Miten päästä ihastuksesta yli?

Anonyymi-ap

Miten pääsen parhaiten tai nopeiten yli ihastuksesta (pojasta)?

7

808

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Uutta putkeen vaan komeampi mielellään. Miehiä maailma täynnä.

• Anonyymi

Nuorena valikoima on vielä parempi. Mun mielestä ei ehkä kannata niin kaikkea huomiota kiinnittää ulkoiseen olemukseen. Tärkeintä olisi, että synkkaa ja on mukava. Sellainen näyttää monesti silmäänkin sitten miellyttävältä, vaikka olisi vaan ns. tavis.

• Anonyymi

Hyppää

• Anonyymi

Joo ei kannata jäädä eron jälkeen eheytymään kuten psykologi sanoisi. Uutta putkeen vaan. Mutta kannattaa olla (tai itse olin) rehellinen. Tunnustin että on tunteet sekaisin ja mies ymmärsi sen, ei painostanut.
      Ajan kanssa pääsee yli, ei sille oikein mitään voi tehdä, en minä ainakaan. Siinä haalenee kun se uuden kanssa tulee yhteisiä kokemuksia. Sitten vain jossain vaiheessa huomaa että vanha on "mennyttä - kaikki muu on tulevaa". Kuuntele voimabiisejä. Tuo Simo Silmu on hyvä ja toinen on Vicky Rostin Oon voimissani.
      Muutaman vuoden se kesti minulla, mutta himmeni viikko viikolta. Ei se helppoa ole, mutta ole iloinen että kykenet rakastamaan. Joku toinen on muuttunut kyyniseksi tai on muuten tunneköyhä. Mulla oli sellainen mies joka ei rakastanut "hän tarjosi vain salmiakkia, minä olin hölmö panin peliin koko elämän."

• Anonyymi

Nuorena asiat unohtuu ja kaikkea on vielä edessä niin paljon. Aikaa ja elä elämää. 🩶

• Anonyymi00006

Paras tapa on pierasta oikein kammottava hajupieru. Sitten miettiä että se poika haisee vielä kauheemmalle. Sitä ei jää kukaan kaipaamaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      138
      3819
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      336
      2954
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      8
      1855
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1588
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      4
      1069
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      71
      924
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      38
      854
    8. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      44
      764
    9. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      65
      731
    10. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      22
      708
    Aihe