kuuntelin tarinaa

Anonyymi-ap

Jossa nainen hylkäsi hyvän miehen koska oli liian tylsä ja turvallinen ja alkoi jahtaamaan vahvasti alkoholistista miestä jonka tiesi alusta saakka joka lähetteli hänelle jatkuvasti humalassa viestejä miten arvoton nainen on yms. Silti hän teki lapsen miehen kanssa. Oletteko te naiset aivan pimeitä? Hylkäätte hyvän miehen ja sitten haluatte epävakaan sekopään ja päihderiippuvaisen joka kohtelee teitä paskasti?

15

238

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jostain tarinasta oot päätellyt noin?

• Anonyymi

Niin? En ymmärrä kysymystä. Mitä tekstissä lukee? Tarina joka naisen itsensä kertoma miten tapasi alkoholisti miehen ja teki hänelle lapsen. Ymmärrätkö?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin? En ymmärrä kysymystä. Mitä tekstissä lukee? Tarina joka naisen itsensä kertoma miten tapasi alkoholisti miehen ja teki hänelle lapsen. Ymmärrätkö?

En ymmärrä nähtävästi.

• Anonyymi

Tiedän useita vastaavia tapauksia. Taitaa normielämä olla tylsää.

• Anonyymi

Itse olen nainen ja ihmetellyt noita naisia jotka valittavat kun ovat hyvän miehen löytäneet. Itse olisin tehnyt mitä tahansa että olisin hyvän miehen saanut. Tosin olen itse sitoutumiskykyinen, huolehtiva ja rakastava nainen, normaalipainoinen ja kuulemma vetävä mutta olen huomannut että miehet ovat kiinnostuneita seurustelemaan vain niiden mahdottomien tapausten kanssa jotka ei miehistä piittaa ja kohtelevat huonosti. Ö

• Anonyymi

Tuo on ihan normaalia nykyään ja naiset maksavat kovaa hintaa tyhmistä valinnoistaan, koska tuon jälkeen monikaan mies ei enää ole valmis parisuhteeseen naisen kanssa.

• Anonyymi

Älä nyt yhden marttyyrinaisen takia tee tuollaisia johtopäätöksiä "Oletteko naiset ihan tyhmiä!!"

Naisissa on tyhmiä ihan kuten miehissäkin; ja tässäkin kertomuksessa kaksi tyhmää lyöttäytyi yhteen. Harmi että tekivät lapsen.

• Anonyymi

Kun nainen tapaa jännämiehen jolla on rautainen itsevarmuus ja saattaa olla juuri rikollinen tai muuten vain renttu, hän kokee alkukantaisen kiihottumisen tunteen joka vie mennessään. Sen vallassa nainen on valmis tekemään järjettömiä tekoja. Lisäksi illuusio siitä että voi rakastaa eheäksi ja parantaa/kesyttää jännämiehen kuten väkivaltarikollisen on luja usko naisen mielessä.

Jos nainen sitten vuosien vaikeuksien ja jopa perheväkivallan jälkeen viimein tajuaa että suhde jännämieheen ei tule koskaan toimimaan, saattaa hän jättää tämän ja etsiä uutta suhdetta ns. kunnolliseen mieheen. Ongelma tässä on että kunnollinen mies ei kiihota ainakaan jännämiehen jälkeen. Arki on turvallista ja tylsää, siitä puuttuu vaaran tunne. Kunnon mies kelpaakin vain elättäjäksi johon nainen ei tunne seksuaalista vetoa. Jos pari kertaa vuodessa harrastavat seksiä, nainen aina mielessään miettii väkivaltaista jännämiestä kiihottuakseen.

Nämä faktat tulisi kunnon miesten, varsinkin esim. hyvin tienaavien insinöörien sisäistää. Vaikka nainen osaakin uskottvasti näytellä rakastunutta, olet hänelle kilttimiehenä vain elättäjä. Et pysty herättämään jännämiehen tapaan alkukantaista kiihoittumista naisessa.

Mitä ovat muiden mielipiteet aiheesta? Oletko huomannut lähipiirissäsi jännämies/beta-elättäjä-ilmiön?

• Anonyymi

Se tylsä mies ei sytyttänyt haluja. Mitä tekee suhteella ilman haluja? Ei mitään.

• Anonyymi

Miksi tarvitaan ongelmia yms että syntyy haluja?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi tarvitaan ongelmia yms että syntyy haluja?

Kuka sanoi että haluun tarvitaan ongelmia?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuka sanoi että haluun tarvitaan ongelmia?

Jännitys=ongelmia epätasaisuutta riitoja mies ei välitä kohtelee paskasti riippuvuuksia rikollisuutta jne. Mikä näissä kesken kasvuisissa apukoulumiehissä kiinnostaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jännitys=ongelmia epätasaisuutta riitoja mies ei välitä kohtelee paskasti riippuvuuksia rikollisuutta jne. Mikä näissä kesken kasvuisissa apukoulumiehissä kiinnostaa

Kiltti = tylsä vässykkä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiltti = tylsä vässykkä

Voi että, kiltti mies on ystävällinen ja arvostaa sekä itseään että muita.

On aivan naurettava ja vanha sekä kulunut väite, että naiset rakastuisivat renttuihin. Se on murto-osa naisista, joilla on taipumusta marttyyreiksi eli haluavat sen looserirentun puolisokseen.

Yksikään fiksu nainen ei sorru renttuihin; sehän on yksi fiksuuden ominaisuus ja määre

Rentut ovat selkärangattomia ja säälittäviä. Eikä heillä mikään hyvä itsetunto ole, eivät kai he muuten renttuja olisi.

• Anonyymi

Itsellä tutulla saman tyyppinen tilanne. Hän tosin ei yrittänyt rakastaa jännämiestä ehjäksi, vaan piti etäisyyttä ja toivoi jännämiehen kunnostautuvan ihan itse. Olisi kyllä auttanut, mutta ei pitänyt jännämiehestä koska oli jännä, vaan koska näki siellä alla hyvän ihmisen jolla oli kortit kääntää suuntaa. Vaikutti rakastavalta ja oman tyyppiseltä, jotain sielujen sympatiaa siinä kai oli. Ja kunnollisetkaan miehet eivät aina ole tylsiä ja kilttejä vaikka niin usein luullaan. Tuttu valitsi kuitenkin kunnollisen miehen, koska jännä halusi mieluummin olla jännä. Rikollisista taipumuksista tuttuni ei ilmeisesti tiennyt. Toivottavasti ovat kaikki onnellisia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      94
      8201
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      40
      3942
    3. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      102
      1916
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      24
      1400
    5. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      35
      1282
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      32
      1132
    7. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      12
      1030
    8. Rakastuminenhan on psykoosi

Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk
      Ikävä
      53
      857
    9. Olisinko mä voinut käsittää sut väärin

Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt
      Ikävä
      31
      832
    10. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      29
      797
    Aihe