Hommat etenee

Anonyymi-ap

Nyt se biisi minkä pitäisi olla vasta kolmantena jonossani on lähempänä 9 kuin 8 min. Jotain taustabiittiä pitää vielä lisätä ja lopun outro on nauhoitettava sekä liitettävä siihen loppuun. Projektit etenevät nopeasti silloin kun oikeasti yrittää. Täytyy tietää mitä tekee ja on osattava lisäksi improvisoida. Ihmeellisesti niiden kappaleiden pituudet paisuvat, aivan kuin sienet sateella. - 🍄.

14

207

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ota kätöseen basso-kitara kokeile ääniä sillä, on hyvä kokeilla kehitellä, mieluummin kuin jostain soolosta aloittaa kappaleen säveltämisenKin. GNR - Mama Kin.

• Anonyymi

Kaikki mitä säädän tapahtuu tietokoneella. Kitaroidenkin ääniä löytyy. Niiden käyttö edellyttää kokemusta jotta voin soveltaa niitä omissa tuotoksissani. Genreni tekee sen että kitaran äänien käytössä on oltava mukana paljon mielikuvitusta. Tällä hetkellä käytän vain yhden syntetisaattorin tiettyjä asetuksia mitkä olen kokeilemalla saanut aikaiseksi.

Pian koetan lisätä loitsujen ääniä juoksemisen kuuloisen kipityksen oheen. Ääniasetusten on oltava sopivat ja nuottien lyhyitä sekä korkeita jotta saa aikaiseksi loitsujen ääniä. Lisäksi nuottien sävelkorkeutta on muutettava tiheästi. - 🍄.

• Anonyymi

On ollut taas muuttohommia niin ehkä ylihuomenna lisää musiikintekoa. Työttömyydestä voi ottaa hyödyn irti tällä tavalla. Se on jo 9 min ja tulee vielä joitain kymmeniä sekunteja lisää. Huvittavaa jos tyyliin kaikki biisini tulevat olemaan 9-10 min. Alle 7 min on lähes mahdotonta ja alle 6 min ei ole mahdollista itselleni. - 🍄.

• Anonyymi

Niin minäkin sävelsin paljon MIDI-ja Tracker-juttuja, mutta levyjä tehdessä oli todella hyvä Heavy-Rock, tuttu apuna ja hänen omiakin kappaleitaan laitoimme... leveyille.

All Rights Reserved.

• Anonyymi

Teit musiikkia siis tietokoneella vai soititteko ja nauhoititte ihan irl? Hiirellä klikkaaminen kun saa aikaan erikoisen kuuloisen nuotin mikä kuulostaa muulta kuin pianolta niin se on magiaa. Toinen on painovoiman uhmaaminen sun muut joista olen aiemmin kirjoittanutkin. Äsken karkkipaperi pysyi jälleen käsissäni sellaisenaan ilman että pidin siitä kiinni, vaikka se oli lähempänä lattiaa kuin käteni. Tämä on jotenkin vaikeaa selittää. Olisi helpompaa näyttää se. Hetken päästä sähköiset varaukset tasaantuvat paperin ja ihoni välillä jolloin painovoima vie voiton. Samaa voi kokeilla millä tahansa tyhjällä paperilla tai muovilla. Tosiaan jopa se lapsuuteni muovibumerangi toimi toisinaan kuten oikea vastaava. Normaalius on tylsää, siksi erikoiset jutut kiinnostavat minua.

Ps. Kämppäni on edelleen hujan hajan reissaamisesta, tavaroista ja vieraastani johtuen. Ihmeellistä kuinka helposti kämppä muuttuu lääväksi vaikkei edes yritä tehdä siitä sikolättiä. Tekemistä riittää vaikka kuinka. Itse asiassa kun tekemistä tuntuu aina riittävän niin se on karsinut musiikkiharrastukseni etenemistä. Viime aikoina sisäistä motivaatiota on kuitenkin ollut normaalia enemmän kyseiseen harrastukseen. - 🍄.

• Anonyymi

Siis joskus pienenä oli haaveenakin joskus WASP-aikoihin kitaristin kanssa haaveenakin tehdä niin teimme sitten kun tuli resursseja levyn jooh, kannet kirjapainossa, Gummeruksella itseasiassa, jne..

• Anonyymi

Iron Maiden - Holy Smoke (voi pyhä pieru sentään)

• Anonyymi

Musiikin liittyen on olemassa DJ:t. Eli Rydhm Dee on ihan hyvä. Se ei ole tosin julkaissut uusia settejä youtubeen. Toinen mikä pomppasi äsken eteeni on DJ nimeltään Youna. Joskus ennenkin sen jokin video löysi tiensä näyttöpäätteelleni mutta unohdin sen DJ:n kokonaan. En tiedä onko hänellä omia kappaleita mutta ainakin sillä on ihan mielenkiintoisia remixejä. Jotenkin industrial techno soundin kuuloista kun aloin vasta kuuntelemaan. DJ Electric Samurai on tunnettu ja julkaisuja piisaa mutta sen remixien sisältö on jotenkin liian mainstreamia psytrancea minun makuuni. - 🍄.

• Anonyymi

... kerron mikä oli oli vuonna 1999 kun teimme tuon omakustanteen,, niin piti olla oma logo ja musiikki, niin todella ajoimme autoilla kitaristin mökille korpeen, siellä sitten mietintöä, heti vain koska itselläni oli kuva valmiina kitaristi teki siihen sopivan tunnusmusiikin...

seikkailu sinänsä, sain muuten lukion musiikista 9 en ihan parasta eli 10 hehe

• Anonyymi

... jos tulee mieleen oikeasta elämästä joku juttu kuin itselleni monesti tulee, niin bassokitara tai joku tietokoneen ohjelma, eräs toteuttamaton vielä on "pakkasherra", menee D-mollista, ja jollakin on oma tarinansa oikeassa elämässä, koska tunsin erään lääkärin jonka nimi oli Pakkanen, ja Herra :D

• Anonyymi

Oon kattellut sen verran aktiivisesti musiikkialennuksia että löysin taas yhden. Tulen hankkimaan sen lähiaikoina. Avenger 2, tarkemmin VPS Avenger 2 (by Vengeance Sound) on normaalisti 222-225 e. Nyt se on Thomannilla vain 136 e. Se on muutenkin melko suosittu ohjelmisto. - 🍄.

• Anonyymi

Tässä on todellinen mietinnän paikka. Nyt samaan aikaan on ale Nexus 5:den suhteen. Tottakai on hankittava se halvin versio siitä. Hinta on lähes sama kuin Avengerilla eli sellaiset 135-140 e luokkaa. Leväperäistä toimintaa koska Refx:n kotisivuilla Nexusista lukee että käynnissä on kesäale mutta en löydä mistään milloin se päättyy. Sen takia tässä meinaa olla kiire. Pitäisi ilmeisesti olla niiden jossain somekanavalla seuraajana jotta alen päättymispäivä näkyisi. Siihen en ala. Kesäale on ollut käynnissä noin 8 päivää.

Mielestäni on olennaisempaa hankkia nyt Nexus ja miettiä Avengeria vasta myöhemmin. Aina kannattaa kirjautua ja subscribeta sivustoja joista ostaa musiikkiohjelmia koska siitä voi saada vielä lisäalea entisestään. Löysin jonkin omituisen sivuston missä lukee alennustietoja. Valuecom nimeltään. Voinhan minä kassalla testata että syötän alekuponkeja että toimivatko ne ostojeni yhteydessä. - 🍄.

• Anonyymi
    • Anonyymi

lyrics generator no hah. tekoäly laulaakin kohta kaikki iskelmät, tarkasti nuotista

..kuin brittny speara tai David Coverdale.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos nainen harrastaa seksiä

Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi
      Ikävä
      243
      2191
    2. Pihlaja-puulle

Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos
      Ikävä
      15
      1440
    3. Päivieni piristys, missä olet?

Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei
      Ikävä
      14
      1406
    4. Kova karman laki

Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko
      Hindulaisuus
      371
      1255
    5. Kysymys Kuhmolaisille

Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t
      Kuhmo
      21
      968
    6. Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin

”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist
      Maahanmuutto
      168
      864
    7. Ensi viikolla tulen takaisin

Ja käyn varmaan siellä monta kertaa. Monta mahdollisuutta nähdä jos olet siellä päin
      Ikävä
      19
      806
    8. Taidat nainen haluta vain sitä yhtä asiaa?

Minusta tuntuu nyt siltä.
      Ikävä
      75
      752
    9. Olen valtavan ihastunut

Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.
      Ikävä
      57
      746
    10. Oon varma siitä

Että oot vain mun rahojen perään, nainen. Siks et kelpaa mulle, että joku helpompi. M-mieheltä
      Ikävä
      101
      675
    Aihe