Tässä siis asiaa mm. Bryan Johnsonin Blueprint protokollasta, jonka avulla eletään pidempää elämää. Päivittäinen ohjelma sisältää mm. ravintolisiä, liikuntaa, valo- ja happihoitoja. Rikkaille myös mm. kantasoluhoitoja. Löysin myös ilmaisen videon tästä aiheesta (Netflix-dokumentti). Olen kirjoittanut tästä aiheesta myös joskus aikaisemmin tällä palstalla.
Tästä oli juttua myös Kauppalehdessä: rikas eliitti haluaa nyt pidentää elämäänsä ja maksaa siitä huimia summia – KL tapasi kulttihahmon, jota ohjaa tarkka algoritmi
https://www.kauppalehti.fi/uutiset/rikas-eliitti-haluaa-nyt-pidentaa-elamaansa-ja-maksaa-siita-huimia-summia-kl-tapasi-kulttihahmon-jota-ohjaa-tarkka-algoritmi/0f6b2da1-8cb6-4ea3-a7ed-20ddf1be90d0
Motivaationa on:
”Käytännössä kaikki menestyneet ja paljon aikaansaavat ihmiset, joita tapaan investointi- ja startup-yhteyksissä, miettivät ennen kaikkea tätä: kuinka eläisin mahdollisimman pitkään nauttiakseni menestyksestäni?”
Mitä mieltä ollaan, hyvä vai huono idea? Olisitteko itse valmis tekemään enemmän, jotta mahdollisesti eläisitte pidempään?
Dokumentti (automaattinen tekstitys englanniksi toimii)
Don't Die: The Man Who Wants to Live Forever
https://www.dailymotion.com/video/x9j1d3c
Rikas eliitti haluaa nyt pidentää elämäänsä ja maksaa siitä huimia summia, Kauppalehdessä juttu
24
244
Vastaukset
- Anonyymi
Tosirikkaitten konsteja et kertonutkaan. Eli sitä verenvaihtoa. Alaikäisiltä kidnapatuilta imettyä verta siirretään vanhaan ihmiseen. Pitää hetken "nuorena", mutta vaatii pian uuden käsittelyn. Tähän käyttöön lienee mennyt sekin Madeleine, josta paljon kirjoitetaan, mutta mitään ei selviä, koska Eliitti suojelee omiaan.
Sitten kun se veri on imetty lapsesta melkein kokonaan, se lapsi murhataan osana ikiaikaista riittiä. Tunnusti muuan hollantilainen netissä. Videolla. Sillä lapsenmurhalla pääsee kaikkein korkeimpaan tämän maailman todellisten hallitsijoitten piiriin.
Lopuksi se lapsesta vielä saatava veri juodaan; siitä riitistä kertoo Raamattukin: "niin usein kuin te sen teette, tehkää se minun muistokseni".
Nämä ovat ikiaikaisia riittejä ja rituaaleja ja ne ovat täysin käytössä nykyäänkin. Maailman suurvaltojen ym johtajina olevat ovat vain heidän sätkynukkejaan, jotka kyseenalaistamatta toteuttavat kaiken vaaditun.
Näin on aina ollut ja näin on aina oleva ainakin nykynäkymin.
Valitettavasti totuus on raaka.Tuo verenvaihto ei toiminut Bryan Johnsonille, siitähän on olemassa näyttöä eläinkokeista, että sillä on positiivisia vaikutuksia, mutta positiivista näyttöä ei taida ihmiskokeista vielä löytyä. Keski-ikäiset eivät todennäköisesti hyödy siitä, pitää olla vielä vanhempi.
Voi olla että rikas eliitti käyttää tällaisia kyseenalaisia menetelmiä, mutta tästä verenvaihdosta ei nykytietämyksen mukaan taida kuitenkaan olla paljon hyötyä.- AnonyymiUUSI
m36-intj kirjoitti:
Tuo verenvaihto ei toiminut Bryan Johnsonille, siitähän on olemassa näyttöä eläinkokeista, että sillä on positiivisia vaikutuksia, mutta positiivista näyttöä ei taida ihmiskokeista vielä löytyä. Keski-ikäiset eivät todennäköisesti hyödy siitä, pitää olla vielä vanhempi.
Voi olla että rikas eliitti käyttää tällaisia kyseenalaisia menetelmiä, mutta tästä verenvaihdosta ei nykytietämyksen mukaan taida kuitenkaan olla paljon hyötyä.Luuletko, että sitä yleisesti mainostettaisiin?
Anonyymi kirjoitti:
Luuletko, että sitä yleisesti mainostettaisiin?
Bryan Johnson on usein kertonut videoillaan, että hän jakaa avoimesti tietoa siitä, miten hänen käyttämänsä menetelmät/aineet ovat toimineet hänelle, esim. rapamysiini ja verenvaihto ei ole hänen mukaansa edistänyt hänen terveyttään. Tuota rapamysiiniä sopii kyllä epäillä että hänen tulkintansa sen vaikutuksista voivat olla väärin, ja että se itse asiassa voi olla hyvä lisä anti-aging hoitoihin. Verenvaihtoa taas pitäisi tutkia enemmän ihmisillä että tiedettäisiin sen vaikutukset.
Itse en lähtisi verenvaihtoon, siinä on sen verran paljon riskejä myös, että saa huonoa tai saastunutta verta. Ja miten paljon havaitsemattomia mikrobeja löytyy verestä (esim L-muodot), vaikka sitä verta kyllä testataan.
- Anonyymi
Uskokaa tai älkää, olen tavallisten ihmisten puolella. Yritän kuulostaa suht koht järjissäni olevalta eli pyrin välttämään liiallisia salaliittoiluja tässä viestissäni. Tuossa edellä mainittiin jo kuuluisa näkemys verensiirrosta. Lisäisin siihen sellaisen infon että teoreetikkojen mukaan eliitti saa siitä huumausaineiden käyttöä muistuttavia kiksejä. Tällaista olen kuullut. Toivon tietysti että kauhuskenaariot eivät olisi totta.
Macron ja kumppanit ainakin ovat silti tunnettuja h*umehörhöjä. Kuinka muuten räkäisen nenäliinan piilottaminen olisi niin painostavan ahdistava tilanne piilottaa kameroilta jos siinä olisi pelkkää räkää?
Sitten moraaliseen dilemmaan: Maailman vauraus on jakaantunut epätasaisesti ja rikkaiden sekä köyhien ihmisten välinen kuilu sen kuin vain syvenee. Tämä on rikkaiden vika, sillä se kenellä on rahaa on myös valtaa. Ihmiskunta tulee tuhoamaan itsensä juuri moisen epätasa-arvon myötä.
Maailmanpolitiikka on monilta osin täysin päätöntä ja kestämätöntä (ja tämänhän me kaikki tiedämme) eli mun mielestä asioista päättävät ihmiset eivät ole järjissään. Vastaus elitistiseen rikkaiden elämänpidennykseen on yksinkertaisesti ei - Niillä ei ole moraalista oikeutta siihen. -💊-.- Anonyymi
Olenko tekopyhä? Nautin juuri kuusi pilleriä + lusikallisen jauhoa. Taidan kuulua siihen kuuluisaan jengiin tämän vuoksi 😁? Pistin kumminkin jauhot suuhun (kirjaimellisesti) sen sijaan että olisin nauttinut niitä nasaalisesti. Elämässä on oltava huumoria vaikka äärimmäisyyksiin viedyn huumorin taso onkin mautonta monien mielestä. Eihän täällä pahuuden voimien keskellä muuten pärjäisi, paitsi jos henkilö on tunteeton. -💊-.
Sen ei tarvitse olla niin kallista, esim. kantasolusiirrot maksavat kyllä miljoonia, mutta melkein samoja tuloksia saa halvoilla kantasolumobilisaattoreilla, joilla käytetään elimistön omia kantasoluja. Liikunta, hyvät ravintolisät, ja hyvät elämäntavat eivät myöskään maksa niin paljon.
m36-intj kirjoitti:
Sen ei tarvitse olla niin kallista, esim. kantasolusiirrot maksavat kyllä miljoonia, mutta melkein samoja tuloksia saa halvoilla kantasolumobilisaattoreilla, joilla käytetään elimistön omia kantasoluja. Liikunta, hyvät ravintolisät, ja hyvät elämäntavat eivät myöskään maksa niin paljon.
Kantasolusiirrot eivät maksa miljoonia, se on nykyään paljon halvempaa lystiä (korjaus).
- Anonyymi
Ja sitten se sama eliitti maksaa maltaita esimerkiksi päästäkseen jollain säilyketölkillä katsomaan Titanicin hylkyä ja räjähtää palasiksi, tai lentelee yksityishelikoptereilla ja -flygareilla, törmää vuoreen tai tonttiin ja palaa poroksi, tai lasketellessaan Ranskan Alpeilla iskee päänsä kiveen ja makaa vuosikymmenen vihanneksena.
Rikkailla on jännä elämä ja leikeltynä he myös näyttää tosi jännältä.Tuo on hupaisaa. Yksi tosiaan uhmaa vuosikausia kuolemaa lentämällä asfaltin pinnassa ja sitten hiihtää päänsä kiveen. Onneksi on rahaa, niin saa hyvää hoitoa ja voi viettää laatuaikaa kaveriensa tomaatin ja kesäkurpitsan kanssa.
Eräs Kiinan muinaisista keisareista joi elohopeaa pidentääkseen elämäänsä.
En taida olla kyllin menestynyt, kun en haaveile jatkoajalle pääsemisestä.- Anonyymi
Turhiksesta muistuikin mieleeni, ja ilmeisesti tuosta Kiinasta että - "Mikään ei ole niin tärkeää kuin puutarhanhoito, eikä sekään ole kovin tärkeää". Tuo on täysin totta etenkin jos siellä puutarhassa kasvaa omat ruoat. Lihansyöntiäkin kannatan siinä ohessa. Makukysymyksiä nämä tällaiset. Jos tavoittelee Kuuta taivaalta / jumalallista asemaa niin voi käydä niin kuin Jim Jonesin seuraajille.
Vähintä mitä voi tehdä on itse selvittää ja testata mikä toimii auktoriteettiuskoon tuudittautumisen sijasta. Auktoriteettiusko = Ideologia, minkä mukaan henkilö ajattelee "koska tuo ja tuo henkilö väittävät kivenkovaa että asia on näin, niin sitten sen on pakko olla myös näin eikä mitenkään muuten". Tieto vs. luulo. Tietoa löytyy nykyään vaikka mistä asiasta pilvin pimein. Elohopealla en lähtisi itseäni myrkyttämään. -💊-. Elohopeaa ei kannata ainakaan käyttää, sitähän käytettiin kauan sitten erilaisten infektioiden hoitoon, mutta nyt on tarjolla vaarattomampia aineita, antibiootteja, antiviraaleja, jne.
- Anonyymi
Rikkaat ateistit. Uskonsa elämään menettäneet.
- Anonyymi
Menestys ei ole rahaa.
"Elämässä on vain kolme tärkeää asiaa: Paljonko rakastat, kuinka ystävällisesti elät ja kuinka sopuisasti luovut niistä asioista, jotka halusit elämääsi, mutta joita et saanut tai jotka menetit."
Kannattaisi startuppienkin perehtyä buddhalaisiin sananlaskuihin ja kuunnella vaikka Pelle Miljoonaa.
- Sheena Pahus, Kauppalehden artikkeli ei ole enää luettavissa ilmaiseksi, tässä on kuitenkin CNN-kanavan haastattelu Bryan Johnsonista, hän on 47 vuotta vanha tällä hetkellä:
https://m.youtube.com/watch?v=oCxUnD7N8ts- Anonyymi
Voisin vastata tähän koosteen kaikesta mitä mietin. Naisilla on luontainen keino vaihtaa kehoissaan olevaa vertansa, miehillä ei. Verenkierron mukana liikkuvat myös kuonat. Ehkä tervein vaihtoehto olisi (ainakin miehillä) säännöllinen verenluovutus. Elimistö pystyy valmistamaan uutta verta menetetyn tilalle mutta se vaatii ponnisteluja. Silti terveellisillä lisillä se ei liene ongelma eikä mikään. Eli sitä mä tässä mietin voisiko elimistön oma uusi veri olla puhtaampaa ja parempaa kuin se mikä on kehossa valmiiksi? Kai se veri nyt kuitenkin jotenkuten uudistuu myös miehillä?
Tuo Johnson on nuorekkaan näköinen, mikä voi kertoa hänen terveellisistä elintavoistaan. Me suomalaisethan olemme nuorekkaina säilyviä, mahdollisesti viileän ilmaston vaikutuksesta. Se mitä tulee ns. rikkaaseen eliittiin niin rikkaissakin on vaihtelua. Arvostan niitä ketkä aidosti auttavat ympäristöllisiä tai terveydellisiä asioita. Yleinen turvallisuus on myös yksi tärkeä arvo minulle mutta sellainen poliisivaltion tukeminen, sotadroonien valmistus ym. ovat mielestäni täyttä roskaa ja moraalitonta. Lisäksi kaikki poliitikot ovat roskasakkia. Ainakin olen rehellinen 😁. Sekä rikkaiden että vähävaraisempien pitäisi muistaa asettua toistensa asemaan. Monet asiat kuten kalliit pillerit ovat rikkaille itsestäänselvyys, toisin kuin köyhälle kansanosalle. -💊-. Anonyymi kirjoitti:
Voisin vastata tähän koosteen kaikesta mitä mietin. Naisilla on luontainen keino vaihtaa kehoissaan olevaa vertansa, miehillä ei. Verenkierron mukana liikkuvat myös kuonat. Ehkä tervein vaihtoehto olisi (ainakin miehillä) säännöllinen verenluovutus. Elimistö pystyy valmistamaan uutta verta menetetyn tilalle mutta se vaatii ponnisteluja. Silti terveellisillä lisillä se ei liene ongelma eikä mikään. Eli sitä mä tässä mietin voisiko elimistön oma uusi veri olla puhtaampaa ja parempaa kuin se mikä on kehossa valmiiksi? Kai se veri nyt kuitenkin jotenkuten uudistuu myös miehillä?
Tuo Johnson on nuorekkaan näköinen, mikä voi kertoa hänen terveellisistä elintavoistaan. Me suomalaisethan olemme nuorekkaina säilyviä, mahdollisesti viileän ilmaston vaikutuksesta. Se mitä tulee ns. rikkaaseen eliittiin niin rikkaissakin on vaihtelua. Arvostan niitä ketkä aidosti auttavat ympäristöllisiä tai terveydellisiä asioita. Yleinen turvallisuus on myös yksi tärkeä arvo minulle mutta sellainen poliisivaltion tukeminen, sotadroonien valmistus ym. ovat mielestäni täyttä roskaa ja moraalitonta. Lisäksi kaikki poliitikot ovat roskasakkia. Ainakin olen rehellinen 😁. Sekä rikkaiden että vähävaraisempien pitäisi muistaa asettua toistensa asemaan. Monet asiat kuten kalliit pillerit ovat rikkaille itsestäänselvyys, toisin kuin köyhälle kansanosalle. -💊-.Säännöllisellä verenluovutuksella on havaittu olevan jotain positiivisia vaikutuksia, mutta en lähtisi siihen. Jos on korkea hemoglobiini, niin verenluovutus voi olla hyödyllisempää. Punasolut elävät elimistössä noin 120 vuorokautta eli 4 kuukautta, joten solut uusiutuvat koko ajan, luovutti verta tai ei.
https://www.cuimc.columbia.edu/news/surprising-benefits-donating-blood- AnonyymiUUSI
m36-intj kirjoitti:
Säännöllisellä verenluovutuksella on havaittu olevan jotain positiivisia vaikutuksia, mutta en lähtisi siihen. Jos on korkea hemoglobiini, niin verenluovutus voi olla hyödyllisempää. Punasolut elävät elimistössä noin 120 vuorokautta eli 4 kuukautta, joten solut uusiutuvat koko ajan, luovutti verta tai ei.
https://www.cuimc.columbia.edu/news/surprising-benefits-donating-bloodSattumoisin la-su yön taitteessa mulla loppuvat rautapillerit. Sen jälkeen alkaa "vieroitus". Rauta. Veri. Kun huomasin että tähän ketjuun on tulvinut taas viestejä niin mietin tätä - https://www.youtube.com/watch?v=O74sT4I0Yk0 . Homer Simpsonin etätyölintu 10-20 sekuntien kohdalla. Ajattelin että mitä jos joku vain kyttää tietokoneensa näyttöä kuola suustaan valuen samalla kun tuollainen tekolintu painaa automaattisesti F5:ttä 😁? Ikiliikkuja, sehän se on. Jos luovuttaisi verta kun on siirtynyt korkeaan ilmanalaan (sanotaan 5-6 km korkeuteen) niin verenluovutus voisi heikottaa mutta myös tuoda lisähyötyä koska silloinhan elimistön on uudistuttava verellisesti. -💊-.
- AnonyymiUUSI
finnair peruuttaa jälleen lentojaan eli ei muuta kuin sandaalit jalkaan ja apostolin kyydillä kävelemään Fuoengirolaan.
- AnonyymiUUSI
rahat pois lentokoneiden kapteeneilta,
- AnonyymiUUSI
En todellakaan vaikka olisin miljardööri yrittäny lyhentää elämää mahdollisuuksien mukaan mu en vittu ole saanu ketään asialle mitään tekemään voi olla et sil on jotain osuutta asiaan et ai sanonu varmistukseks et kato et onnistut ni ei tarvi mun kostaa sattuu mun kostamana enemmän kun jonkun toisen joka kosti/kostaa puolestani
- AnonyymiUUSI
Judas Priest - Fever
mutta missä laulussa laukwetaan: "swicht blade at nigth"` - AnonyymiUUSI
tämä on Black Sabbath - Johnny Blade
muuten niin huviksi automatin push-button veitset tuli
https://www.budk.com/automatic-knives-4578?srsltid=AfmBOooKdwKA-K66SimsTB14_YqjoKY5vaH5P_PTiLGmkhVxIfw2pVBq
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1522954Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3682050- 411805
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii371772Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321421Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931221- 541173
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul328975Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles110948Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53792