Tajusin juuri, että eriväristen eri aikaan ostettujen hai sappaisen varsissa ja kumin paksuudessa on eroja
2016 ostetut musta koko 40, 26 cm ja vähän paksumman oloiset kuin muut.
2017 punaiset koko 40, 28 cm
2023 lime koko 40 28 cm
2024 tummanvihreä koko 40, 29 cm. Paksumman oloinen kuni vs kaksi edellistä
Muut huomanneet eroja? Tuon 3 cm eron tajusin kun olivat vierekkäin saappaat.
Hai saappaiden varsien pituuserot
Anonyymi-ap
2
171
Vastaukset
- Anonyymi
Olen kyllä huomannut eroja eri parien välillä, mutta en noin isoja. Ehkä sentin tai puolitoista.
- Anonyymi
Hai saappaat olivat välillä todella ohuista materiaaleista tehtyä. Nyt uudet ovat taas vähän tukevammat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu1671783Rakastan sinua
Enkä halua enkä aio sinua satuttaa. Satuttaisin samalla itseäni. Olet ihana mies ja olen pahoillani kuinka sinua kohteli561357Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva1941126Kun viimeksi tapasit kaivattusi
Kasvokkain ( ei netti, varmuudeksi vielä tarkennan), jännittikö? Jos, miten se ilmeni? Huomasitko jännittikö kaivattuasi541087Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus761039Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e37985- 61905
- 66903
Leppäskän tarratoimikunta kävi Suviseuroussa haastamassa riitaa!
Voiko enää törkeämmin häiritä uskovien juhlia? https://www.kirkkojakaupunki.fi/-/tarratoimikunnan-aktivistit-kokivat-sy211865Mitä Raamattu opettaa samaa sukupuolta olevien avioliitosta 4.0
Edelliset kolme ketjua tuli täyteen joten jatketaan keskustelua. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että homoseksuaali155830