Joskus yritin soittaa semmoseen valtakunnalliseen

Anonyymi-ap

Kriisipuhelimeen mutta ei sieltä vastattu, tästä on aikaa jo kohta 4 vuotta enkä ole yrittänyt soittaa uudelleen.

KilttiMies89

5

151

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Johtuikohan siitä että silloin oli Heinäkuu jos se kriisipuhelinkin on kesälomalla.

KilttiMies89

• Anonyymi
      UUSI

Ei sinne pääse läpi koskaan. Soittelijoita on liikaa jo Suomen maassa ja ei ole resursseja enää auttaa niin monia ahdistuneita. Se on surullista mutta totta.

• Anonyymi
      UUSI

Yritin soittaa yhtenä yönä, koska olin juuri saanut tietää että kaverini oli kadonnut. En päässyt läpi koko yönä. Kaveri löytyi kuolleena myöhemmin.

• Anonyymi
        UUSI

Yks laitapuolen kulkija, syrjäytynyt sellainen katosi tässä jokin aika sitten. Käsittääkseni sitä ei ole vieläkään löydetty. Oli vain etäinen ryyppykaverini joskus. Keväällä kaverini oli hetken hukassa ja soitin 112:seen. Sieltä sentään vastattiin. Mitään konkreettista apua eivät tarjonneet. Tuumasimme vain että mun kannattaa lähteä etsimään häntä. Kyllä me sitten kuitenkin löydettiin toisemme.

Voisi olla oikeastaan järkevintä sopia etukäteen jokin paikka minne mennä tietyn aikarajan puitteissa jos ilmenee akuutti erkaantuminen parin ihmisen tai suuremman joukkion välillä. Kännykästä voi loppua akku jne, niin siksi on hyvä olla back up plääni. Kadonneen henkilön asuntoon pitäisi päästä tutkimaan jotta voisi etsiä sieltä vihjeitä ja hänen mahdollinen avautumiskirjeensä minkä hän on jättänyt jälkeensä.

• Anonyymi
      UUSI

Aikoinaan oli tarkoitus soittaa numerotiedusteluun 118 ja näpyttelin vahingossa 112. Vähän nolotti, mutta sattuuhan sitä.

>simiti<

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      51
      3605
    2. Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia

jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si
      Maailman menoa
      114
      2510
    3. Kova karman laki

Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko
      Hindulaisuus
      593
      2283
    4. Päivieni piristys, missä olet?

Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei
      Ikävä
      19
      2026
    5. KALAJOEN UIMAVALVONTA

https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar
      Kalajoki
      77
      1754
    6. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      43
      1658
    7. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      20
      1648
    8. Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.

Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      140
      1564
    9. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      28
      1446
    10. Millainen kaivattusi luonne on?

Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?
      Ikävä
      94
      1437
    Aihe