törmäsin samaan tuttuun ihmiseen, vaikka lupasin välttää sen, mutta henkilössä on niin vahva viehätysvoimaa, että en pitänyt lupausta
ruvettiin keskustelemaan ja tänään aivoni ovat ihan pihalla kaikesta
ne on nujerrettu
varokaa puhuvia autisteja
puhuttiin kaikesta käyttäen saman lauseen
kuinka se on mahdollista?
ei se ole mahdollista, jos ei ole autisti
no kuinka on mahdollista, että olin lumoutunut häneen ja jatkoin ystävyyttä?
ei sekään ole järjellä selitettävissä
voi puhua jostakin aidosta noituudesta, että henkilö kuuluu outouden kategorioihin parhaammasta päästä ja se on yksi syy ystävyyteen kun kiinnostaa miten käy lopussa
kaikki ihmiset ovat ennakkoarvaattavissa, mutta ei kyseinen autisti
aina hän onnistuu sotkemaan aivoni systemaattisesti pihalle omasta kallostaan
ja kun tajuaa, että koko ajan puhuttiin vain saman lauseen ympäri niin voi jo seota
sama kommunikoiva autisti sotki aivoja taas
Anonyymi-ap
0
70
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1396629
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1495719- 1234881
Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.434480Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?523882- 623051
Itkin oikeasti aamulla taas
Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.522956Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m242392- 352238
Naiselle hyvää viikkoa
olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢152187