Tuli kutsu työttömien terveystarkastukseen mutta vähän epäilyttää mennä kun tuttu kertoi että työttömien terveystarkastuksessa otetaan heti lääkärin ovella senkka siittimestä ja sitten aletaan tutkimaan lähinnä työntämällä kiveksiä vuorotellen teollisuusmankeliin ja klapikoneeseen että mikä vaivaa kun ei työt maistu.
Onko moni käynyt tarkastuksessa ja minkä diagnoosin saitte?
Työttömien terveystarkastus
12
94
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Ei ole tullut käytyä koska ei ole velvoittava
- AnonyymiUUSI
Sulta voitaisiin ottaa senkka nenästä.
- AnonyymiUUSI
Työttömän terveystarkastus on Vapaaehtoinen
- AnonyymiUUSI
Ei ole pakko mennä. mutta jos ei mene, ei saa tukiakaan
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Yritystukien nostaminen kelpaa kyllä & loisiminen yhteiskunnan avulla kuten Kokoomuksen kannattajat
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No laitatko linkin tähän lakipykälään? Toki jos työnhakija on alkoholisti, mielenvikainen tai muuten sairas niin ehkä sitten se voi olla velvoittava, normaalia velvoitteet täyttävää työtöntä ei voi määrätä mihinkään "tutkimuksiin"
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
THL
"Työttömän terveystarkastus on asiakkaalle vapaaehtoinen ja maksuton
Terveystarkastuksessa selvitetään ja edistetään työttömänä olevan henkilön terveyttä ja hyvinvointia sekä kartoitetaan hänen työ- ja toimintakykyä, kuntoutustarpeita ja ohjataan tarvittaessa jatkopalveluihin.
Terveystarkastus on asiakkaalle vapaaehtoinen ja maksuton. Terveystarkastuksen järjestäminen on hyvinvointialueen vastuulla. " - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No laitatko linkin tähän lakipykälään? Toki jos työnhakija on alkoholisti, mielenvikainen tai muuten sairas niin ehkä sitten se voi olla velvoittava, normaalia velvoitteet täyttävää työtöntä ei voi määrätä mihinkään "tutkimuksiin"
hyvin moni on mielenvikainen
- AnonyymiUUSI
Työttömän terveystarkastuksessa hakemalla haetaan pienikin vika että ihminen saadaan laillisesti laitettua karenssin uhalla Kuntouttavaan työtoimintaan tekemään työtä ilman palkkaa
- AnonyymiUUSI
Olen joskus ollut työttömien "terveystarkastuksessa".
Käytännössä se oli sitä että hoitaja kyselee paljon henkilökohtaisia asioita kuten että millaiset ihmissuhteet on ja onko ystäviä ja suhteita perheeseen.
Aikaa kuluu paljon myös paperilomakkeiden täyttämiseen jos täyttää ne huolellisesti.
Niissä on myös paljon kysymyksiä.
Kun soitin terveysasemalle niin hoitaja sanoi että hänellä sattuu olemaan vapaata aikaa ja pääsin melko nopeasti.
Nykyään menee 1-4 kuukautta että pääsee lääkärille tai saa resptin uusittua mutta työttömien terveystarkastukseen voi päästä nopeammin jos hoitajalla "sattuu" yllättäen löytymään ylimääräistä aikaa.- AnonyymiUUSI
Työttömällä ihmisellä on oikeus yksityisyyteen
- AnonyymiUUSI
Lyödään nyrkillä maksan kohdalle ja nauretaan taitaa olla maksa riekaleina
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1587282
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1506006- 1535327
Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.484747Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?554078- 733302
Itkin oikeasti aamulla taas
Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.623270Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m253092- 472487
Naiselle hyvää viikkoa
olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢182399