Miten pääsen parhaiten tai nopeiten yli ihastuksesta (pojasta)?
Miten päästä ihastuksesta yli?
7
807
Vastaukset
- Anonyymi
Uutta putkeen vaan komeampi mielellään. Miehiä maailma täynnä.
- Anonyymi
Nuorena valikoima on vielä parempi. Mun mielestä ei ehkä kannata niin kaikkea huomiota kiinnittää ulkoiseen olemukseen. Tärkeintä olisi, että synkkaa ja on mukava. Sellainen näyttää monesti silmäänkin sitten miellyttävältä, vaikka olisi vaan ns. tavis.
- Anonyymi
Hyppää
- Anonyymi
Joo ei kannata jäädä eron jälkeen eheytymään kuten psykologi sanoisi. Uutta putkeen vaan. Mutta kannattaa olla (tai itse olin) rehellinen. Tunnustin että on tunteet sekaisin ja mies ymmärsi sen, ei painostanut.
Ajan kanssa pääsee yli, ei sille oikein mitään voi tehdä, en minä ainakaan. Siinä haalenee kun se uuden kanssa tulee yhteisiä kokemuksia. Sitten vain jossain vaiheessa huomaa että vanha on "mennyttä - kaikki muu on tulevaa". Kuuntele voimabiisejä. Tuo Simo Silmu on hyvä ja toinen on Vicky Rostin Oon voimissani.
Muutaman vuoden se kesti minulla, mutta himmeni viikko viikolta. Ei se helppoa ole, mutta ole iloinen että kykenet rakastamaan. Joku toinen on muuttunut kyyniseksi tai on muuten tunneköyhä. Mulla oli sellainen mies joka ei rakastanut "hän tarjosi vain salmiakkia, minä olin hölmö panin peliin koko elämän." - Anonyymi
Nuorena asiat unohtuu ja kaikkea on vielä edessä niin paljon. Aikaa ja elä elämää. 🩶
- Anonyymi00006
Paras tapa on pierasta oikein kammottava hajupieru. Sitten miettiä että se poika haisee vielä kauheemmalle. Sitä ei jää kukaan kaipaamaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse964764Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1133912Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2083804Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1042210Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575771964Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.801336- 1321248
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1621236- 531105
En ymmärrä ateisteja!
Raamattu on aitoa historiaa, jotka ovat kirjoittaneet aikalaiset! Mitä änkyröitte turhaa???4851038