Onko turhamaisuus turhaa?

Anonyymi-ap

Kauniit kengät. Kärki puristaa, mutta olisivat niin naiselliset.
Valkoiset lenkkarit tilalle.
Kasvovoide, mikä levittyy hienosti, mutta kun pitäisi laitaa 50 + aurinkosuoja ja vissiin satoi tai paistoi.
Tarratpaplarit hiuksiin ja lakkaa ja ulos tuohon ikuiseen kesätuuleen ja fiuuuu, kampaus tiessään.
Vilma
Aina unohdan, että kesällä tuulee. Kesäelokuvissa on seisova keli. Miksi?

91

696

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hanki mukavammat, mutta samalla naiselliset kengät, jos haluat sellaiset ja käytä kasvovoidetta, jossa on aurinkosuoja tai aurinkosuojaa, joja samalka hoitaa ihoa. Ei se niin vaikeaa ole.

• Anonyymi

Ei niin.
        Mutta joskus voi heittäytyä hankalaksi.
        No jaa. Kait muillakin on kokemuksia hankinnoista pelkän ulkoisen näyn takia.
        Vilma

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei niin.
        Mutta joskus voi heittäytyä hankalaksi.
        No jaa. Kait muillakin on kokemuksia hankinnoista pelkän ulkoisen näyn takia.
        Vilma

Olen minäkin usein pohtinut, että miksi edes pidän pitkiä hiuksia, kun ne ovat kuitenkin lähes aina kiinni. Loppupeleissä kuitenkin totean aina, että minä pidän pitkistä hiuksistani, en vain pidä siitä, että ne lentelevät valtoimenaan.

• Anonyymi

Palstasedän, eli aloittajan tyyli - ja kauneudenhoitovinkit- nyt naiset tarkkana.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen minäkin usein pohtinut, että miksi edes pidän pitkiä hiuksia, kun ne ovat kuitenkin lähes aina kiinni. Loppupeleissä kuitenkin totean aina, että minä pidän pitkistä hiuksistani, en vain pidä siitä, että ne lentelevät valtoimenaan.

Joo totta gubbe, tulee nääs niskaan hiki.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Palstasedän, eli aloittajan tyyli - ja kauneudenhoitovinkit- nyt naiset tarkkana.

Harhat eivät näy sulla hellittävän. Säälittävää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo totta gubbe, tulee nääs niskaan hiki.

Ei mulla tule. Enemmän se vituttaa, kun ne lentävät aina naamalle ja sitten metsästät sitä yhtä helkkarin hiusta, joka jää huulirasvaan kiinni tai muuten naamalle pyörimään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minusta on kiva pilata muista yksinkertaista ja pinnallista kuvaa luovien fantasioita, mutta tämä kenkäaloitus on varmaan sinun sydäntä lähellä, palstasetä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minusta on kiva pilata muista yksinkertaista ja pinnallista kuvaa luovien fantasioita, mutta tämä kenkäaloitus on varmaan sinun sydäntä lähellä, palstasetä

Edelleen harhat jatkuvat siellä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lähinnä annat itsestäsi aina vain entistä harhaisemman kuvan, solkottamalla samaa sotkua joka ketjuun.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

10:58
        Hän on kiusaajani. Käki. Perskärpänen.
        Ehkä hän on rakastunut minuun.
        Ei ulkoisesti.
        Ei hänellä mitään ajatuksia tai mielipiteitä ole.
        Hirveän huono vaisto.
        Joku 80 +.
        Vilma

• Anonyymi

Huomaa, että sinulla ei ole pitkät hiukset palstasetä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei mulla tule. Enemmän se vituttaa, kun ne lentävät aina naamalle ja sitten metsästät sitä yhtä helkkarin hiusta, joka jää huulirasvaan kiinni tai muuten naamalle pyörimään.

11:00
        Istupa katukahvilassa, niin lyhyt pörrö on miten sattuu.
        Ei yhtään hienoa.
        Vilma

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

11:00
        Istupa katukahvilassa, niin lyhyt pörrö on miten sattuu.
        Ei yhtään hienoa.
        Vilma

Mä en itse näkisi sitä, joten se olisi tavallaan pienempi paha, mutta jostain syystä kuitenkin pidän pitkistä hiuksistani. Varmaan jonkin asteista masokismia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä en itse näkisi sitä, joten se olisi tavallaan pienempi paha, mutta jostain syystä kuitenkin pidän pitkistä hiuksistani. Varmaan jonkin asteista masokismia.

11:13
        Ne pitkät hiukset ovat sinun persoonallisuuttasi.
        Pidä siitä.
        Omani ovat sellaiset silkkiset kuten osalla suomalaisia.
        Vilma

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

11:13
        Ne pitkät hiukset ovat sinun persoonallisuuttasi.
        Pidä siitä.
        Omani ovat sellaiset silkkiset kuten osalla suomalaisia.
        Vilma

Juu, en mä niitä ole leikkaamassa, vaikka toisinaan niitä kiroankin. En osaa elää edes hartiapituisten kanssa. Sitäpaitsi ne kasvavat niin tajutonta tahtia, että lyhyen mallin kanssa saisi kampaajalla ravata ihan alvariinsa. Äitini joskus kirosi sitä miten järkyttävän kalliksi lyhyet hiukset tulevat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lähinnä annat itsestäsi aina vain entistä harhaisemman kuvan, solkottamalla samaa sotkua joka ketjuun.

Voi ei, aloin heti epäillä itseäni kun joku mies internetissä nuon sano

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sellasia ne harhat on palstasetä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Snap, taas sieltä nassahti niin nasevasti. Sä olet hurjan näppärä palstasetä!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Snap, taas sieltä nassahti niin nasevasti. Sä olet hurjan näppärä palstasetä!

Sekopääkeiton valmistusohje
        -yksi osa katkeruutta
        -yksi osa vainoharhaa
        -enemmän kuin vähän ylimielisyyttä
        -runsaasti itserakkautta
        -pikkasen älynväläystä
        -yksi osa kusipäisyyttä (älä lisää siian varhain ettei keitto juoksetu)
        Valmista tuli, pöytä katettuna 24/7 ja tätä riittää kyllästymiseen asti

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sekopääkeiton valmistusohje
        -yksi osa katkeruutta
        -yksi osa vainoharhaa
        -enemmän kuin vähän ylimielisyyttä
        -runsaasti itserakkautta
        -pikkasen älynväläystä
        -yksi osa kusipäisyyttä (älä lisää siian varhain ettei keitto juoksetu)
        Valmista tuli, pöytä katettuna 24/7 ja tätä riittää kyllästymiseen asti

Jaa. Sekö tuo palstasedän hulluuden lähde on? Ihmekkös tuo sitten, kun niin nassahtelee. Sivaltaa kuin ruoska, uuh.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jaa. Sekö tuo palstasedän hulluuden lähde on? Ihmekkös tuo sitten, kun niin nassahtelee. Sivaltaa kuin ruoska, uuh.

sivaltelee kuin linnunpelätin side silmillä pusikossa heinäseiväs työnnettynä hihasta hihaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole sydäntä lähellä.
        Ensin on vatsa, alavatsa, reidet, sääret nilkat ja jalkaterät.
        Vilma

• Anonyymi

Nainen
      pidä itsestäsi huolta
      olet luomakunnan jalokivi.
      Toki joka ruusussa on piikkinsä.

• Anonyymi

Kiitos vttuilen takaisin kun kerkiän

• Anonyymi

Onko se turhamaisuutta, jos siitä tulee hyvä mieli ja olo? Onko se vähemmän turhamaista, jos ostaa mukavat lenkkarit jotka näyttää pirun hyvälle?
      Tänä päivänä, entisajan mittapuulla, suurin osa asioista on turhamaista.

• Anonyymi

Kuinka moni nainen on ollut kekkereillä ja kivannäköisissä piikkareissa seistessään tiedostanut, että olisipa bileet ohi ja kengät saisi kyytiä.
        Olen tyttöpäisen käyttänyt todella korkkareita ja todella kiitänyt ne jalassa Hesassa.
        Nyt voisi nuljahtaa nilkka tai kävely olisi polvet suorana köpöttelyä.
        Silti.
        Ehkei lenkkareitakaan kandeis kaiken aikaa käyttää.
        Mutta missä ovat hyvin muotoillut avokkaat?
        Hirveitä tasapohjaisia halpisbalkeriinoja, joissa ei ole mitään muotoilua.
        Ne ovat kuin pohjalliset, joihin on ommeltu hepponen reunus.
        Katsokaapa markettia tarjontaa.
        Hyi helweta.
        Kuka nuo sisäänostot tekee?
        Missä ovat kenkäkaupat?
        En ikinä osta kenkiä netistä.
        Haluan asiantuntijapalvelua. Turhamaisuutta?
        Vilma

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuinka moni nainen on ollut kekkereillä ja kivannäköisissä piikkareissa seistessään tiedostanut, että olisipa bileet ohi ja kengät saisi kyytiä.
        Olen tyttöpäisen käyttänyt todella korkkareita ja todella kiitänyt ne jalassa Hesassa.
        Nyt voisi nuljahtaa nilkka tai kävely olisi polvet suorana köpöttelyä.
        Silti.
        Ehkei lenkkareitakaan kandeis kaiken aikaa käyttää.
        Mutta missä ovat hyvin muotoillut avokkaat?
        Hirveitä tasapohjaisia halpisbalkeriinoja, joissa ei ole mitään muotoilua.
        Ne ovat kuin pohjalliset, joihin on ommeltu hepponen reunus.
        Katsokaapa markettia tarjontaa.
        Hyi helweta.
        Kuka nuo sisäänostot tekee?
        Missä ovat kenkäkaupat?
        En ikinä osta kenkiä netistä.
        Haluan asiantuntijapalvelua. Turhamaisuutta?
        Vilma

Boozt on hyvä ja luotettava verkkokauppa. Palautukset ovat ilmaisia ja voit surutta palauttaa kengät jos ne eivät istu. Älä ota mitään lappuja irti ja käsittele myös pakkauksia varovasti jos vaan sovitat. Osta luotolla, niin ei tarvitse odotella rahojen takaisinmaksua. Geox on italialainen terveyskenkämerkki, Clarks on myös hyvä. Rieker on myös terveyskenkämerkki, niitä monet suosii, mutta omaan makuun liian matamimaisia. Älä ikinä osta tekomateriaalista tehtyä kenkää ja myös vuorin pitäisi olla nahkaa. Rosemunde tekee kauniita mukavuuskenkiä, mutta kengän lestit on aika matalia, samoin Uggeissa. Paksusta nahasta tehdyt kengät, kuten Dr Martensit kestävät, mutta ovat raskaita ja kolhoja jalassa ja niistä tulee helposti kovettumia. Ohut nahka mukautuu jalkaan nopeasti. Kun ostat kenkää, tarkastele sen mittasuhteita ja missä saumat on ja miten rakenne vastaa oman jalkasi muotoa. Sandaalit ovat kauniita, mutta helposti niistä saa rakkoja.

Älä kuvittele saavasi hyviä kenkiä parilla kympillä. Hyvät kengät ovat käsityötä ja ovht liikkuu 90-250 €, mutta Bootzissa on hyvät alet tarjolla niihin.

Helsingissä hyvä kenkäkauppa on Zio Aleksanterinkadulla ja Stockmannilla on hyvä osasto laatukenkiä.

Varo amerikkalaisia merkkejä kuten Lauren, Kors, Hilfiger, Calvin Klein, Armani jne jotka kuulostavat laatua paremmilta, kunnon kengät tehdään aina eurooppalaisissa pajoissa.

Itse kerään kenkiä ja ei ole turhamaisuutta hankkia hyvälaatuisia, kauniita vaatteita, se on halpa roina joka pilaa ympäristön, ei laatutavarat jotka kestää vuosia ja joilla on hyväkuntoisina myös jälleenmyyntiarvo.

• No onhan täys valkoset lenkkarit naisella todella somat.

• Anonyymi

No onneksi mulla on mustat lenkkarit. 😁

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No onneksi mulla on mustat lenkkarit. 😁

11:14
        Onko leuhkaa kertoa, että on valkoiset ja mustat.
        Vilma

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vilma

Ehkä jonkun mielestä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vilma

Toiset on vähintään turhamaiset ;-)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vilma

Ei tietenkään, onhan simitilläkin kuulemma seitsemät maiharit, perjantaille ja lauantaille on varattu teräskärkiset

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei tietenkään, onhan simitilläkin kuulemma seitsemät maiharit, perjantaille ja lauantaille on varattu teräskärkiset

Teräskärkiset lienevät cowboy:n saappaat?
        Vilma

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Teräskärkiset lienevät cowboy:n saappaat?
        Vilma

Ei mulla ole kuin yhdet maiharit. Ne on Sieviläiset turvakengät/maiharit/nahkasaappaat tehdaskäyttöön. Talvimallit ja tokikin teräskärjellä.

Kerran potkaisin niillä yhteen oveen, kun mikään ei onnistunut. Oveen tuli hirmu iso reikä.

>simiti<

• Anonyymi

Pitäisi laittautua kylille.
      Käpykylässä voi ottaa erilaisia moodeja.
      Urheilullinen. Capri-kesäinen. Hamonen.
      Jos asteita on niukasti, pitää piiloutua kerroksiin.
      Vilma

• Anonyymi

Joku teki aloituksen häpeästä.
      Turhamaisuuteen saattaa liittyä häpeää.
      Tekee jotain sellaista, mikä tavallaan on itsestä hankalaa tai vastoin itseään.
      Tekee jotain sellaista, mitä odotetaan tai jossain tietyssä tilanteessa on ok.
      Tekee muille mieliksi, mikä ei hirveää ole, koska muut tulee ottaa huomioon tiettyyn pisteeseen.
      Mikä olisi häpeäturhamaisuutta? Jokin muodikas, mutta epäeettinen hankinta.
      Vilma

• Anonyymi

Njaa, turhamaisuutta varmaan jos kengät on epämukavat ja rasittavat käyttää, mutta näyttää nätille. Itse joskus nuorempana ostin ulkonäön mukaan, näyttää nätille. Kunnes hokasin, että ne jää aina käyttämättä epämukavuutensa ja epäkäytännöllisyytensä vuoksi. Menee rahat siis ihan hukkaan.

Aloin ostaa sitä mikä toimii käytössä, olkoon vähemmän nätti kunhan on käytännöllinen ja viihdyn siinä. Nykyään en ulkonäköä mietikkään. Olen jo sen ikäinen etten mieti miellytänkö ketään uökoisesti, mietin vain sitä missä itse viihdyn. Ja jos se ei ole muille ok, ei minua kiinnosta sekään yhtään.

Jasu

• Anonyymi

Minusta tuntuu, että kun aikoinaan äitiyslomalla vauvavaunuja työntelin, niin lenkkarit oli okei.
        Tuulipukukin oli ihan okei.
        Äitiyslomalta palatessa piti ihan mennä vaatekaupoille etsimään sopivia työvermeitä.
        Se tuntui kummalliselta. Mikä oli muotia? Katselin ympärilleni. En muista, mikä mukaan lähti.
        Jotain persikan väristä???
        Vilma

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minusta tuntuu, että kun aikoinaan äitiyslomalla vauvavaunuja työntelin, niin lenkkarit oli okei.
        Tuulipukukin oli ihan okei.
        Äitiyslomalta palatessa piti ihan mennä vaatekaupoille etsimään sopivia työvermeitä.
        Se tuntui kummalliselta. Mikä oli muotia? Katselin ympärilleni. En muista, mikä mukaan lähti.
        Jotain persikan väristä???
        Vilma

Minusta taas tuntuu, että äitiyden myötä muutuin monessa asiassa rennommaksi. Kodin siisteys oli joskus pingotuksen aihe, kuten moni muukin asia oli pilkun tarkkaa ja tein, koska "pitää". Mutta sitten jokin naksahti ja totesin, että mitä helvettiä mä itteeni kiusaan kaikenlaisella pitää ja pitää.

Siinä samassa loppui rättisulkeisetkin eli ostin vain enää kivoja mukavia yllä vaatteita, en nättejä. 😅

Jasu

• Anonyymi

Ei se ole turhaa jos komean miehen muna alkaa tykyttään kun näkee minut korkkareissa.

😃

• Elokuvan kesäkohtaukset lienee varminta kuvata sisätiloissa. Maalaisin esim. myös talon kattoa mieluummin sisällä jos se olisi mahdollista. Suomen kesässä kun voi paitsi paistaa paahtamalla, niin sataa vettä tai räntää, tuulla tasaisesti tai puuskissa, lentää siitepölyä, siemeniä, muuta bioryönää ja erilaisia önniäisiä. Sisätiloissa on hyvä. Saa vieläpä olla suojassa ulkonäköön liittyvältä arvostelulta.

• Anonyymi

Kesäkuu ei liene ollut mikään ulkokattomaalarin ihannekuukausi.
        Eikö sisäkaton voi ihan ruiskuttaa.
        Mutta mietipä kirkkomaalareita ja keskistä aikaa. Miten perspektiivit sai kohdilleen.
        Aika kenotusta.
        Hattula kirkko.
        Vihta viikunanlehden asemesta.
        Vilma
        Olivatko viikunanlehdet turhamaisuutta.

• Anonyymi kirjoitti:

Kesäkuu ei liene ollut mikään ulkokattomaalarin ihannekuukausi.
        Eikö sisäkaton voi ihan ruiskuttaa.
        Mutta mietipä kirkkomaalareita ja keskistä aikaa. Miten perspektiivit sai kohdilleen.
        Aika kenotusta.
        Hattula kirkko.
        Vihta viikunanlehden asemesta.
        Vilma
        Olivatko viikunanlehdet turhamaisuutta.

Harrastelijalle on sellainen ongelma, että koska pitää veronmaksajan iloksi tehdä kovasti taksvärkkiä, niin ei voi jättää kaikkia muita töitä vaikkapa jonakin toukokuun alun kivana päivänä kun olisi sopivan lämmintä ja tyyntä yms. ja kello sen verran vähän että maali kuivuisi ennen yökastetta. Ja on turhan riskialtista heilua peltikatolla läppäri toisessa ja pensseli toisessa kädessä. Ja jos ostaisi maalarin paikalle, niin se vasta kallista on, koska hänen palkassaan pitäisi maksaa paitsi maalarille, niin kaikille muille yhteiskunnan hampuuseille ja koijareille. Olkoon vaikka kortistossa, minä maalaan itse.

Hattulan kirkko lienee alkujaan katolinen? Silloin tosiaan on pitänyt panna paikat koreaksi. Eihän se nyt mikään Sikstuksen kappeli ole, mutta varmasti on maalari saanut taiteilla parastaan, koska tyytymätön kirkkoherra tai munkki kannustimena voi viinipäissään muuten tönäistä tikapuut nurin: Seuraava micehlangelo koeajalle ja koittamaan onneaan!

Mutta maalaaminenhan ei jäänyt tuohon. Kun paikallinen rafael suurella vaivalla on saanut haluamansa (tai kirkkoherran tai piispan haluamat) muodot enkeleille, niin jo tulee Martti Lutherin oppipojat seuraavaksi sanomaan, että nyt puhdistetaan uskosta nämä ilot ja riettaudet piiloon. Sutikaa kalkkivelliä tai vaikka punamultaa päälle, koska nyt rahvaan on aika kuunnella saarnaa ja veisata itse tiensä taivaaseen eikä anneta paavinuskoisten saatanan viekoitella mieltä kiihottavien kuvien kautta.

Ja sitten joskus myöhemmin on saatettu hiukan tulla katumapäälle ja taas raaputella kuvia näkyviin, kunhan on syntisimmät paikat peitelty vaikka saunavihdoilla.

• Anonyymi
        scrg kirjoitti:

Harrastelijalle on sellainen ongelma, että koska pitää veronmaksajan iloksi tehdä kovasti taksvärkkiä, niin ei voi jättää kaikkia muita töitä vaikkapa jonakin toukokuun alun kivana päivänä kun olisi sopivan lämmintä ja tyyntä yms. ja kello sen verran vähän että maali kuivuisi ennen yökastetta. Ja on turhan riskialtista heilua peltikatolla läppäri toisessa ja pensseli toisessa kädessä. Ja jos ostaisi maalarin paikalle, niin se vasta kallista on, koska hänen palkassaan pitäisi maksaa paitsi maalarille, niin kaikille muille yhteiskunnan hampuuseille ja koijareille. Olkoon vaikka kortistossa, minä maalaan itse.

Hattulan kirkko lienee alkujaan katolinen? Silloin tosiaan on pitänyt panna paikat koreaksi. Eihän se nyt mikään Sikstuksen kappeli ole, mutta varmasti on maalari saanut taiteilla parastaan, koska tyytymätön kirkkoherra tai munkki kannustimena voi viinipäissään muuten tönäistä tikapuut nurin: Seuraava micehlangelo koeajalle ja koittamaan onneaan!

Mutta maalaaminenhan ei jäänyt tuohon. Kun paikallinen rafael suurella vaivalla on saanut haluamansa (tai kirkkoherran tai piispan haluamat) muodot enkeleille, niin jo tulee Martti Lutherin oppipojat seuraavaksi sanomaan, että nyt puhdistetaan uskosta nämä ilot ja riettaudet piiloon. Sutikaa kalkkivelliä tai vaikka punamultaa päälle, koska nyt rahvaan on aika kuunnella saarnaa ja veisata itse tiensä taivaaseen eikä anneta paavinuskoisten saatanan viekoitella mieltä kiihottavien kuvien kautta.

Ja sitten joskus myöhemmin on saatettu hiukan tulla katumapäälle ja taas raaputella kuvia näkyviin, kunhan on syntisimmät paikat peitelty vaikka saunavihdoilla.

Rottien Pyhimys -kirja liittyy tuohon kirkkoon ja Onpa tullut näytelmänäkin Hämeenlinnassa nähtyä.
        Varsin epäturhamaista kielenkäyttöä.
        Mutta lienee Länsi-Uusimaassa ollut juttua Lohjan kirkon seurakuntalaisista, joiden kieli on ollut varsin rääviä, jopa siellä käynyttä kuningastakin kohtaan.
        Epäturhamaista sielläkin.
        Televiisoriin on myös pikkuhiljaa pesiytynyt epäturhamaista kieliasua.
        Voisi siistiä jotkut suunsa.
        Vilma

• Anonyymi kirjoitti:

Rottien Pyhimys -kirja liittyy tuohon kirkkoon ja Onpa tullut näytelmänäkin Hämeenlinnassa nähtyä.
        Varsin epäturhamaista kielenkäyttöä.
        Mutta lienee Länsi-Uusimaassa ollut juttua Lohjan kirkon seurakuntalaisista, joiden kieli on ollut varsin rääviä, jopa siellä käynyttä kuningastakin kohtaan.
        Epäturhamaista sielläkin.
        Televiisoriin on myös pikkuhiljaa pesiytynyt epäturhamaista kieliasua.
        Voisi siistiä jotkut suunsa.
        Vilma

Ai, tuo onkin tiilistä rakennettu. Suurin osa puhdistamattoman uskon kirkoista kun taitaa olla luonnonkivistä pinottuja. Ilmeisesti ne holvirakenteet kuitenkin ovat samantyyppisiä.

Noissa vanhojen kirkkojen kuvastossa on kyllä kaikkea mielenkiintoista, jatulintarhoista lähtien.

• Maailma olisi rumempi paikka ilman turhamaisia naisia.

• Anonyymi

Joistakin turhamaisista on tullut legendojakin.
        Garbo, Isadora, Coco, muita?
        Vilma

• Anonyymi kirjoitti:

Joistakin turhamaisista on tullut legendojakin.
        Garbo, Isadora, Coco, muita?
        Vilma

Ei ole miesmäistä tuntea ihan nimeltä näitä legendaarisia naisia.

Kuukeloin tämmösen.
        https://www.bukowskis.com/fi/auctions/F452/lots/1556067-helene-schjerfbeck-turhamainen-nainen

Kevyesti ovat kasvot maalatut. Poskipunan rajaus saisi olla pehmeämpi.

• Anonyymi

• Anonyymi

Meikkivoide suojakertoimella ja sellainen lakka, jolla pysyy. Ei se ole turhamaista. Jotkut aloittaa sen turhuuksien käytön jo teininä.
      Ihmettelen aina näitä aikuisia naisia, joilla on lasten ongelmat.

• Anonyymi

Mielestäni ei ole turhamaista huolehtia ulkonäöstään, jos se tuo itselle hyvää oloa. Vaikka tuuli ne kiharat suoraksi puhaltaisikin 😊 Tietyllä tavalla ulkoisesta olemuksestaan huolehtiminen on tietenkin myös kanssaihmisten huomiointia (esim hygienia), mutta ajattelen niin, että jokainen ilmentää ulkoisella olemuksellaan ennenkaikkea itseään. Jotkut panostavat ulkoiseen olemukseen hurjan paljon, toiset kohtalaisesti ja jotkut eivät juuri lainkaan. Kaikki ihan oikeita tapoja (kunhan hygieniasta huolehtii riittävästi).

En minäkään nykyään jaksa missään korkokengissä juurikaan kulkea. Luojan kiitos tennarit ovat nykyään täysin toimistokelpoiset jalkineet eikä kukaan pistä pahakseen vaikka olisi tennarit housupuvun kanssa. Pyrin tennareista huolimatta pitämään ulkoisen olemukseni suht huoliteltuna arkenakin. En käytä meikkaukseen kauheasti aikaa, mutta silti meikkaan edes vähän aina kun jonnekin lähden ja laitan hiukset edes jonkinlaiselle nutturalle. Tänään esim. kaupassa minulla oli rakastamani valkoiset tennarit ja niiden kanssa mustat pellavahousut, musta toppi, farkkutakki ja musta crossbody-laukku. Tuollainen "kompromissi"-asu, riittävän siisti mutta rento ja mukava.

Ai niin, aurinkovoidetta käytän aina jos tiedän, että vietän vähänkin pidemmän ajan auringossa/ulkona. Se on helppo ja nopea vetää kosteusvoiteen päälle, toimii vähän kuin primerina meikille 😁

Aletheias

• Anonyymi

En aurinkovoidetta, mutta olen yrittänyt katsastaa jälkeen auringon -voidetta, mikä kuullostaa auringonlaskulotionilta. Eipä hirveästi ole tarvinnut.
        Nytkin ränni lauleskelee verkkaisesti.
        Vilma
        Kun lähtee ihmisten ilmoille, niin käpykylässäkin laittaudutaan.
        Seuraan muita.
        Nuoret saattavat pyrähtää kaupassa kusiverkkareissa, mutteivät kaikki.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En aurinkovoidetta, mutta olen yrittänyt katsastaa jälkeen auringon -voidetta, mikä kuullostaa auringonlaskulotionilta. Eipä hirveästi ole tarvinnut.
        Nytkin ränni lauleskelee verkkaisesti.
        Vilma
        Kun lähtee ihmisten ilmoille, niin käpykylässäkin laittaudutaan.
        Seuraan muita.
        Nuoret saattavat pyrähtää kaupassa kusiverkkareissa, mutteivät kaikki.

Tänä kesänä ei tosiaan ole ihan kauheasti aurinkovoidetta tarvinnut, mutta on sentään joitain kauniitakin päiviä ollut. Tänään ollut täälläkin sateinen päivä ja jätin lenkinkin huomiselle, jos olisi parempi onni sään suhteen.

On kai se jonkinlainen rutiini vähän pyntätä itseään, kun kotoa lähtee. Voin kyllä lähteä kauppaan vaikka verkkareissa, mutta silloinkin aina edes hitusen meikattuna ja "siisteissä" verkkareissa.

Aletheias

• Anonyymi

En minä voi kumilenkkareita pitää, hiostavat ja vetävät. Voiteista viis. Leikkaa lyhyt tukka.

• Anonyymi

Lisäys edelliseen: Ennen ehkä tuuli vähemmän. Terveisin mies.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lisäys edelliseen: Ennen ehkä tuuli vähemmän. Terveisin mies.

19:02
        Ennen ehkä oli tyynempää.
        Kuvat lakkapalloista. Miten ne hattarat pysyisivät koossa tänään.
        Jos maapallo pyörii liian kovaa?
        Vilma
        Aika lyhyttä nyt on. Lapsillakin kesätukka.

• Anonyymi

Un attimo, signora bella.

Kun korot kauniit valitsen
      Niin loistaa sääreni hehkuen
      Vaan syystä jota tiedä en
      Puristaa kärki kengän sen

Tanssikenkä, kaunis päältä, tuskin paljon lohduttaa
      Lenkkarit ne suojaa säältä, ne kangasta on joustavaa

Vanha venäläinen mykkäelokuva "Maissipelto". Siinä ainakin tuulee. Ja siitä on lähtöisin sanonta:"Tuulee kuin venäläisessä elokuvassa."

Mies 65

• Anonyymi

En ole nähnyt tuota elokuvaa.
        Dersu Uzala liikkui tundralla lumessa. Vaikuttava.
        Siperian pakkasissa ei turhamaisuutta voi olla.
        Kurosawan sielu. Puhdasta.
        Vilma

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ole nähnyt tuota elokuvaa.
        Dersu Uzala liikkui tundralla lumessa. Vaikuttava.
        Siperian pakkasissa ei turhamaisuutta voi olla.
        Kurosawan sielu. Puhdasta.
        Vilma

🤔 Muistan tiikerin, nähnyt olen
        -Yoda

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

🤔 Muistan tiikerin, nähnyt olen
        -Yoda

11:48
        Oli tiikeri. Oliko se jokin kuvallinen metafora?
        Vilma

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

11:48
        Oli tiikeri. Oliko se jokin kuvallinen metafora?
        Vilma

Muista enää en, silloinen nuorimies piti filmistä,,,nykyinen seniorikin pitää saattaisi 🙂
        -Yoda

• Anonyymi

Kaduillatuulee ja sataakin.

• Anonyymi

Taisin koetella joidenkin tabuja ja siten myös turhamaisuutta.
      Ei saa kritisoida.
      Onko ylläpitokin sidoksissa.
      Vilma

• Anonyymi

Eikö aamulla ollut ketju telkkumainonnasta.
        Näinkö unta vai enkö näe muuten vaan nyt sitä!
        Molemmat seikat, torkkuminen kesken päivän tai näön heikentyminen ovat huonompia vaihtoehtoja.

Mies 65

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikö aamulla ollut ketju telkkumainonnasta.
        Näinkö unta vai enkö näe muuten vaan nyt sitä!
        Molemmat seikat, torkkuminen kesken päivän tai näön heikentyminen ovat huonompia vaihtoehtoja.

Mies 65

Et sä unta oo nähnyt.
        Realismi ei vain oikein purrut.
        Joku ylihäveliäs poisti.
        Onkohan vedellä alkaneet sanat häirinneet jonkun mielenrauhaa.
        Vilma

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et sä unta oo nähnyt.
        Realismi ei vain oikein purrut.
        Joku ylihäveliäs poisti.
        Onkohan vedellä alkaneet sanat häirinneet jonkun mielenrauhaa.
        Vilma

Jouduit tarkkailuluokan nurkkaan karanteeniin. Vaikka sellaiset vaikkapa pallolla alkavat sanat voivat kuulua samaan kategoriaan.

Harmi. Olisi ollut yksi mikronovelli aiheeseen. Eikä mitään K -18 tietenkään!

Mies 65

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jouduit tarkkailuluokan nurkkaan karanteeniin. Vaikka sellaiset vaikkapa pallolla alkavat sanat voivat kuulua samaan kategoriaan.

Harmi. Olisi ollut yksi mikronovelli aiheeseen. Eikä mitään K -18 tietenkään!

Mies 65

No. Hehheh.
        Oikolukija tekee mulle tepposia, ja sulle mattisia.
        Voit laittaa mikronovellin tänne.
        Emme kerro kenellekään.
        Vilma

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No. Hehheh.
        Oikolukija tekee mulle tepposia, ja sulle mattisia.
        Voit laittaa mikronovellin tänne.
        Emme kerro kenellekään.
        Vilma

Niin.
        Agenda oli jotenkin näin että mainokset televisiossa ja erityisesti naisen alapäähän kohdistuvien tuotteiden markkinointi näissä reklaameissa.

Ja tapahtui niinä aikoina kun Vantaan Virkatiellä vielä oli Polar Express ja vastapäätä Tauno Korhosen huonekaluliike ja siellä kahvila.

Oli juhannuksen aatonaatto ja iltapäivä. Siinä istuttiin vielä kahvilla ja eräs Reksa sitten kysyi, pääseekö hän kyydissäni Lahteen. Jätti autonsa Vantaalle. Koska opiskelijatyttöjä ei kesällä näkynyt tarkkailemassa linjakilpiä autojen katolla niin juttukaveriksi kelpasi kolleega.

Silloin vanhan tien aikaan, sanonta on automiesten aikakäsite, vähintään kaksikymmentä vuotta kulunut tapahtumasta, ruuhkat etelästä pohjoiseen olivat valtaisia pitkien pyhien aattoina. Reksa siinä poltteli tupakkaa ja hörppi olutta hantin penkillä. Hantti=apumies.
        Keravan jälkeen Järvenpäässä parijono mateli kävelyvauhtia moottoritiellä.

Sittenhän moottoritie päättyikin ja ensin oikealle alas ja sitten vasemmalle vanhalle Lahden tielle. Jono pysähteli. Pellavatukkainen tyttö polki Jopolla ohi oikealta. Tarakalla muoviin käärittynä varmaan makuupussi, vaatteita, pulloja ja ehkä teltta. Käsilaukku ohjaustangolla. Reksa kyllä huomasi neidon, mutta muulta puhetulvaltaan ei kyennyt kommentoimaan.

Taas nytkähdettiin liikkeelle. Ohitimme Jopon ja neidin. Vauhtia ehkä parikymmentä kilometriä tuntiin. Haarajoella taas seis. Heinolassa vaihtuivat valot punaisiksi Kauppakadun risteyksessä. Siinä sitten istuskeltiin ja moottori lonksotti tyhjäkäyntiä. Aurinkokin yritti pilvien seasta näyttäytyä. Värjäsi ojakepit puskurissa kirkkaamman värisiksi. Tyttö Jopollaan saavutti meidät ja ohitti polkien oikealta. Reksa arvioi neitoa silmillään.

Jono liikahti. Kauppakadulla vaihtuivat värit tolpissa. Tyttö polki eteenpäin määrätietoisesti valkoisen viivan tuntumassa. Reksa otti olutpullon, avasi ja imaisi puolet sisällöstä. Sytytti sitten Nortin.

Saavutimme pellavapään ja Reksa arvioi neidon matkantekoa kriittisesti. Totesi sitten.
        "Kyllä tuolla polkemisella on Mäntsälässä jo isommat kutinat alapäästä lähtenny."

Mies 65

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin.
        Agenda oli jotenkin näin että mainokset televisiossa ja erityisesti naisen alapäähän kohdistuvien tuotteiden markkinointi näissä reklaameissa.

Ja tapahtui niinä aikoina kun Vantaan Virkatiellä vielä oli Polar Express ja vastapäätä Tauno Korhosen huonekaluliike ja siellä kahvila.

Oli juhannuksen aatonaatto ja iltapäivä. Siinä istuttiin vielä kahvilla ja eräs Reksa sitten kysyi, pääseekö hän kyydissäni Lahteen. Jätti autonsa Vantaalle. Koska opiskelijatyttöjä ei kesällä näkynyt tarkkailemassa linjakilpiä autojen katolla niin juttukaveriksi kelpasi kolleega.

Silloin vanhan tien aikaan, sanonta on automiesten aikakäsite, vähintään kaksikymmentä vuotta kulunut tapahtumasta, ruuhkat etelästä pohjoiseen olivat valtaisia pitkien pyhien aattoina. Reksa siinä poltteli tupakkaa ja hörppi olutta hantin penkillä. Hantti=apumies.
        Keravan jälkeen Järvenpäässä parijono mateli kävelyvauhtia moottoritiellä.

Sittenhän moottoritie päättyikin ja ensin oikealle alas ja sitten vasemmalle vanhalle Lahden tielle. Jono pysähteli. Pellavatukkainen tyttö polki Jopolla ohi oikealta. Tarakalla muoviin käärittynä varmaan makuupussi, vaatteita, pulloja ja ehkä teltta. Käsilaukku ohjaustangolla. Reksa kyllä huomasi neidon, mutta muulta puhetulvaltaan ei kyennyt kommentoimaan.

Taas nytkähdettiin liikkeelle. Ohitimme Jopon ja neidin. Vauhtia ehkä parikymmentä kilometriä tuntiin. Haarajoella taas seis. Heinolassa vaihtuivat valot punaisiksi Kauppakadun risteyksessä. Siinä sitten istuskeltiin ja moottori lonksotti tyhjäkäyntiä. Aurinkokin yritti pilvien seasta näyttäytyä. Värjäsi ojakepit puskurissa kirkkaamman värisiksi. Tyttö Jopollaan saavutti meidät ja ohitti polkien oikealta. Reksa arvioi neitoa silmillään.

Jono liikahti. Kauppakadulla vaihtuivat värit tolpissa. Tyttö polki eteenpäin määrätietoisesti valkoisen viivan tuntumassa. Reksa otti olutpullon, avasi ja imaisi puolet sisällöstä. Sytytti sitten Nortin.

Saavutimme pellavapään ja Reksa arvioi neidon matkantekoa kriittisesti. Totesi sitten.
        "Kyllä tuolla polkemisella on Mäntsälässä jo isommat kutinat alapäästä lähtenny."

Mies 65

Minä häveliäästi niiaan novellista.
        Reksalta taisi mennä ajatuksen viimeistelyyn toista tuntia....
        Vilma

• Anonyymi

Tätähän tämä tyhjänpäiväinen maailma vaatii. Ulkonäköä ja muiden miellyttämistä. Botoks myrkkyjen itseensä piikittämistä/leikkelemistä. Ettei vaan vahingossakaan näkisi itseään arvokkaana luojan luomana, että aina ja loputtomiin kuulisi /kuuntelisi/uskoisi miltä minun/sinun pitäisi näyttää. Miellyttääkseen tätä höttöpöttö turhanpäiväistä maailmaa ja siinä verkossa rimpuilevia ihmis riepuja.🤷‍♀️

• Anonyymi

Ps. Että parisuhde/seksi/raha/ ja itsekkyys /oma minä on se joka sanoo ja määrittelee sinun minun arvoni ihmisenä. Jos ei suostu muottiin on ufo ja turn off. Hohhoijaa🤷‍♀️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ps. Että parisuhde/seksi/raha/ ja itsekkyys /oma minä on se joka sanoo ja määrittelee sinun minun arvoni ihmisenä. Jos ei suostu muottiin on ufo ja turn off. Hohhoijaa🤷‍♀️

Mitä itsekeskeisemiä some hahmoja. Sugar pappoja/mamoja. Vaikka toisaalla soditaan ja lapsia kuolee. Eläimiä tapetaan /pahoinpidellään häkeissä ja navetoissa ja luontoa raiskataan. Jo on pahuus huipussaan.🤷‍♀️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä itsekeskeisemiä some hahmoja. Sugar pappoja/mamoja. Vaikka toisaalla soditaan ja lapsia kuolee. Eläimiä tapetaan /pahoinpidellään häkeissä ja navetoissa ja luontoa raiskataan. Jo on pahuus huipussaan.🤷‍♀️

Ei ihme että maailmssa voidaan pahoin. Saa siinä sitten ihmetellä🤷‍♀️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

17:15 + 17:19
        Ihanaa paatosta! Mä tykkään siitä, että pyristelee jotkut asiat suoraan ulos!
        Vilma

• Anonyymi

Turhamaisuus on välttämättömyys.

Mars kenkäkauppaan (tosin harvinaisia nykyään) ostamaan ihanat kengät, jotka istuvat täydellisesti jalkaasi. Kenkä ei saa puristaa mistään.

Kemikaliosta saa hienosti levittyvää kauneusvoidetta 50 suojakertoimella. Itse teen niin, että aurinkoon laitan sitä, päälle meikkivoidetta - erityisesti palaviin kohtiin, ja koko kasvotaideteoksen kruunaa meikkipuuteri. Pysyy iho kuosissa.

Tarrapaplareista (tai paplareista yleensä) ja lakasta ei ole kokemusta, joten neuvot loppuu siihen. Sen tosin tiedän, että kesällä tuulee, välillä jopa raivokkaasti.

Katson usein Unelma-asunto auringon alla ohjelmaa... siinä asuntovälittäjän mekko lentää tuulessa, ja henkilö pitää siitä kaksi käsin kiinni. Hauskan näköistä...Ts. ulkomailla meren rannalla tuulee aina kahta kauheammin.

- Sheena

• Anonyymi

Minäkin olen seurannut tuota mainitsemaasi ohjelmaa.
        Oikeastaan ihan viihdyttävä.
        Mä luulen, että makuasioissa on kansallisiakin eroja.
        Vilma

• Anonyymi

Luonnossa urokset osoittavat turhamaisuudellaan olevansa kyvykkäämpiä, voimakkaampia, terveempiä kuin kilpailijansa, mutta miksi ihmisnaiset ovat turhamaisia ja koreilevia?

• Anonyymi

Koska miehet opetti. Et ole kaunis ollessasi luonnollinen,oma itsesi. Sinun pitää olla pornotar. Pyllistää kauniisti tekoripseinesi ja silikooneinesi ,miellyttääksesi miehen alkukantaisia himoja. Alistua typerääkin typeräksi maanmatoseksi jalkojesi juureen,koska sinun arvosi on noin korkealentoiset👎🤷‍♀️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koska miehet opetti. Et ole kaunis ollessasi luonnollinen,oma itsesi. Sinun pitää olla pornotar. Pyllistää kauniisti tekoripseinesi ja silikooneinesi ,miellyttääksesi miehen alkukantaisia himoja. Alistua typerääkin typeräksi maanmatoseksi jalkojesi juureen,koska sinun arvosi on noin korkealentoiset👎🤷‍♀️

Olisi tavallaan jändeä, jos miehet käyttäisivät barokkiasuja.
        Pistäisivät nokan puuteriin ja peilaisivat peruukkihökötyksiä.
        Me naiset olisimme mallia 2025.
        Vilma

• Anonyymi

Tämäkin piti kokea.
      Ostin uuden uimapuvun ja uimiksessa huomasin, että uurtuu vähän liian alas.
      Mitä siinä. Vesi peittää.
      Täytyy tehdä ompeluksia, ettei uurroksesta pullahda jotain...
      En ihan niin turhamainen, että.
      Vilma

• Anonyymi

Osa uima-asuista on tarkoitettu vain lasten altaassa kahlaamiseen.

On miestenkin uimahousuissa eroja. En muista kankaan koostumusta mutta adidakset saattavat jäädä pinnalle veteen hypätessä. Speedot pysyvät tukevammin paikallaan.

Mies 65

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Osa uima-asuista on tarkoitettu vain lasten altaassa kahlaamiseen.

On miestenkin uimahousuissa eroja. En muista kankaan koostumusta mutta adidakset saattavat jäädä pinnalle veteen hypätessä. Speedot pysyvät tukevammin paikallaan.

Mies 65

Niin. On pellehyppyjä, muttei nakupellehyppyjä.
        Häätö. Porttikielto. Paheksunta.
        Vilma

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin. On pellehyppyjä, muttei nakupellehyppyjä.
        Häätö. Porttikielto. Paheksunta.
        Vilma

En nähnyt Erään Juoksijan juoksua. Jotain plumpsahti näkösälle?
        Harkittua?
        Toisaalta. Aikuiset tietävät jotain anatomiasta.
        Antiikin patsaat.
        Da Vincin piirros.
        Ei uutta auringon alla.
        Vilma

• Anonyymi

Turhamaisuus on ihan nättiä. Niin kauan kuin se on vähän niinkuin leikki jota on kiva leikkiä eikä ota asioita turhan vakavasti niin pidän turhamaisia naisia naisellina.

Tuokin asia on helppo vetää yli sellaiseksi että turhamaisuudesta tulee turhauttavaa jonka jälkeen minua ei kiinnosta taas pitää minkäänlaista otetta.

• Anonyymi

Tuli tuossa just joku kolmekymppinen iskemään tarinaa matkanvarrella. Ihan kiva sinällään. Aika komeakin. Mikäs siinä. Sitten vinkkasi rannalle lähtemisestä,että ihan bikinikroppa varmasti sinullakin ja jotain omia huolia rusketus rajoista. Nauroin ,että ihan miten sen nyt ottaa,ja siihen että minulle ei merkkaa kenenkään mielipiteet onko mulla hänen mielestään pikinikroppa tai ruskeus. Ei merkkaa yhtään mitään. Siihen hän,että jos on noin tiukka, niin jää yksin. Sanoin etten ole yksinäinen. Lapset on jo tehty ja tässä paljon muutakin. Sitten Lähdin vetään enkä taakseni katsonut👎🤭✌🤷‍♀️

• Anonyymi

Kauneuden takia joutuu kuulemma kärsimään

• Anonyymi

Se joka sellaista kärsimystä arvostaa/arvottaa, niin .. maailmassa on niin paljon muutakin kärsimystä, että tuollainen kärsimys on aika kyseenalaista..🤔🤷‍♀️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se joka sellaista kärsimystä arvostaa/arvottaa, niin .. maailmassa on niin paljon muutakin kärsimystä, että tuollainen kärsimys on aika kyseenalaista..🤔🤷‍♀️

Meillä on valta luoda tästä maaplaneetasta jokaiselle eliölle, plankonista ihmisiin, parempi paikkayhdessä elää. Rakastaa. Mutta mitä me teemme?🤷‍♀️

• Anonyymi

💕💕

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      100
      8751
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      47
      4319
    3. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      102
      1946
    4. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      38
      1516
    5. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      24
      1460
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      34
      1199
    7. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      12
      1180
    8. Rakastuminenhan on psykoosi

Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk
      Ikävä
      53
      887
    9. Olisinko mä voinut käsittää sut väärin

Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt
      Ikävä
      31
      862
    10. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      29
      837
    Aihe