Aivan mielettömän mukava Juhannusaatto

Anonyymi-ap

Kivasti meni, tietysti perheen pienimmän ehdoilla.
Perinteisesti aattoon kuuluu alkoholi, nyt ei kuulunut edes sivuosaan.

Kaupunkijuhannuksessa on kyllä hyviä puolia, paljon nähtävää ja melkoisen hyvin toimivat järjestelyt.

Monessa kaupungissa on varmaan rento ympäristö, ilman kiirettä kun sitä selvinpäin katselee.
Sää suosi, kulttuurin ja maisemien ohella maistelimme paikallisia herkkuja paikallisessa ympäristössä.

Mites meni palstan henkilöillä, onko joillain suurin huolenaihe ja pettymys se kun "ei saanut pillua". Paljon hyvää tuossakin olisi?
Heh heh.

AV

16

262

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
    • Anonyymi

Toisaalta kai tuli todettua taas se elämän aitous, lapset ovat tärkeimpiä ihmisten elämässä. Ainakin jos niitä olisi siunaantunut.
      Kun seuraa sitä aitoa iloa ja sen mukana tulevia ilmeitä, on suorastaan keteellinen ettei ole itse enää lapsi. Se aitous, se meistä kai joskus toisinaan vähän katoaa.

https://www.youtube.com/watch?v=q_EdL7TSOOc&list=RDq_EdL7TSOOc&start_radio=1

AV

• Anonyymi

Elostelijalla tietysti on kaikki aina mahtavaa.

• Anonyymi

Kyllä, myös se kun saa katsoa tulevaisuutta joka elää kun kuolen. Se että hänen silmistään näkee elämän kipinän voimakkaana...tunne on...olen onnistunut omassa elämässäni tapauhtuipa itselleni mitä tahansa.
        En ole enää se tärkeä, seuraava sukupolvi sitä on, suhteessa elämään ja maahan nimeltä Suomi.

Oletkos nainen joka pitää sitä hormoonivaihdon tuomaa löyhkää tärkeämpänä? No, Suomi ei kyllä sillä elä jos ei ala purkittamaan "itikkamyrkkyä".

AV

• Anonyymi

Sinulta ei saa siitä "omasta ihannuudestasi kuvauksia".
        Kertoisitko siitä, miten sinun Juhannuksesi nyt meni?

AV

• Kiva kuulla, että teillä oli onnistunut juhannus. Kaupunkijuhannuksessa ei todellakaan ole mitään vikaa. Päinvastoin stadissa on paljon nähtävää ja tekemistä juhannuksena.

Meidän äiti on ollut hieman huonovointinen. Olen eilisestä lähtien viettänyt äidin luona aikaa ja tarkkaillut hänen vointiaan. Onneksi en ollut missään kaukana reissussa. Pystyin nopeasti lähtemään äidin luo.
      Kiitos Kotisairaalan hoitajien, äitini sai lääkkeitä ja voi jo hieman paremmin.

• Anonyymi

Kiitos ensimmäisestä "järkevästä vastauksesta".
        Tuohon kai tarvitaan myös ensimmäinen järkevä ihminen?! Palstalla voi jo olla toiverikasta etsiä sellaisia:)

Mutta, kiitos sinulle ja viestissäsi oli paljon sellaista jota meidän jokaisen tulisi edes ajoittain miettiä.

AV

• Anonyymi

On känää vierailumiehen kanssa niin etten saanut. Mutta riensin tanssimaan ystävättären kanssa. Hyvät haut molempiin suuntiin. Innokkaana kuin kirmaava vasikka, monet hyppelyt.
      Jotkut naiset sanovat etteivät kehtaa hakea ja vielä vähemmän olla tyrkyllä lähes puolessa välissä lattiaa. Minua ei hävetä kumpikaan. On kerran ollut yksi mies, joka ei lähtenyt, sanoisin moukka, miksi sitten tulee tyrkylle.
      Eikö kukaan muu tanssi?

• Anonyymi

Hyvä, että juhannuksesi oli onnistunut. Täällä myös vietettiin kaupunkijuhannusta, johon mahtui monenmoista. Erilainen juhannus, johon en kaipaa toistumoa ensi vuonna.

• Anonyymi

Kommelluksia tulee herkemmin, jos itse tai ympäristö on alkoholin vaikutuksen alaisena.
        Selevinpäin rennosti, ja aina voi ottaa hauskuuden kautta ne yllättävät, negatiivisetkin asiat.

• Anonyymi

No mutta sehän on kivaa, kun on ollut kivaa. Itsekin tykkään viettää juhannusta urbaanissa ympäristössä ja rauhallista on. Muutoinkin viihdyn kesäisinkin erinomaisesti kaupungissa. Ylipäänsä nämä meidän Suomen kaupungit ovat niin pieniä, että maalainen kokemus on väistämätöntä niissäkin.

• Anonyymi

Totta, moni suomalainen kaupunki perustaa matkailunsa luonnon läheisyyteen ja sen vaikutukseen. Vesi ja saaristo, siinä on jo jotain itsessään mitä voi ihailla.

AV

• Anonyymi

Joo no melko samaa voisin sanoa. Paitsi ei mennyt perheen pienimmän ehdoilla, ja tämä pienin on aika vanhakin jo 🤣

- Sheena

• Mukava huomata että muillakin oli hyvä juhannus.

Itsellä juhannus lähti käyntiin jo aaton aattona kun kaveri soitti ja totesi että sellaista juhannustaikaa ei olekkaan että meille löytyisi heilat joten sama kai lähteä vaeltamaan.

Pari yötä oltiin reissussa, paisteltiin lettuja, kaviteltiin ja ihan vaan nautiskeltiin olosta. Ehkä pieni yllätys oli miten paljon kuitenkin porukkaa oli liikkeellä. Molemmissa paikoissa oli autokuormallinen nuoria miehiä kalassa. Kuulemma perhostelu on paljon mukavampaa kuin festareilla olo.

• Anonyymi

Tulin iloiseksi tuosta, niin sitä pitää.

• Anonyymi

Tuohan on loistava tapa viettää Juhannusta, luonnon helmassa hyvässä samanhenkisessä seurassa.

AV

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      142
      2633
    2. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      360
      1967
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      40
      1687
    4. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      32
      1546
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      28
      1360
    6. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      94
      1203
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1163
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      327
      927
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      110
      918
    10. Annan meille mahdollisuuden

Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil
      Ikävä
      53
      772
    Aihe