... ei edusta kristinuskoa, luterilaista kirkkoa eikä sen uskoa.
Ei kyllä Setakaan.
Kumpikin edustaa anarkismia, kristinuskon vastaista, viestinnällistä terrorismia.
Miksi näiden keskinäisiä kiistoja käsitellään kristillisellä luterilaisuus-foorumilla, jonne aihe ei kuulu? Vuosia jatkuneet, saastaiset keskustelut sisältävät pelkkää homoseksillä pervoilua, eivätkä ole johtaneet mihinkään hyödylliseen lopputulokseen. Kumpikaan osapuoli ei tästä piittaa vaan ainoastaan mälläävät aiheella.
Miksi yp ei ole tehnyt tästä loppua?
Aito avioliitto-ryhmä
4
102
Vastaukset
- Anonyymi
Aito avioliitto -yhdistyksen tunnettu toimija on toiminut luterilaisessa kirkon palveluksessa nuorisotyössä yli kymmenen vuotta ja on seurakuntavaltuutettu, kuten toinenkin yhdistyksen näkyvimmistä edustajista. Kolmas oli ehdolla, mutta ei päässyt vaaleissa läpi. Neljäs on vapaista suunnista. Niistä neljästä 3/4 siis on luterilaisia ev.lut. kirkon jäseniä ja 2/4 ev.lut.kirkon luottamushenkilönä paikallisseurakuntansa päätöksenteossa.
torre3 kirjoitti:
Aitoavio oli yhden asian liike: estää samaa sukupuolta olevien avioliitot.
Juuri näin.
”Aito avioliitto-ryhmä... ei edusta kristinuskoa, luterilaista kirkkoa eikä sen uskoa.” ja ”Ei kyllä Setakaan.”
Tuota, kyllä se erästä kristinuskon suuntausta edustaa, poliittista kristinuskoa. Mutta suurin osa kristityistä ei ole mitenkään kiinnostunut siitä.
Aary luotiin vain yhtä tarkoitusta varten, vastustamaan saman sukupuolisten liittoa. Se epäonnistui tehtävässään ja yritti liittää toimintaansa muuta politiikkaa. Edelleenkään siitä ei kiinnostuttu.
Setalla ei ole mitään tekemistä kristinuskon kanssa, eikä minkään muunkaan uskonnon kanssa.
Setan tavoitteena on yhteiskunnallinen yhdenvertaisuus riippumatta ihmisen seksuaalisesta suuntautumisesta, sukupuoli-identiteetistä tai sukupuolen ilmaisusta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2324451Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii752874- 472403
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua431697- 781389
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘821176PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden137919- 64860
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86854Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53842