Olipa kerran

Anonyymi-ap

eräs kylä, joka oli sellaista opetusta Vailla, mikä ei ikinä unohtuman. Ja sen pituinen se.

18

303

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Muuta pois. Kukaan ei tykkää susta. Pilaat vaan muiden välit.

• Anonyymi

Haluatko kertoa lisää tästä aiheesta tai kylästä? Oletko paikallinen vai se, joka yrittää marionettien kautta pilata jonkun välit kaikkiin? Kerro toki lisää

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Haluatko kertoa lisää tästä aiheesta tai kylästä? Oletko paikallinen vai se, joka yrittää marionettien kautta pilata jonkun välit kaikkiin? Kerro toki lisää

Omituista kyllä pelata jotain spiritismiä ulkopuolelta. Ellei kyseessä ole joku ”joka ei käy täällä”

• Anonyymi

Ei tykkää ei mut en muuta mihinkään sen takia et yritetään mustamaalata ja leimata syntipukiks asioihin joihin en oo syyllinen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei tykkää ei mut en muuta mihinkään sen takia et yritetään mustamaalata ja leimata syntipukiks asioihin joihin en oo syyllinen

Mihin asioihin ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mihin asioihin ?

En tiedä mitä palstaäijä kävi aloitukseeni mokeltamaan, lähehän sinäkin lätkimään

• Anonyymi

Tarkoitatko ns välien pilaamisella sitä, että ollaan siinä vaiheessa, että ihmiset sotii keskenään asiosta miten on tai ei? Eikö se olisi silloin oma probleema. Sellainen vaihe on ihan tyypillinen kun on läyhätty aikansa ja aletaan osoitella toisia sormella

• Anonyymi

En ikinä jos se teidän haluamisista kiinni on. Teidän tunteilla ja haluamisilla ei ole minulle minkäänlaista merkitystä. Olette minulle yhtä tärkeitä kuin koiran uloste nurmikolla. Te luulette että teillä on jokin suurikin vaikutus mutta voin vakuuttaa että se on pelkkää harhaa ja merkityksenne minulle on mitätön. Puolestani voitte vaikka kuolla pois, minulle sekin on aivan sama.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ikinä jos se teidän haluamisista kiinni on. Teidän tunteilla ja haluamisilla ei ole minulle minkäänlaista merkitystä. Olette minulle yhtä tärkeitä kuin koiran uloste nurmikolla. Te luulette että teillä on jokin suurikin vaikutus mutta voin vakuuttaa että se on pelkkää harhaa ja merkityksenne minulle on mitätön. Puolestani voitte vaikka kuolla pois, minulle sekin on aivan sama.

BUAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinähän niitä kuolemantuomioita olet tiettävästi jaellut puheissasi?

• Anonyymi

Opetele, mikä ero on "yksi" ja "eräs" sanoilla, kun käytät niitä! Kansankynttilä voi auttaa?

Tuon " - - oli sellaista opetusta Vailla,- -" voisi tulkilta jo uhkaukseksi, kuten tokaisu "uskallat tulla noinkin lähelle!" silloin aiemmin "männä kertana".

• Anonyymi

No herranjestas palstaäijä, tee ilmoitus ainakin kahteen kanavaan👍

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No herranjestas palstaäijä, tee ilmoitus ainakin kahteen kanavaan👍

Ei kun kerhoon? 🏍✌

• Anonyymi

💖💖💕💕💖💖💕💕

• Anonyymi

Sininen valo, punainen valo ... 🚓🚓🚓🚓🚓🚓🚓🚓🚓🚓🚓🚓... iikkkkkkkkkkk!

Soita ja vedä "vesiperä", kuten 15.04.2025 klo 21.20-22.00 soitto ahdistuksestasi ja pelokkuudestasi teki. 🤥 Kuultiin kaikki, mitä "jokelsit" sen kännykkäsi kautta eteenpäin.

Näyttävä manööveri meni hukkaan ihan aitiopaikalla by YOU!!! 🚔

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sininen valo, punainen valo ... 🚓🚓🚓🚓🚓🚓🚓🚓🚓🚓🚓🚓... iikkkkkkkkkkk!

Soita ja vedä "vesiperä", kuten 15.04.2025 klo 21.20-22.00 soitto ahdistuksestasi ja pelokkuudestasi teki. 🤥 Kuultiin kaikki, mitä "jokelsit" sen kännykkäsi kautta eteenpäin.

Näyttävä manööveri meni hukkaan ihan aitiopaikalla by YOU!!! 🚔

BUAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!

• Anonyymi

💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩

• Anonyymi

Mene sinä sinne Vääksyyn, kun siellä usein muka ootte!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hyvää syntymäpäivää Sanna 40 vee!!!!

ᕼᗩᑭᑭY ᗷIᖇTᕼᗞᗩY Sister ❣️🥰 🎉🎂✨🍰🥳 🥳🎂🥂 🎉🎊🎁🎈🎂
      Maailman menoa
      60
      5105
    2. Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata

Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai
      Maailman menoa
      54
      4592
    3. Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi

Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas
      Maailman menoa
      122
      4539
    4. Mikä on vaikeinta siinä, että menetti yhteyden kaivattuun, jota vielä ajattelee?

Mikä jäi kaihertamaan? Jos jokin olisi voinut mennä toisin, mitä se olisi ollut? Mitä olisit toivonut vielä ehtiväsi san
      Ikävä
      297
      1763
    5. 91
      1432
    6. Kerro kaivattusi etunimi

Miehille..
      Ikävä
      82
      1409
    7. Sulla on mies

Aivan liikaa naisia.
      Ikävä
      228
      1328
    8. 315
      1039
    9. Kadutko mitään?

Minä kadun ikävässä kirjoittamista, mutta en saa sitä tekemättömäksi.
      Sinkut
      199
      950
    10. Pääsit koskettamaan

Sellaista osaa minussa jota kukaan ei ole ennen koskettanut. Siksi on hyvin vaikea unohtaa sinut kokonaan.
      Ikävä
      50
      850
    Aihe