Kriisipuhelimeen mutta ei sieltä vastattu, tästä on aikaa jo kohta 4 vuotta enkä ole yrittänyt soittaa uudelleen.
KilttiMies89
Joskus yritin soittaa semmoseen valtakunnalliseen
5
151
Vastaukset
- Anonyymi
Johtuikohan siitä että silloin oli Heinäkuu jos se kriisipuhelinkin on kesälomalla.
KilttiMies89 - AnonyymiUUSI
Ei sinne pääse läpi koskaan. Soittelijoita on liikaa jo Suomen maassa ja ei ole resursseja enää auttaa niin monia ahdistuneita. Se on surullista mutta totta.
- AnonyymiUUSI
Yritin soittaa yhtenä yönä, koska olin juuri saanut tietää että kaverini oli kadonnut. En päässyt läpi koko yönä. Kaveri löytyi kuolleena myöhemmin.
- AnonyymiUUSI
Yks laitapuolen kulkija, syrjäytynyt sellainen katosi tässä jokin aika sitten. Käsittääkseni sitä ei ole vieläkään löydetty. Oli vain etäinen ryyppykaverini joskus. Keväällä kaverini oli hetken hukassa ja soitin 112:seen. Sieltä sentään vastattiin. Mitään konkreettista apua eivät tarjonneet. Tuumasimme vain että mun kannattaa lähteä etsimään häntä. Kyllä me sitten kuitenkin löydettiin toisemme.
Voisi olla oikeastaan järkevintä sopia etukäteen jokin paikka minne mennä tietyn aikarajan puitteissa jos ilmenee akuutti erkaantuminen parin ihmisen tai suuremman joukkion välillä. Kännykästä voi loppua akku jne, niin siksi on hyvä olla back up plääni. Kadonneen henkilön asuntoon pitäisi päästä tutkimaan jotta voisi etsiä sieltä vihjeitä ja hänen mahdollinen avautumiskirjeensä minkä hän on jättänyt jälkeensä.
- AnonyymiUUSI
Aikoinaan oli tarkoitus soittaa numerotiedusteluun 118 ja näpyttelin vahingossa 112. Vähän nolotti, mutta sattuuhan sitä.
>simiti<
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun513605Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si1142510Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5932283Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei192026KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar771754Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo431658- 201648
Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.
Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.1401564- 281446
Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?941437