Seurakuntien jäsenyys maksaa, joten on väärin, että ateistit saavat olla ateisteja ilmaiseksi. Ateismista pitää säätää vuotuinen maksu, jonka perii järjestö, joka koostuu tunnetuista ateisteista. Varat käytetään hallinnollisiin kuluihin ja ateistien koulutukseen ateismia edistäviin tehtäviin. Voisin alkaa sellaisen järjestön puheenjohtajaksi. Palkasta päättää johtokunta, joka valitaan tunnetuista ateisteista.
Ateismista pitää tehdä maksullista
11
110
Vastaukset
- Anonyymi
suomen malli 🤣🤣🤣
- Anonyymi
osuuskunta tai yhdistys 🤔 eikös ne ole luotu rahojen keräämiseksi omaan taskuun
palkkaamme itsemme vesiyhdistyksen yllä pitoon aivan sairaan suurella palkalla 🤣
ei uskovainen ateistit ihan retardeja ole , kuten uskovat - Anonyymi
Kun katselee hulppeita kirkkoja ja katetraaleja niin kyllä pistää miettimään että kansan selkänahasta nuokin on huijaamalla revitty.
"...kansan selkänahasta nuokin on huijaamalla revitty."
Juuri tähän tiivistyy aabrahamilaiset jumaluskot. Niillä oikeutettiin feodaaliyhteiskunta. Jumalalla perusteltiin se, että oli töitä tekemätön yläluokka, joka repi maatyöläisten selkänahasta omat rikkaudet, linnat, kirkot ja katedraalit.
Jumaluskot ilmestyivät samaan aikaan kun ihminen asettui aloilleen, alkoi viljellä maata, josta alkoi kertyä ylijäämäomaisuutta. Jumalilla oikeutettiin tuon ylijäämäviljan epätasainen jakautuminen, joka vuosituhansien kuluessa hioutui huippuunsa ja jonka kirkkain ilmentymä oli keskiaikainen feodaaliyhteiskunta. Jäänteitä on vieläkin erityisesti luokkayhteiskunnissa kuten vaikkapa Iso-Britanniassa, jossa Charles III:n arvonimilitanian perässä on defender of the Faith. Ja yläluokka on niin kaksinaismoralistista, julkisesti ollaan niin kristittyjä ja vanhoillisia mutta kulisseissa täysiä irstailijoita. Samaa on hiipimässä myös Yhdysvaltoihin, konservatiivinen kristinusko on mainio työkalu tyhmien kusettamiseen ja varallisuuden keräämiseen rikkaimmalle 1%. Ei eroa mitenkään feodaaliyhteiskunnasta.
- Anonyymi
Kaikki aatteet samalle verolle, ei erioikeuksia.
Jokainen aate perii parhaaksi katsomansa jäsenmaksun. Jäsenet punnitsevat sitten onko kyseisen aatteen organisaatioon taloudellisesti järkevää kuulua.
Avaaja voi toki perustaa ateistisen järjestön ja alkaa keräämään jäsenmaksuja. Minä en siihen liity, mutta jatkan 100% positiivisena ateistina.- Anonyymi
Extremist_atheist kirjoitti:
Jokainen aate perii parhaaksi katsomansa jäsenmaksun. Jäsenet punnitsevat sitten onko kyseisen aatteen organisaatioon taloudellisesti järkevää kuulua.
Avaaja voi toki perustaa ateistisen järjestön ja alkaa keräämään jäsenmaksuja. Minä en siihen liity, mutta jatkan 100% positiivisena ateistina.An ajo
en ajattele,
siksi en maksa mitään
- Anonyymi
Liity kusipää ateistien kerhoon, ja iho umpeen.
- Anonyymi
Usko Jumalaan oli minulle
- n. Villiin nuoruuteen kuului , päihteitä ja sinnittelyä paniikkihäiriön kanssa. - Anonyymi
Apukouluun!
- Anonyymi
Juuri näin!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k303808- 412579
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut422518Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82285- 211924
- 381729
Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta461623Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.3001480- 1411467
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t461428