)

Maanalainen armeija yhtye joka jouni hynysen toinen yhtye. En tiä onko ollu aikaa hynysellä paljookaan tän yhtyeen kanssa toimia. ainaki yhden levyn tekivät.

pronssinen pokaali (koko tuotanto) mut ehkä eka levy ei toimi sulle kun aika kokeilevaa jos et tykkää kokeilevammasta oikein

maj karma kauniit kuvat uran ensivaiheet noin vuoteen 2003 maj karman kauniit kuvat nimellä ja sitten vaihtoi bändinimeks maj karma kun suoraviivaistivat musaa ja teki sen ekan ison hittibiisin ukkonen.

Kari tapio miehekäs iskelmämusan tulkki jonka kappaleissa soi taustalla aika usein countrymusa sammaan aikaan iskelmän ohella. Ajattelin että saatat tykätä miehekkäästä tulkinnasta.

miehekäs lauluääni on myös pate Mustajärvi jolla oma soolotuotanto + Popeda.
        soolotuotannosta esim ukkometso kolahtaa suhun vai kolahtaako? entäs kappale koskipuiston kuu?

Jarno sarjanen keskikalja -cowboy renttucountryn kova nimi kuten Irwin goodman joka nousi sarjasta isompaan suosioon. Sarjanen kuitenki minusta melkein yhtä hyvä ellei jopa yhtä hyvä ainakin mitä tulee tasaisuuteen. Irwinillä kun on minusta myös muutama floppilevy , sarjasella ei yhtäkään huonoo levyy, mut toisaalta Iriwinillä on muutama huippulevy joka kestää ihan maailmanlaajuisenkin tason.

Keskikalja -ryyppy musaa renttu ja country tyylillä fred marx engels &jung että tuo yhtye vois myös toimia sulla ja yhtyeen keulahahmo Pekka myllykoski perusti myös yhtyeen pekka myllykoski&jytäjemmarit jos kiinnostaa.

eppu normaali murheellisten laulujen maa joo tuttu biisi joka kait tehty ironialla.

juha pohjola viestin kirjottaja

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

kun diggaat ilmeisesti ainoastaan vain äijämusasta niin voin heittää lissää suosituksia;

1.Klamydia-Kemppainen

2.Klamydia-Masturbaatio ilman käsiä studiolevy vuosmallia 1993 (on rautainen levy että huikeat soundit esim)

3.Klamydia-Pää kii painajainen kappale jossa HC punk jyystöä

4.Klamydia-Pohjanmaalla kappale joka on lähinnä klamydia yhtyeen sielun kuva!

5.Klamydia-Soita ja tilaa (heavympaa klamydian osastoa)

Maanalainen armeija yhtye joka jouni hynysen toinen yhtye. En tiä onko ollu aikaa hynysellä paljookaan tän yhtyeen kanssa toimia. ainaki yhden levyn tekivät.

pronssinen pokaali (koko tuotanto) mut ehkä eka levy ei toimi sulle kun aika kokeilevaa jos et tykkää kokeilevammasta oikein

maj karma kauniit kuvat uran ensivaiheet noin vuoteen 2003 maj karman kauniit kuvat nimellä ja sitten vaihtoi bändinimeks maj karma kun suoraviivaistivat musaa ja teki sen ekan ison hittibiisin ukkonen.

Kari tapio miehekäs iskelmämusan tulkki jonka kappaleissa soi taustalla aika usein countrymusa sammaan aikaan iskelmän ohella. Ajattelin että saatat tykätä miehekkäästä tulkinnasta.

miehekäs lauluääni on myös pate Mustajärvi jolla oma soolotuotanto Popeda.
        soolotuotannosta esim ukkometso kolahtaa suhun vai kolahtaako? entäs kappale koskipuiston kuu?

Jarno sarjanen keskikalja -cowboy renttucountryn kova nimi kuten Irwin goodman joka nousi sarjasta isompaan suosioon. Sarjanen kuitenki minusta melkein yhtä hyvä ellei jopa yhtä hyvä ainakin mitä tulee tasaisuuteen. Irwinillä kun on minusta myös muutama floppilevy , sarjasella ei yhtäkään huonoo levyy, mut toisaalta Iriwinillä on muutama huippulevy joka kestää ihan maailmanlaajuisenkin tason.

Keskikalja -ryyppy musaa renttu ja country tyylillä fred marx engels &jung että tuo yhtye vois myös toimia sulla ja yhtyeen keulahahmo Pekka myllykoski perusti myös yhtyeen pekka myllykoski&jytäjemmarit jos kiinnostaa.

eppu normaali murheellisten laulujen maa joo tuttu biisi joka kait tehty ironialla.

juha pohjola viestin kirjottaja

No ohoh, sinähän asiantuntja olet!
        Minulta menee ihan ohi melkein nuo kaikki, Kotiteollisuutta olen kuunnellut mutta en noita kappaleita tunne mitä mainitsit, tiedän vaan Helvetistä itään, ja Kuningas mammona, ja se yksi minkä nimeä en muista...
        Rajaportti on just se levy mikä minulla on, jokin muukin tosin minulla taisi olla mutta en pitänyt niistä. Tuo on minulle se ainoa oikea Niskalaukaus ja ne muut on jotain ihan muuta.

Ei oikeein tuo mainitsemasi ryyppy/renttu/roska-musiikki kiinnosta yhtään. Pitää olla ryhdikästä ja miehekästä se meininki.

mies

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No ohoh, sinähän asiantuntja olet!
        Minulta menee ihan ohi melkein nuo kaikki, Kotiteollisuutta olen kuunnellut mutta en noita kappaleita tunne mitä mainitsit, tiedän vaan Helvetistä itään, ja Kuningas mammona, ja se yksi minkä nimeä en muista...
        Rajaportti on just se levy mikä minulla on, jokin muukin tosin minulla taisi olla mutta en pitänyt niistä. Tuo on minulle se ainoa oikea Niskalaukaus ja ne muut on jotain ihan muuta.

Ei oikeein tuo mainitsemasi ryyppy/renttu/roska-musiikki kiinnosta yhtään. Pitää olla ryhdikästä ja miehekästä se meininki.

mies

ootko perheellinen? jos oot nii kuunteleeko muijasi millaista musaa? Mä muistan kirjottaneeni kerran erään äijän kanssa niin hän kertoi että joutuu sietämään kun vaimo kuuntelee Aki sirkesaloa niin oli siinä meillä sitten aihetta isoon nauruihin =)

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

ootko perheellinen? jos oot nii kuunteleeko muijasi millaista musaa? Mä muistan kirjottaneeni kerran erään äijän kanssa niin hän kertoi että joutuu sietämään kun vaimo kuuntelee Aki sirkesaloa niin oli siinä meillä sitten aihetta isoon nauruihin =)

En ole perheellinen. Ei ole muijaa mutta jokin muu, ja se kuuntelee lähinnä vaan klassista musiikkia. Ei helvetissä minun talossa ole ketää sellaista mikä jotain sirkessaloja kuuntelee. En varmasti sietäsi tuollaistsa alkuunkaan. Lentäisi pihalle ne akisirkessalot ja muija perässä jos valittaisi.

mies

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ihana on nähdä edes ohimennen

Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su
      Ikävä
      148
      7394
    2. ymmärrätkö miksi minua sattui?

Vinkki, jätit tekemättä jotain.
      Ikävä
      60
      4227
    3. Aamu on aina iltaa viisaampi.

Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene
      Ikävä
      23
      3862
    4. Mies, mua jotenkin kiinnostaa

Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?
      Ikävä
      138
      3830
    5. Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt

Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko
      Ikävä
      25
      3145
    6. Moi kuumis.

Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.
      Ikävä
      41
      3095
    7. Saattaisimme olla yhdessä

Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla
      Ikävä
      38
      3078
    8. Miten hyvin tunnet kaivattusi?

Mikä hänessä kiehtoo? Asiallisia vastauksia kiitos. 🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      48
      2743
    9. Milloin olisi sinun ja kaivattusi

Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?
      Ikävä
      42
      2690
    10. Oletko joutunut kestämään

Mitä olet eniten joutunut kestämään?
      Ikävä
      49
      2434
    Aihe