Kivasti meni, tietysti perheen pienimmän ehdoilla.
Perinteisesti aattoon kuuluu alkoholi, nyt ei kuulunut edes sivuosaan.
Kaupunkijuhannuksessa on kyllä hyviä puolia, paljon nähtävää ja melkoisen hyvin toimivat järjestelyt.
Monessa kaupungissa on varmaan rento ympäristö, ilman kiirettä kun sitä selvinpäin katselee.
Sää suosi, kulttuurin ja maisemien ohella maistelimme paikallisia herkkuja paikallisessa ympäristössä.
Mites meni palstan henkilöillä, onko joillain suurin huolenaihe ja pettymys se kun "ei saanut pillua". Paljon hyvää tuossakin olisi?
Heh heh.
AV
Aivan mielettömän mukava Juhannusaatto
16
262
Vastaukset
- Anonyymi
Elämähän on osin roolisuorittamista, elokuvassa johon emme ole edes hakeneet.
Oletko, ohjaaja, pääosassa vai sivuosassa? Värikuva vai romanttisen mustavalkoinen:)
https://www.youtube.com/watch?v=z8tol4skpK8&list=PLjRnR35RycB7ymdI4qNH1Gs9V0LNlmPGd
AV - Anonyymi
Toisaalta kai tuli todettua taas se elämän aitous, lapset ovat tärkeimpiä ihmisten elämässä. Ainakin jos niitä olisi siunaantunut.
Kun seuraa sitä aitoa iloa ja sen mukana tulevia ilmeitä, on suorastaan keteellinen ettei ole itse enää lapsi. Se aitous, se meistä kai joskus toisinaan vähän katoaa.
https://www.youtube.com/watch?v=q_EdL7TSOOc&list=RDq_EdL7TSOOc&start_radio=1
AV - Anonyymi
Elostelijalla tietysti on kaikki aina mahtavaa.
- Anonyymi
Kyllä, myös se kun saa katsoa tulevaisuutta joka elää kun kuolen. Se että hänen silmistään näkee elämän kipinän voimakkaana...tunne on...olen onnistunut omassa elämässäni tapauhtuipa itselleni mitä tahansa.
En ole enää se tärkeä, seuraava sukupolvi sitä on, suhteessa elämään ja maahan nimeltä Suomi.
Oletkos nainen joka pitää sitä hormoonivaihdon tuomaa löyhkää tärkeämpänä? No, Suomi ei kyllä sillä elä jos ei ala purkittamaan "itikkamyrkkyä".
AV - Anonyymi
Sinulta ei saa siitä "omasta ihannuudestasi kuvauksia".
Kertoisitko siitä, miten sinun Juhannuksesi nyt meni?
AV
Kiva kuulla, että teillä oli onnistunut juhannus. Kaupunkijuhannuksessa ei todellakaan ole mitään vikaa. Päinvastoin stadissa on paljon nähtävää ja tekemistä juhannuksena.
Meidän äiti on ollut hieman huonovointinen. Olen eilisestä lähtien viettänyt äidin luona aikaa ja tarkkaillut hänen vointiaan. Onneksi en ollut missään kaukana reissussa. Pystyin nopeasti lähtemään äidin luo.
Kiitos Kotisairaalan hoitajien, äitini sai lääkkeitä ja voi jo hieman paremmin.- Anonyymi
Kiitos ensimmäisestä "järkevästä vastauksesta".
Tuohon kai tarvitaan myös ensimmäinen järkevä ihminen?! Palstalla voi jo olla toiverikasta etsiä sellaisia:)
Mutta, kiitos sinulle ja viestissäsi oli paljon sellaista jota meidän jokaisen tulisi edes ajoittain miettiä.
AV
- Anonyymi
On känää vierailumiehen kanssa niin etten saanut. Mutta riensin tanssimaan ystävättären kanssa. Hyvät haut molempiin suuntiin. Innokkaana kuin kirmaava vasikka, monet hyppelyt.
Jotkut naiset sanovat etteivät kehtaa hakea ja vielä vähemmän olla tyrkyllä lähes puolessa välissä lattiaa. Minua ei hävetä kumpikaan. On kerran ollut yksi mies, joka ei lähtenyt, sanoisin moukka, miksi sitten tulee tyrkylle.
Eikö kukaan muu tanssi? - Anonyymi
Hyvä, että juhannuksesi oli onnistunut. Täällä myös vietettiin kaupunkijuhannusta, johon mahtui monenmoista. Erilainen juhannus, johon en kaipaa toistumoa ensi vuonna.
- Anonyymi
Kommelluksia tulee herkemmin, jos itse tai ympäristö on alkoholin vaikutuksen alaisena.
Selevinpäin rennosti, ja aina voi ottaa hauskuuden kautta ne yllättävät, negatiivisetkin asiat.
- Anonyymi
No mutta sehän on kivaa, kun on ollut kivaa. Itsekin tykkään viettää juhannusta urbaanissa ympäristössä ja rauhallista on. Muutoinkin viihdyn kesäisinkin erinomaisesti kaupungissa. Ylipäänsä nämä meidän Suomen kaupungit ovat niin pieniä, että maalainen kokemus on väistämätöntä niissäkin.
- Anonyymi
Totta, moni suomalainen kaupunki perustaa matkailunsa luonnon läheisyyteen ja sen vaikutukseen. Vesi ja saaristo, siinä on jo jotain itsessään mitä voi ihailla.
AV
- Anonyymi
Joo no melko samaa voisin sanoa. Paitsi ei mennyt perheen pienimmän ehdoilla, ja tämä pienin on aika vanhakin jo 🤣
- Sheena Mukava huomata että muillakin oli hyvä juhannus.
Itsellä juhannus lähti käyntiin jo aaton aattona kun kaveri soitti ja totesi että sellaista juhannustaikaa ei olekkaan että meille löytyisi heilat joten sama kai lähteä vaeltamaan.
Pari yötä oltiin reissussa, paisteltiin lettuja, kaviteltiin ja ihan vaan nautiskeltiin olosta. Ehkä pieni yllätys oli miten paljon kuitenkin porukkaa oli liikkeellä. Molemmissa paikoissa oli autokuormallinen nuoria miehiä kalassa. Kuulemma perhostelu on paljon mukavampaa kuin festareilla olo.- Anonyymi
Tulin iloiseksi tuosta, niin sitä pitää.
- Anonyymi
Tuohan on loistava tapa viettää Juhannusta, luonnon helmassa hyvässä samanhenkisessä seurassa.
AV
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1422633Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3601967- 401687
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii321546Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua281360Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941203- 541163
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul327927Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles110918Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53772