Tää totuus on liikaaa meille uskovaisille !!! !!!!!!!

Anonyymi-ap

Aivan kamalan hirvittävän kauhea on uushengen , uuskarismaattinen menesteologinen ja ihanan saatanallinen exytyksen henki

16

185

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

2Kor.11:1-2 Oi jospa te vähänkin minun tyhmyyttäni kärsitte! Ja te minua kärsitte. Sillä minä kiivaan teitä Jumalan kiivaudella. Sillä minä olen teitä kihlannut yhdelle miehelle, että minä puhtaan neitseen Kristukselle tuottaisin. Biblia (1776) Hoos.2:19. Kol.1:22

• Anonyymi

Ja kaikki, melkein kaikki uskovilla on joku tuttu sieltä jonka sinun puolesta rukoilevat ja antaavat vaikeuksia sielunmaailmassa ja tunteita. Päänärkyä ja pahoinvointia. Sun mukamas ystävä ei ota neuvoa vastaan että hankiudu viisaitten seuraan leirin ulkopuolella viisaitten kanssa , kantamaan Jeesuksen pilkka. Ei kelpaa vaan ottavat tyhmien uuskarismaattisten neuvoja ja opetuksia vastaan , että tulis ulkoisesti parannella uskovaiset . Parannuskokouksia ja parannuskokouksia he himoitsevat näyttämään että ihmeet ja merkit ylpeydessään kulkee heidän edessä ja niistä puhuvat enemmän kuin Jeesuksesta joka on synnitön niinkuin he myöskin tulis olla Pyhä Raamatun muka. Mutta ei kelpaa ei . Ja sun ystävä sano oikeita profetian sanomista , että se oli mukamas sieluista ja taas sitä saatanan tuoma sateet ja sanomat Jumalan bartenderin ja juopuka viinistä ovat Jumalan sana , vaikka happosadetta on perceleestä

• Anonyymi

Jaaha !

Savis taas vaahtoamassa, vaikka on itse menestysteologian eksytyksissä todella syvällä !

Ja itse siis on tälle asialle täysin sokea.

Voi voi voi !

• Anonyymi

Miten mielenterveys jaksaa?

• Anonyymi

Ja sama meno jatkuu vaan ja jopa yhä pahenee !

• Anonyymi

Helluntailaisuus tuottaa paljon uskontojen uhreja.

• Anonyymi

Rakas vihollinen tääl palstaala: Eräänä päivänä saat maista mitä kylvät. Älä sitten pistä se saatanan syyksi kun, Jumala sua tuomitsee . Kun et halua puhua Hänen pojastaan . Vaan minusta !!! Siitten sulla on ihan oikeus voivotella. Ja se voi voiei taida ihan pian loppu v

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rakas vihollinen tääl palstaala: Eräänä päivänä saat maista mitä kylvät. Älä sitten pistä se saatanan syyksi kun, Jumala sua tuomitsee . Kun et halua puhua Hänen pojastaan . Vaan minusta !!! Siitten sulla on ihan oikeus voivotella. Ja se voi voiei taida ihan pian loppu v

Sinulla noita vihollisia riittää, sinä näet niitä paljon ja suurin osa ei sitä edes ole !

Tuota se menestysteologian eksytys juurikin teettää !

Nähdään mörköjä ja vihollisia joka paikassa !

Minulla ei ole vihollisia, enkä vihaa ketään !

• Anonyymi

2Kun.20:7 Ja Jesaia sanoi: tuokaat minulle fikunarypäle. Ja he toivat ja panivat paisuman päälle, ja hän tuli terveeksi. Biblia (1776) 2Kun.20:8-11 0

• Anonyymi

Ja heille sanottiin että en ole teidät tuntenut jotka kantavat ihmeet keulana eikä takana varjossa..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja heille sanottiin että en ole teidät tuntenut jotka kantavat ihmeet keulana eikä takana varjossa..

Älä mieti ja leiki jumalaa - oman tuomiohenkesi ja uskonnollisuuden puusi varjossa.

• Anonyymi

Matt.10:34 Älkäät luulko että minä olen tullut rauhaa lähettämään maan päälle: en ole minä tullut rauhaa, vaan miekkaa lähettämään. Biblia (1776) Luuk.12:51-53

• Anonyymi

Et tule saada perkelen leiristä , joka lihalliset ovat pystyttäneet . Et tule saada kiitosta sieltä, Mutta taas kohdat >>siellä ulkopuolella leirissä järkyttävä Totuus.. >>> Missä Sion menee ja elää tänä päivänä.

• Anonyymi

Oliko Totuus liikaa kaikkille ?? Vai löytyikö jokujoka iloitsi aloituksesta joka oli kirjoitettu >>
      Hups hejjaa !! monille liika tä aloitus jotka kysy minulta , oletko synnitön sitten >> No oliko hyvä aloitus Pyhässä Hengessä ?? Kirjoitettu !!!

• Anonyymi

suonen nauraa sinun tulkinnallesi. Sitä se on yleisuskonnon kahleet ja vankeus, jossa riittää kirkolliset mielipiteet ja sen ja tämän papin mielipiteet

Sinulla ei tule Ahaa, elämystä, että perille ei pääse mitään epäpyhää jne.
        Sinulla se vain aina synnityttää, eikä Golgatan täytetty työ merkitse mitään.

Niin synnnityttäääääää synnityttäää ja aamulla synnityttää, päivällä synnityttää - illalla synnnityttää ja olet kahleessa.

Itse elän Kristuksen täytetyn työn keskellä, enkä vahtaa tapasi mukaan itseäni peilistä..

Hokaatko?

Jumala näkee Elämänkirjan nimikirjasta, että on pitäydytty Jeesuksen - päivän opetuslapsi- veren suojissa.

Etsi elämäsi Kristuksessa ja seuraa Jumalan Karitsaa ja jätä peilin edessä pelehtimen..

Voe- voe- kun näkkyyyyyy synnittely---- se juuri on ongelmasi ydin..

synnnnnittely

Onneksi Golgatan hyvän ja pahantiedonpuun taistelu- päättyi--- se on täytetty.... Anna heille anteeksi... jne.

Siinä on hyvä levätä ja peilistä näkyy tavallaan Kristuksen kasvot.. Se on täytetty---
        Tule lepoon.... Kristuksessa kuolleet- kuoleman unesta- heräävät -- viimeisen pasunan soidessa ja Ylienkelin äänen kuuluessa. Se kuuluu- kun Jeesuksen sovintoveri riittää ja uhrikaritsan täytetyn työn nahka- on päälllä.

Mutta, jos vain vesipesu on sanomallisuutesi- muista- sillä vedellä pestiin synti- ottamalla henki pois ja sielu, sekä ruumis erkani toisistaan, eli paha päättyi ajasta --tuomiolle.
        Se on sitä vesipesua se- ja merkkaa viimeistä tuomiota, helvetin tulta- eikä Jumala tunne ilman sovintoveren kulkevaa yleisuskonnollisuutta, olkoon se minkä uskonnon- --idästä- -- länteen olemassa.

Tule Elämään sisälle, Hänellä on Elämä itsellään, on antanut Elämän Pojalle , ja Poika kelle tahtoo..... siis tämä Golgatan uhrikaritsan sanoma- jossa alastomus peitetään Jumalantyönä

Siellä se ratkaisu ongelmasi valitukseen, kuin tuuli on valituksesi vetoisissa ikkunoissasi--- se aina vonkuu- kun avaat suusi....

• Anonyymi

Rajoittunut aloittaja yleistää oman ongelmansa.... Sekä maalittaa sitä tapansa mukaan.

Otahan lääkkeesi.... ja pidä pallo vain itselläsi,,,, sinun vaivasi ei ole meitinvaiva.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et siis vieläkään

Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k
      Ikävä
      51
      2264
    2. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      25
      1078
    3. Aavistatko että moni tietää

Vai ollaanko hyvin vedätetty pokerinaamalla. No kun vähiten odotat niin yllätämme sinut
      Ikävä
      82
      992
    4. Yritin saada

Vastauksia mutta et voinut olla rehellinen ja kaiken kannoin yksin. Halusin kovasti ymmärtää mutta en voi enää ymmärtää.
      Ikävä
      11
      914
    5. Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa

Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt
      Maailman menoa
      54
      893
    6. Onko vielä

mahdollista nähdä?
      Rakkaus ja rakastaminen
      68
      873
    7. Olisitko mies valmis?

Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me
      Ikävä
      126
      853
    8. Kronikat..

Mikä hele… on tää yks kronikat mikä suoltaa facessa kaikkea julkaisua ja AINA samoista firmoista imatralla??? Eikö ne mu
      Imatra
      10
      783
    9. vieläkin sanoa voin...

💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos
      Ikävä
      22
      773
    10. Täällä istun ja mietin

Miten paljon haluaisin katsoa sinua juuri niin kuin haluaisin katsoa sinua. Rakastavin silmin. Näkisit vihdoin senkin pu
      Ikävä
      49
      759
    Aihe