Yritysten tahallinen vahingoittaminen lakoilla romuttivat kolmikannan.
Poliittiset lakot hallitusta vastaan olivat viimeinen niitti.
SAK romutti kolmikannan.
SAK romutti kolmikannan
8
232
Vastaukset
- Anonyymi
Mutta kyllä lakkoilu TES umpeutuessa on edelleenkin mahdollista.
Talkoo -Taavetti- Anonyymi
Aivottomien poliittisten lakkojen takia lakkolakia muutettiin. Satamat oli kiinni viikkoja suotta, mikä oli vähäjärkistä. Tuli 20.000 työtöntä lisää. Kiitos vaan Aalto ja Kokko.
Eloranta yrittää selittää IAU:n lakkoja oikeutetuiksi. Hah hah. 7,8% on maksimi. Lakot ovat tahallista vahingontekoa, minkä takia lakkojn vahingonkorvaukset maksuun. Syyllisiä ovat IAU, IAU:n hallitus, lakkoihin osallistuvat, SAK ja SAK:n hallitus.
Lakkolakeja pitää taas muuttaa SAK:n älyttömyyksien takia.
SAK on lähinnä yhteiskuntaterroristi. Ei ainakaan työntekijöiden asialla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aivottomien poliittisten lakkojen takia lakkolakia muutettiin. Satamat oli kiinni viikkoja suotta, mikä oli vähäjärkistä. Tuli 20.000 työtöntä lisää. Kiitos vaan Aalto ja Kokko.
Eloranta yrittää selittää IAU:n lakkoja oikeutetuiksi. Hah hah. 7,8% on maksimi. Lakot ovat tahallista vahingontekoa, minkä takia lakkojn vahingonkorvaukset maksuun. Syyllisiä ovat IAU, IAU:n hallitus, lakkoihin osallistuvat, SAK ja SAK:n hallitus.
Lakkolakeja pitää taas muuttaa SAK:n älyttömyyksien takia.
SAK on lähinnä yhteiskuntaterroristi. Ei ainakaan työntekijöiden asialla.Kokeile joskus työelämää....
- Anonyymi
YTK on sata, IAU nolla.
- Anonyymi
SAK on suurin työttömyyden aiheuttaja. Kaukaan paperitehdas suljtaan lakkojen takia. Siinä tulee 220 työtöntä lisää. SAK:n satamalakkojen saldo oli yli 20 000 työtöntä.
- Anonyymi
Laitappa nyt se korkki kiinni jo :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lue ja opi jotain...tai,,,lue edes....
https://yle.fi/a/74-20174132Niinpäniin...yhtään tehdasta ei ole suomessa lakkojen takia suljettu koskaan, ihan muut reilusti suuremmat asiat taustalla.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 16457
- 10412
- 16347
- 3341
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...13206- 1103
- 090
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä090Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa
76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68367- 161