Jossa nainen hylkäsi hyvän miehen koska oli liian tylsä ja turvallinen ja alkoi jahtaamaan vahvasti alkoholistista miestä jonka tiesi alusta saakka joka lähetteli hänelle jatkuvasti humalassa viestejä miten arvoton nainen on yms. Silti hän teki lapsen miehen kanssa. Oletteko te naiset aivan pimeitä? Hylkäätte hyvän miehen ja sitten haluatte epävakaan sekopään ja päihderiippuvaisen joka kohtelee teitä paskasti?
kuuntelin tarinaa
28
416
Vastaukset
- Anonyymi
Jostain tarinasta oot päätellyt noin?
- Anonyymi
Niin? En ymmärrä kysymystä. Mitä tekstissä lukee? Tarina joka naisen itsensä kertoma miten tapasi alkoholisti miehen ja teki hänelle lapsen. Ymmärrätkö?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin? En ymmärrä kysymystä. Mitä tekstissä lukee? Tarina joka naisen itsensä kertoma miten tapasi alkoholisti miehen ja teki hänelle lapsen. Ymmärrätkö?
En ymmärrä nähtävästi.
- Anonyymi
Tiedän useita vastaavia tapauksia. Taitaa normielämä olla tylsää.
- Anonyymi
Itse olen nainen ja ihmetellyt noita naisia jotka valittavat kun ovat hyvän miehen löytäneet. Itse olisin tehnyt mitä tahansa että olisin hyvän miehen saanut. Tosin olen itse sitoutumiskykyinen, huolehtiva ja rakastava nainen, normaalipainoinen ja kuulemma vetävä mutta olen huomannut että miehet ovat kiinnostuneita seurustelemaan vain niiden mahdottomien tapausten kanssa jotka ei miehistä piittaa ja kohtelevat huonosti. Ö
- Anonyymi
Mä olisin kiinnostunut sinusta
- Anonyymi
Tuo on ihan normaalia nykyään ja naiset maksavat kovaa hintaa tyhmistä valinnoistaan, koska tuon jälkeen monikaan mies ei enää ole valmis parisuhteeseen naisen kanssa.
- Anonyymi
Älä nyt yhden marttyyrinaisen takia tee tuollaisia johtopäätöksiä "Oletteko naiset ihan tyhmiä!!"
Naisissa on tyhmiä ihan kuten miehissäkin; ja tässäkin kertomuksessa kaksi tyhmää lyöttäytyi yhteen. Harmi että tekivät lapsen. - Anonyymi
Kun nainen tapaa jännämiehen jolla on rautainen itsevarmuus ja saattaa olla juuri rikollinen tai muuten vain renttu, hän kokee alkukantaisen kiihottumisen tunteen joka vie mennessään. Sen vallassa nainen on valmis tekemään järjettömiä tekoja. Lisäksi illuusio siitä että voi rakastaa eheäksi ja parantaa/kesyttää jännämiehen kuten väkivaltarikollisen on luja usko naisen mielessä.
Jos nainen sitten vuosien vaikeuksien ja jopa perheväkivallan jälkeen viimein tajuaa että suhde jännämieheen ei tule koskaan toimimaan, saattaa hän jättää tämän ja etsiä uutta suhdetta ns. kunnolliseen mieheen. Ongelma tässä on että kunnollinen mies ei kiihota ainakaan jännämiehen jälkeen. Arki on turvallista ja tylsää, siitä puuttuu vaaran tunne. Kunnon mies kelpaakin vain elättäjäksi johon nainen ei tunne seksuaalista vetoa. Jos pari kertaa vuodessa harrastavat seksiä, nainen aina mielessään miettii väkivaltaista jännämiestä kiihottuakseen.
Nämä faktat tulisi kunnon miesten, varsinkin esim. hyvin tienaavien insinöörien sisäistää. Vaikka nainen osaakin uskottvasti näytellä rakastunutta, olet hänelle kilttimiehenä vain elättäjä. Et pysty herättämään jännämiehen tapaan alkukantaista kiihoittumista naisessa.
Mitä ovat muiden mielipiteet aiheesta? Oletko huomannut lähipiirissäsi jännämies/beta-elättäjä-ilmiön? - Anonyymi
Se tylsä mies ei sytyttänyt haluja. Mitä tekee suhteella ilman haluja? Ei mitään.
- Anonyymi
Miksi tarvitaan ongelmia yms että syntyy haluja?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi tarvitaan ongelmia yms että syntyy haluja?
Kuka sanoi että haluun tarvitaan ongelmia?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka sanoi että haluun tarvitaan ongelmia?
Jännitys=ongelmia epätasaisuutta riitoja mies ei välitä kohtelee paskasti riippuvuuksia rikollisuutta jne. Mikä näissä kesken kasvuisissa apukoulumiehissä kiinnostaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jännitys=ongelmia epätasaisuutta riitoja mies ei välitä kohtelee paskasti riippuvuuksia rikollisuutta jne. Mikä näissä kesken kasvuisissa apukoulumiehissä kiinnostaa
Kiltti = tylsä vässykkä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiltti = tylsä vässykkä
Voi että, kiltti mies on ystävällinen ja arvostaa sekä itseään että muita.
On aivan naurettava ja vanha sekä kulunut väite, että naiset rakastuisivat renttuihin. Se on murto-osa naisista, joilla on taipumusta marttyyreiksi eli haluavat sen looserirentun puolisokseen.
Yksikään fiksu nainen ei sorru renttuihin; sehän on yksi fiksuuden ominaisuus ja määre
Rentut ovat selkärangattomia ja säälittäviä. Eikä heillä mikään hyvä itsetunto ole, eivät kai he muuten renttuja olisi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiltti = tylsä vässykkä
Kiltti=Mies joka kohtelee hyvin mutta osaa myös taistella tarvittaessa ja puolustaa naista.
- Anonyymi
Itsellä tutulla saman tyyppinen tilanne. Hän tosin ei yrittänyt rakastaa jännämiestä ehjäksi, vaan piti etäisyyttä ja toivoi jännämiehen kunnostautuvan ihan itse. Olisi kyllä auttanut, mutta ei pitänyt jännämiehestä koska oli jännä, vaan koska näki siellä alla hyvän ihmisen jolla oli kortit kääntää suuntaa. Vaikutti rakastavalta ja oman tyyppiseltä, jotain sielujen sympatiaa siinä kai oli. Ja kunnollisetkaan miehet eivät aina ole tylsiä ja kilttejä vaikka niin usein luullaan. Tuttu valitsi kuitenkin kunnollisen miehen, koska jännä halusi mieluummin olla jännä. Rikollisista taipumuksista tuttuni ei ilmeisesti tiennyt. Toivottavasti ovat kaikki onnellisia.
- Anonyymi
Nainen valitsee monesti hänet joka mölisee ja tuo itseään eniten esille tai jopa nauttii tilanteesta jossa kaksi yhtä idioottia kilpailee naisesta puheella möykällä ja tempuillaan ja kummankaan valitseminen ei yleensä ole se paras vaihtoehto. Tyhjä tynnyri kolisee eniten ja pieni koiraa haukkuu eniten ja mitä sanontoja näitä onkaan.
Paras vaihtoehto on hän joka on juuri poistumassa ovesta joka ei jaksa katsoa toimintaa ja jolla on itsekunnioitusta. Jos vaaraa hakee niin huoneen vaarallisin mies on hän joka on hiljaa. Hän joka pysyy rauhallisena kun toinen möykkää. Ei hän joka irtoaa henkseleistään heti ja sekoaa täysin. - Anonyymi
Kuuntelit tarinaa ja sekoitit sen todelliseen elämään. On pakko kysyä, että oletko sinä aivan pimeä?
- Anonyymi
Monet miehet toimivat aivan samoin. Lähtevät toimivista parisuhteista jahtaamaan kaikenlaisia virvatulia, jotka tietävät jo alunperinkin valheiksi. Siinä menee perhe ja rakkaus, rahat, itsetunto ja omanarvontunto, jne. Lapsiakin tekevät ja sitten vslittavat kun niitäkin pitää elättää eikä saa huoltajuutta itselle, vaikka sen virvatulen elämäntavat ovat mitä ovat. No miesten onneksi noissa vain varviin menee henkikin.
Mutta mitä tästä siis opimme? Osa ihmisistä on pimeitä, ihan sukupuolesta riippumatta. He hylkäävät hyvän puolisun ja sitten haluavat epävakaan sekopään ja päihderiippuvaisen joka kohtelee teitä paskasti? Kuka suojelisi näitä yksilöitä itseltään, vai onko sille lopulta tarvetta?- Anonyymi
Näin ja onneksi nämä viihtyvät keskenään, siis nämä juopot ja muut riippuvaiset.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin ja onneksi nämä viihtyvät keskenään, siis nämä juopot ja muut riippuvaiset.
Jotkut viihtyvät ja jotkut eivät. Itse olen pannut merkille, että ongelmakäyttäjät selvästikin hyvin usein tiedostavat kyllä sen oman käytöksensä olevan ihan perseestä. He nimittäin eivät huoli kumppanikseen kaltaistaan, vaan he haluavat sellaisen, joka ei ole ongelmakäyttäjä. He siis tieten tahtoen haluavat tuoda sen perseestä olevan käytöksensä toisen riesaksi, kun tietävät, etteivät itsekään sietäisi samanlaista käytöstä kuin omansa on. Selvät juopot ja narkit ovat sitten oma lukunsa. Heille ei ole oikein mitään väliä mitä seura on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jotkut viihtyvät ja jotkut eivät. Itse olen pannut merkille, että ongelmakäyttäjät selvästikin hyvin usein tiedostavat kyllä sen oman käytöksensä olevan ihan perseestä. He nimittäin eivät huoli kumppanikseen kaltaistaan, vaan he haluavat sellaisen, joka ei ole ongelmakäyttäjä. He siis tieten tahtoen haluavat tuoda sen perseestä olevan käytöksensä toisen riesaksi, kun tietävät, etteivät itsekään sietäisi samanlaista käytöstä kuin omansa on. Selvät juopot ja narkit ovat sitten oma lukunsa. Heille ei ole oikein mitään väliä mitä seura on.
Mutta yksikään fiksu ja terveitsetuntoinen ei tuollaista ongelmakäyttäjää huolisi. Kyllä siihen tarvitaan jonkin sortin marttyyri tai muutoin heikkoitsetuntoinen ihminen tmv.
Rentut ja juopot eivät todellakaan kiinnosta rotunaisia. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta yksikään fiksu ja terveitsetuntoinen ei tuollaista ongelmakäyttäjää huolisi. Kyllä siihen tarvitaan jonkin sortin marttyyri tai muutoin heikkoitsetuntoinen ihminen tmv.
Rentut ja juopot eivät todellakaan kiinnosta rotunaisia.Missä ihmeessä on väitetty, että huolisi? Eikö tuo nyt ole aina itsestään selvää, ettei huoli? Jos ihminen on "pimeä", niin ei hän viimeisen päälle priimaa silloin ole, mutta valtaosa ihmisistä on eri tavoin "viallisia".
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä ihmeessä on väitetty, että huolisi? Eikö tuo nyt ole aina itsestään selvää, ettei huoli? Jos ihminen on "pimeä", niin ei hän viimeisen päälle priimaa silloin ole, mutta valtaosa ihmisistä on eri tavoin "viallisia".
Missä ihmeessä on väitetty, että olisi väitetty että huolisi?
Kukaan ei ole täydellinen mutta juoppous ja kaikki riippuvuudet ovat heikkouden ja helppouden merkki; ei viitsitä edes yrittää. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä ihmeessä on väitetty, että olisi väitetty että huolisi?
Kukaan ei ole täydellinen mutta juoppous ja kaikki riippuvuudet ovat heikkouden ja helppouden merkki; ei viitsitä edes yrittää.Jos et olettanut noin, niin sitten nuo aiennat viestisi olivat hyvin outoja, enkä ymmärrä miksi ihmeessä jankutat tuollaisia. No mutta eipä se onneksi ole minun ongelmani. 👍
- Anonyymi
Täyttä roskaa. Ei kannata määritellä maailmankuvaa netissä olevien juttujen perusteella. Ryhdy uskovaiseksi niin näet että maailma on mätä.
- Anonyymi
Nainen ei hylännyt hyvää miestään vaan mies alkoi jakamaan muille miehille naistaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 342353
Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle472096- 402032
Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas3201850- 1171493
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161425Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan71308Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?101157- 411055
Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!
Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii661036