Olen lukenut tätä palstaa riittävän jotta ymmärtää mitä täältä saa joka kerta sitä lukiessaan. Olen ilmeisen optimisti kun kidutan itseäni lukemalla näitä. Täällä on paljon tietoa miksi parisuhdetta ei kannata hakea itselleen, mutta ei olenkaan tietoa siitä että miksi kannattaisi olla parisuhteessa. Olen myös ilmeisen romantikko kuvittelen parisuhteelta paljon enemmän kuin keskiverto ihminen saavuttavani. Se on ilmeisen illuusiomaista ainakin jos näitä juttuja on edes vähänkään uskomista.
Jos alkaa vähäänkään tuntua siltä että parisuhde olisi kiva, niin tulee tänne ja lukee muutaman rivin niin alkaa parisuhde haaveet hyvin haihtua mielestä..
En ole yhtään positiivista juttua lukenut en otsikoista eikä otsikoiden alla. Ja jos joku olisikin jotenkin aloittanut sen niin, sen kyllä joku on katsonut asiakseen torpeetoida.
Itse asiat joista pitäisi keskustella jää toisarvoiseksi ja keskitytään ampumaan kovilla.
Eli täysin hyödyttömiä keskusteluja jos haluaisi parantaa parisuhde hakuaan.
Siihen tarkoitukseen että haluaa lopettaa parisuhdehakunsa tämä sopii oikein hyvin.
Onko niin ettei hyviä parisuhteita ole olemassa ja siitä keskustelut kertoo tai niiden puutteesta.
Voidaan tietysti syyttää muita että he eivät tuo itseään julki tai jotkut negat tuo itseään enemmän julki. Aina on tietysti joukko ihmisiä jotka luovat tämän pohjan keskusteluille ja jos jatkavat samaa niin mikään ei voi koskaan muuttua. On vaikea muuttua niin että lukee samoja juttuja tai ajattelee samoja juttuja. Siksi pitäisi lopettaa se ja mentävä sinne missä samat tarinat ei onnistu.
On pakotettava uskomaan itsensä jostain muusta, jostain mitä ei vielä tunne mutta joka antaisi suunnan sille että elämä ei ole parisuhdeongelmien kanssa pyörimistä vaan se on kehittymistä, kasvamista ja ymmärtämistä asioista mistä ei mitään ymmärrä.
Totuus on se ettei moni halua parisuhdetta, mutta haluaa uskotella muille haluavansa. Halutaan uskoa että täydellisyys takaisi onnellisuuden ja tavoitellaan sitä minkä uskotaan vakuuttavan muut. Itsensä vakuuttaminen pitäisi olla ykkösenä.
Ihaillaan laumasieluisuutta vaikka kaikki on kuitenkin lopussa yksin.
Pitää olla ystäviä jotta voisi vakuuttunut että joku muukin sinusta pitää.
Niinkuin se todistaisi jotain sinusta.
Tuleeko muka hyvä parisuhde aikaan numeroilla, siihen luotetaan että numerot kertoisi kaiken tarvittavan.
Tai sitten että numerot ei kerro mitään , vain tunne pitää oikealla tiellä.
Täällä ei ole ketään ollut kertomassa heidän hyvästä suhteesta tai sitten ovat ja siksi ovatkin täällä miettimässä miksi muut eivät ole.
Täällä on paljon niitä jotka tietävät mikä menee pieleen ja ovat jakamassa sitä sanomaa myös muille. Tekemättä itse yhtään mitään että asia korjautuisi omassa elämässä.
Miksi minä kuvittelen että joku asia muuttuisi sanomalla jotain, en minä kuvittele ei se korjaa mitään. Mutta jos olen sanomatta mitään se ainakin takaisi kaiken pysyvän ennallaan.
Minä en halua haluta parisuhdetta, siksi minä luen täällä ainakin kun heikko hetki tulee.
Jos tästä olisi muuta apua minä olisin poistunut täältä jo kauan sitten.
Mitähän V****a nämäkin kaikki tarkoittaa
Anonyymi-ap
1
138
Vastaukset
- Anonyymi
Mitä valitat? Jos et halua haluta parisuhdetta niin sittenhän sinun pitäisi olla iloinen ja kiitollinen siitä että tämä palsta on olemassa eikä valittaa. Täällähän ne turhanpäiväiset pariutumisjslut kyllä kariutuvat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as973664Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna303180- 583145
- 612935
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)632788Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.642750On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle632484Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä802301- 452152
- 692148