"Ajoneuvoveron voi tilata verkkopankkiinsa e-laskuna Traficomilta. Tällöin veron maksutiedot tulevat suoraan verkkopankkiin ajantasaisina ja valmiiksi täytettyinä.
Uudistuksen avulla pyritään luopumaan liiallisesta paperipostin lähettelystä, samalla estetään erääntyvien ajoneuvoverojen kertymistä."
https://www.iltalehti.fi/autouutiset/a/385c4cd2-dc44-4df5-8ff6-03d3aa14d6a6
Ajoneuvoveron voi tilata omaan verkkopankkiin e-laskuna
12
176
Vastaukset
- Anonyymi
Eikö muka ennemmin ole tullut e -laskuna.
- Anonyymi
Mulla ollut jo useita vuosia e-laskuna. Ihmettelen tätä uudistusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla ollut jo useita vuosia e-laskuna. Ihmettelen tätä uudistusta
sama täälä...eiköhän taas joku koijjari hoksaa lähetellä viestejä ihmisille..tunnistautukaa mobiilvarmenteella traficomille .laittakaa sinne samalla omien tietojen luovutuskielto ..
- Anonyymi
Uutisen muotoon tehty "tietoisku" asiasta?
- Anonyymi
uudistuu... .. olisiko ilmoitus parempi.. voi maksaa myös E-laskuna..
- Anonyymi
Yle vero 163 e..vuosi.
- Anonyymi
miksi suomessa ei ole tv-veroa erikseen jotta saataisiin uusi ohjelmia sekä elokuvia telkkariin..nykyään tv.ssä on vaan linkki tv-ohjelmaan tai asiaan..mihin me enää tarvitaan koko telkkaria... jos ajatellaan että jokainen maksaisi euron kuukaudessa elokuvaa ohjelmaa varten verona niin viidellä miljoonalla kuukaudessa saisi monta elokuvaa ..yle veron saisi romuttaa se ei enää palvele telvisiota..viikon lopun uutisia ei ole ,eikä aikuisten ohjelmia aamulla..ruotsin kielistä ohjelmaan työnnetään tuutin täydeltä vaikka sille olisi oma kanava..salatut elämät loppuu kesäksi ja korvaava ohjelma viedään maksulliselle kanavalle ..uusintaa usiinna päälle...jos maksaa 160€ yle veroa niin kyllä siinä samalle ohjemalle kertyy hinttaa joka tulee uusintana kymmen kertaa viikossa
- Anonyymi
Jos kerran verottajan mielestä ajoneuvoverolaskun lähettäminen maksaa liikaa, verottaja voisi luopua koko veron keräämisestä. Ei sitä ollut 80-luvulla ollenkaan eikä ihan 90-luvun alkuvuosinakaan, ja Suomella sekä suomalaisilla meni silloin paljon paremmin, varsinkin 80-luvun puolella!!!
- Anonyymi
lähettäminen vähentää työllisyyttä..jos laittaisivat vaikka 5€ lähetysmaksun niin se lisääisi työllisyyttä suomessa..sekä postissa että verottajalla..suomen taloutta hoidetaan nyt väärin..
sitten kun työpaikkoja ei ole niin keksitään kaikenalaisia turhan päiväisiä ammatteja joita pyöritetään apurahoilla....näin se vaan on - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
lähettäminen vähentää työllisyyttä..jos laittaisivat vaikka 5€ lähetysmaksun niin se lisääisi työllisyyttä suomessa..sekä postissa että verottajalla..suomen taloutta hoidetaan nyt väärin..
sitten kun työpaikkoja ei ole niin keksitään kaikenalaisia turhan päiväisiä ammatteja joita pyöritetään apurahoilla....näin se vaan onEnsinnäkin postimaksu kirjeestä ei ole 5 euroa. Vitosen ottaminen sellaisesta mikä ei maksa vitosta on väärin, ja varastamista.
Toisekseen, mikään ei saa olla vain siksi että "näin se vaan on", se ei kelpaa perusteeksi.
- Anonyymi
💩💩💩 velo
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En tullut, koska käytit päätäsi.
Ja koska ihmiset pilaavat sillä mahdollisuudet, kaikki mikä toimii vaatii oman lähestymistapani. Kun levittää punaisia m372736Miten kaivattusi teki sinuun lähtemättömän vaikutuksen?
Minulla kävi niin, että hän laittoi ruokaa, kun olin nälkäinen. Tie miehen sydämeen käy vatsan kautta.891184Alkon myynti putosi kesäkuussa 10 prosenttia
Niin se hallitus tuhoaa valtion verokertymää ylisuurella alkoholiverolla, kun kansalaiset hankkivat juomansa ulkomailta.127979Oliko mies vetäytyminen
Toimiva veto? Miten meille kävi. Ei hyvin ja mahdottomalta tuntuu tilanne nyt.61967- 66907
Ulosotossa olevan tulisi saada itse päättää
Maksetaanko hänen ulosotossa olevia velkoja takaisin yksi kerrallaan vai ripotellen pikku summia sinne tänne, kuten ulos77881EU:lta tyly ratkaisu Temulle
On se hyvä, että EU on vihdoin ja viimein puuttunut noiden Kiinan krääsän kauppiaiden toimintaan. https://www.is.fi/ta101828Oon tässä pohtinut että se nainen
Ei sovi sulle. Ihmetyttää mitä näet hänessä. Mieheltä miehelle70815Nainen on ihana
ilta-päivää tosi söpölle naiselle 🤗😘☺ Jos saisin sinut nainen oisin onnellisin mies Etpäs tiedäkään keneltä tämä on?25718Hallinto-oikeus kumosi valtuuston päätöksiä
Teksti-tv kertoo, että valtuuston päätöksentekoon on osallistunut varavaltuutettu jolla ei ollut oikeutta osallistua. Mi30684