Niin siinä kävi. Venäjän tankkeja tuhottu n. 13 000 ja uustuotanto on luokkaa 250-300 vuodessa.
Ukraina tuhoaa enää alle 1 per päivä niitä joten asiat ovat varsin hyvin siltä osin.
Kaikki loppuu aikanaan.
Venäjän tankkien uustuotanto liian pientä.
12
177
Vastaukset
Itsekin olen pannut merkille tuon, miten vähän niitä enää tuhotaan päivässä. Lopun alkua.
- Anonyymi
Hiipuva trendi on ollut jo jonkin aikaa panssareiden ja panssaroidun kuljetuskaluston osalta. Näin kävi myös lentokaluston kohdalla aiemmin. Siinäpä pähkäilyä mistä voisi johtua ? Jos em. kalustoa ei tuhoudu niin miksi Venäjä ei etene vauhdilla ? (vaikka hitaasti eteneekin).
- Anonyymi
Ja ne parhaat tankit on Moskovassa koska Putin ei uskalla lähettää niitä rintamalle.
Venäjän kansa voi välillä saada kummallisia asioita päähänsä ja päättää että uudet presidentinvaalit pidetään nyt ja heti.
Venäläinen kyllä tietää että sitä kusetetaan mutta joskus voi liekki leimahtaa jos tilanne näyttää otolliselta. - Anonyymi
Näin käy aina välillä Venäjällä.
- Anonyymi
Naapurin "suuri sotapäällikkö" tuhosi koko panssarikaluston kolmen päivän erikoisoperaatiossaan. Miten meni, noin niinku...
- Anonyymi
Tuossa on kyllä ryssiminen viety huippuunsa.
- Anonyymi
Armada uutuuspanssaria venäjän pääörkki kehu niin maasta taivaaseen mutta kovin heiveröiseksi on näytöt jääneet taistelukentällä.
- Anonyymi
Panssariase on mennyttä aikaa.
Ukraina on palavan teräksen tuhottu maa.
- Anonyymi
Tiltun luvut kun jakaa kolmella, niin saa oikeansuuntaisen arvion, eli luotettavan Oryx -sivuston mukaan menetettyjä tankkeja Venäjällä on 4030 kpl.
https://www.oryxspioenkop.com/2022/02/attack-on-europe-documenting-equipment.html - Anonyymi
Venäjä on kyennyt Ukrainan sodan aikana kiihdyttämään kaikkein moderneimman taistelupanssarivaununsa tuotantoa niin, että se kykenee rakentamaan niitä jo 200–300 vuodessa.
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011318803.html
Rintamalle niitä ei sitten voikaan viedä kun dronet tuhoaa ne....... - Anonyymi
No kun ei ole vielä tarpeeksi tapatettu omaa sotilasta rintamilla
INNOKASTA LÖYTYY VIELÄ VITJOIHIN DOONIEN POKSAUTELTAVIKSI - Anonyymi
Miksi noita panssareita tekee, kun ne on nykyisin niin helppo tuhota.
Kannattais keskittyä vaikka perunanviljelyyn, siitä olisi jotain hyötyä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos nainen harrastaa seksiä
Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi3083078Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun161870Pihlaja-puulle
Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos151820Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei141565Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko3991441Kysymys Kuhmolaisille
Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t341312Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin
”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist2141185Olen valtavan ihastunut
Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.631036Ensi viikolla tulen takaisin
Ja käyn varmaan siellä monta kertaa. Monta mahdollisuutta nähdä jos olet siellä päin19955- 17944