Raamatussa enkelit söivät mm. Aabrahamin kanssa ja joivat viiniä. Mitä viinille ja ruoalle tapahtui? Ulostivatko ja virtsasivatko enkelit?
Jeesus söi kalaa herättyään kuolleista. Mitä sille tapahtui?
Missä Jeesus vietti yönsä kuolleista heräämisen jälkeen? Kävikö hän vessassa?
Mitä tapahtuu enkelien syömälle ruualle
Anonyymi-ap
8
405
Vastaukset 8
- Anonyymi
Enkeleiksi mainitut olivat nohevampia ihmisiä muilta planeetoilta. Ehkä Melkisdekin kumppaneita. Mekisedek tarjosi A:.lle leipää ja viiniä .
- Anonyymi
Viime yönä enkeli ja piru söivät mun grillimakkarat vaikkei mul ollut edes mitään grillimakkaraaa .
- Anonyymi
Ne käyvät ulko huussissa.
- Anonyymi
Ovatko enkelit eläimiä vai ihmisiä?
- Anonyymi
Enkelit munivat ja lentävät eli ei ne ainakaan ihmisiä ole.
- Anonyymi
Jeesus söi kalaa näyttääkseen opetuslapsille, että on oikeasti ylösnoussut ja varmaan kävi paskallakin.
Sitä minä en tiedä mihin enkeleiden ruoka meni, en tiedä. - Anonyymi00007
enkelin pieru haisee rikille
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 52960
Haluatko mies mennä naimisiin melko pian, ku ollaan kohdattu?
Mä haluaisin mennä mahdollisimman nopeesti....💍106913Martina Aitolehti veti kohtalokkaat hääkännit - Alttarilla ikävä temppu Esko Eerikäiselle
Ex-pariskunta Aitolehti ja Eerikäinen pitävät yhdessä Martina & Esko podcastia. He ovat kertoneet kansalle mm. hääaamust16818Vappu Pimiä lataa suorat sanat TTK-lähdöstään - Yksi asia elämässä muuttui pysyvästi
Vappu Pimiä astui pois Tanssii Tähtien Kanssa -juontajan pallilta viime syksynä. Pimiällä oli pitkät perinteet TTK:ssa,4771- 71663
Vain elämää: Silmiinpistävä muutos heti ekassa jaksossa - Onko tämä hulppeampi kuin entinen?
Vain elämää on totuttu näkemään Hirvensalmella sijaitseva Satulinna. Uudella kaudella kuvauspaikka muuttuu Calliolaksi.2622Onko naisten "ahdisteluhysterian" kulttuuria kritisoivat miehet itse ahdistelijoita?
Tällaisen kuvan saa, kun tästä aiheesta tekee aloituksia: aina luullaan, että "ahdisteluhysteriaa" kritisoiva mies on it185584- 56566
- 70546
Sinulle jota kaipaan!
Tunnen sinua kohtaan jotain, mitä en enää osaa selittää pelkällä ihastumisella. Se on kiintymystä, kaipuuta, romanttista24520