Kun on lusinut raiskaus yms. tuomionsa? Tyyppi maksaa valtiolle sen 200-300 euroa per vankilapäivä + valtavat oikeudenkäyntikulut!
Saadaanko tuo matu-Jaffa karkoitettua
9
267
Vastaukset
- Anonyymi
Johan sille joku antoi kattilasta kuumaa. Tiedätkö kuinka monta niitä siellä makaa ja reenaa ja pitää ruokapäiväkirjaa kun ei ole muuta tekemistä. Me maksetaan ne kaikki. Suomen linna on hotelli ja reenisali. Tätit kyselee asioita ja itkee niiden tarinoille.
- Anonyymi
Ei suomi saa ketään karkotettua. Ollaan niin "humaaneja"
- Anonyymi
Aatelkaa, että täälläkin on paljon näitä vajaaälyisiä, jotka jakaa näille pesäänsä ja vieläpä vapaaehtoisesti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aatelkaa, että täälläkin on paljon näitä vajaaälyisiä, jotka jakaa näille pesäänsä ja vieläpä vapaaehtoisesti
Nii-i, sitä samaa minäkin olen miettinyt. Kaiken maailman kurdi-paskiaisille torttua maistattanut?
- Anonyymi
Pttamatta mitään kantaa juuri kyseiseen henkilöön kysyn ihan mielenkiinnosta, että ... mihin henkilö karkoitetan, a) jos hänellä on vain Suomen kansalaisuus ja b) jos hänen mahdollinen toinen kotimaansa kieltäytyy ottamasta häntä vastaan? Onko olemassa joku paikka, johon mikä tahansa maa voi karkoittaa kenet tahansa?
- Anonyymi
No suvavassariviheriäiset ei laske sitä noin, ne laskee sen sijoituksena.. Vittu jos pimeellä tulee tuo jaffa vastaan, teen siitä mehua.
- Anonyymi
Ei Suomi saa näitä rasistiraiskaajia karkotettua. Taas yks rasistimohamed raiskannu alkuvuodesta Triplan kauppakeskuksen vieres, sitä ennen kopeloinu nuoria gimmoja.
Ei tarvii arvuutella oliko uhrit tummaihosia, ei tasan ole ollu.
Näitä viharikoksia saa jatkuvasti lukea, pitäs kaikkien meidän suomalaisten alkaa reagoida vihdoin. - Anonyymi
Siperiassa riittää lääniä. Putte olisi mielissään lisätyövoimasta, pääsisivät pojat rintamalle kun niillä sitä ylimääräistä energiaa tuntuu riittävän.
- Anonyymi
Tyyppi maksaa valtiolle sen 200-300 euroa per vankilapäivä .
886e/ pv on vankila
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1706594
- 584472
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s283158- 612997
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161905Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271566- 151564
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹381505- 341349
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest471273