Tää totuus on liikaaa meille uskovaisille !!! !!!!!!!

Anonyymi-ap

Aivan kamalan hirvittävän kauhea on uushengen , uuskarismaattinen menesteologinen ja ihanan saatanallinen exytyksen henki

16

152

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

2Kor.11:1-2 Oi jospa te vähänkin minun tyhmyyttäni kärsitte! Ja te minua kärsitte. Sillä minä kiivaan teitä Jumalan kiivaudella. Sillä minä olen teitä kihlannut yhdelle miehelle, että minä puhtaan neitseen Kristukselle tuottaisin. Biblia (1776) Hoos.2:19. Kol.1:22

• Anonyymi

Ja kaikki, melkein kaikki uskovilla on joku tuttu sieltä jonka sinun puolesta rukoilevat ja antaavat vaikeuksia sielunmaailmassa ja tunteita. Päänärkyä ja pahoinvointia. Sun mukamas ystävä ei ota neuvoa vastaan että hankiudu viisaitten seuraan leirin ulkopuolella viisaitten kanssa , kantamaan Jeesuksen pilkka. Ei kelpaa vaan ottavat tyhmien uuskarismaattisten neuvoja ja opetuksia vastaan , että tulis ulkoisesti parannella uskovaiset . Parannuskokouksia ja parannuskokouksia he himoitsevat näyttämään että ihmeet ja merkit ylpeydessään kulkee heidän edessä ja niistä puhuvat enemmän kuin Jeesuksesta joka on synnitön niinkuin he myöskin tulis olla Pyhä Raamatun muka. Mutta ei kelpaa ei . Ja sun ystävä sano oikeita profetian sanomista , että se oli mukamas sieluista ja taas sitä saatanan tuoma sateet ja sanomat Jumalan bartenderin ja juopuka viinistä ovat Jumalan sana , vaikka happosadetta on perceleestä

• Anonyymi

Jaaha !

Savis taas vaahtoamassa, vaikka on itse menestysteologian eksytyksissä todella syvällä !

Ja itse siis on tälle asialle täysin sokea.

Voi voi voi !

• Anonyymi

Miten mielenterveys jaksaa?

• Anonyymi

Ja sama meno jatkuu vaan ja jopa yhä pahenee !

• Anonyymi

Helluntailaisuus tuottaa paljon uskontojen uhreja.

• Anonyymi
        UUSI

Rakas vihollinen tääl palstaala: Eräänä päivänä saat maista mitä kylvät. Älä sitten pistä se saatanan syyksi kun, Jumala sua tuomitsee . Kun et halua puhua Hänen pojastaan . Vaan minusta !!! Siitten sulla on ihan oikeus voivotella. Ja se voi voiei taida ihan pian loppu v

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Rakas vihollinen tääl palstaala: Eräänä päivänä saat maista mitä kylvät. Älä sitten pistä se saatanan syyksi kun, Jumala sua tuomitsee . Kun et halua puhua Hänen pojastaan . Vaan minusta !!! Siitten sulla on ihan oikeus voivotella. Ja se voi voiei taida ihan pian loppu v

Sinulla noita vihollisia riittää, sinä näet niitä paljon ja suurin osa ei sitä edes ole !

Tuota se menestysteologian eksytys juurikin teettää !

Nähdään mörköjä ja vihollisia joka paikassa !

Minulla ei ole vihollisia, enkä vihaa ketään !

• Anonyymi

2Kun.20:7 Ja Jesaia sanoi: tuokaat minulle fikunarypäle. Ja he toivat ja panivat paisuman päälle, ja hän tuli terveeksi. Biblia (1776) 2Kun.20:8-11 0

• Anonyymi
        UUSI

Ja heille sanottiin että en ole teidät tuntenut jotka kantavat ihmeet keulana eikä takana varjossa..

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ja heille sanottiin että en ole teidät tuntenut jotka kantavat ihmeet keulana eikä takana varjossa..

Älä mieti ja leiki jumalaa - oman tuomiohenkesi ja uskonnollisuuden puusi varjossa.

• Anonyymi

Matt.10:34 Älkäät luulko että minä olen tullut rauhaa lähettämään maan päälle: en ole minä tullut rauhaa, vaan miekkaa lähettämään. Biblia (1776) Luuk.12:51-53

• Anonyymi

Et tule saada perkelen leiristä , joka lihalliset ovat pystyttäneet . Et tule saada kiitosta sieltä, Mutta taas kohdat >>siellä ulkopuolella leirissä järkyttävä Totuus.. >>> Missä Sion menee ja elää tänä päivänä.

• Anonyymi
      UUSI

Oliko Totuus liikaa kaikkille ?? Vai löytyikö jokujoka iloitsi aloituksesta joka oli kirjoitettu >>
      Hups hejjaa !! monille liika tä aloitus jotka kysy minulta , oletko synnitön sitten >> No oliko hyvä aloitus Pyhässä Hengessä ?? Kirjoitettu !!!

• Anonyymi
        UUSI

suonen nauraa sinun tulkinnallesi. Sitä se on yleisuskonnon kahleet ja vankeus, jossa riittää kirkolliset mielipiteet ja sen ja tämän papin mielipiteet

Sinulla ei tule Ahaa, elämystä, että perille ei pääse mitään epäpyhää jne.
        Sinulla se vain aina synnityttää, eikä Golgatan täytetty työ merkitse mitään.

Niin synnnityttäääääää synnityttäää ja aamulla synnityttää, päivällä synnityttää - illalla synnnityttää ja olet kahleessa.

Itse elän Kristuksen täytetyn työn keskellä, enkä vahtaa tapasi mukaan itseäni peilistä..

Hokaatko?

Jumala näkee Elämänkirjan nimikirjasta, että on pitäydytty Jeesuksen - päivän opetuslapsi- veren suojissa.

Etsi elämäsi Kristuksessa ja seuraa Jumalan Karitsaa ja jätä peilin edessä pelehtimen..

Voe- voe- kun näkkyyyyyy synnittely---- se juuri on ongelmasi ydin..

synnnnnittely

Onneksi Golgatan hyvän ja pahantiedonpuun taistelu- päättyi--- se on täytetty.... Anna heille anteeksi... jne.

Siinä on hyvä levätä ja peilistä näkyy tavallaan Kristuksen kasvot.. Se on täytetty---
        Tule lepoon.... Kristuksessa kuolleet- kuoleman unesta- heräävät -- viimeisen pasunan soidessa ja Ylienkelin äänen kuuluessa. Se kuuluu- kun Jeesuksen sovintoveri riittää ja uhrikaritsan täytetyn työn nahka- on päälllä.

Mutta, jos vain vesipesu on sanomallisuutesi- muista- sillä vedellä pestiin synti- ottamalla henki pois ja sielu, sekä ruumis erkani toisistaan, eli paha päättyi ajasta --tuomiolle.
        Se on sitä vesipesua se- ja merkkaa viimeistä tuomiota, helvetin tulta- eikä Jumala tunne ilman sovintoveren kulkevaa yleisuskonnollisuutta, olkoon se minkä uskonnon- --idästä- -- länteen olemassa.

Tule Elämään sisälle, Hänellä on Elämä itsellään, on antanut Elämän Pojalle , ja Poika kelle tahtoo..... siis tämä Golgatan uhrikaritsan sanoma- jossa alastomus peitetään Jumalantyönä

Siellä se ratkaisu ongelmasi valitukseen, kuin tuuli on valituksesi vetoisissa ikkunoissasi--- se aina vonkuu- kun avaat suusi....

• Anonyymi
      UUSI

Rajoittunut aloittaja yleistää oman ongelmansa.... Sekä maalittaa sitä tapansa mukaan.

Otahan lääkkeesi.... ja pidä pallo vain itselläsi,,,, sinun vaivasi ei ole meitinvaiva.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet hirvein ihminen kenet olen tavannut.

Olet järkyttävä.
      Ikävä
      124
      2672
    2. Teemu Keskisarja (ps) loisti- ja hurmasi MTV:n tentissä.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kommentti-keskisarja-sekoitti-pakan-suomiareenan-puheenjohtajatentissa/9180380 Kuten
      Maailman menoa
      466
      2416
    3. Sinun ja kaipaamasi törmääminen

Missä sinä haluaisit sen satunnaisen kohtaamisen mieluiten tapahtuvan?
      Ikävä
      98
      1260
    4. Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin?

Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin? Shokki!
      Huittinen
      22
      1084
    5. Ammuskelua Eliaksenkadulla

Mikä homma? Hirven metsästykseen vielä lähemäs 3kk. Oliko lie puuman metsästystä..?
      Tornio ja Haaparanta
      14
      1083
    6. Haluan sua ihan vtullisen paljon

Kokonaan ja seksuaalisesti. Pää räjähtää kohta
      Ikävä
      45
      959
    7. Martina on käynyt puhumassa viisauksia

Iltalehden artikkelissa Martinan viisaudet.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      269
      876
    8. Ymmärrätköhän nainen

Etten halua että ottaisit sitä suuhusi. Minusta se on ällöttävää, vaikka kivalta se kai tuntuisi, mutta vain minusta. Mi
      Ikävä
      109
      866
    9. Olen pahoillani jos kärsit.

Mutta meidän välejä ei voi korjata. Rakastin sua tiedoksi. Älä tee itelles mitään vaan hae apua.
      Ikävä
      34
      840
    10. Luvattiin työpaikka, mutta mitään ei kuulukaan

Kuinka yleistä tällainen on? Ehdin jo iloita työpaikasta, turhaan, kun mitään ei kuulukaan työnantajasta, joka ilmoitti
      Työn hakeminen
      35
      812
    Aihe