Kun nukuttaa hyvin ja herään, haukotukseni sanoo ääneen: "Öyvöyv gömbö jooh".
On jotain muinaista kieltä tarkoittaa ilmeisesti: "Hyvää huomenta", "Taas uusi päivä", tai vastaavaa.
Mitä haukotuksesi kertoo sinulle?
5
107
Vastaukset
- Anonyymi
Mua haukotuttaa usein kun pitäisi alkaa toteuttamaan raskasta sarjaa salilla. Ihme juttu. Ja ärsyttävää. Otan ihan normisti hapet, ja sieltä se taas hiipii, haukotus 😖 ..eiku uudestaan.
xLiner- Anonyymi
On muuten tosi ärsyttävää kun rehkimään ruvetessa alkaa haukotuttaa, tuntuu että tehoista on heti neljännes kateissa.
Olen huomannut että se on aika lailla ajoitushomma miten olet ajoittanut syömisesi ja juomisesi, energiaa pitää olla varastossa mutta ei niin paljon että on liian tankattu.
Vaikka en minä nyt niin kauheasti rehki, lähinnä yritän välttää hikoilua
- Anonyymi
Hapen puute voi aiheuttaa haukottelua, kokeile hengittää syvempään kunnolla happea.
Mun haukotukseni töissä ”hhaaaaahh aaih saatanah hohhoi” mitä lie tarkoittaa?
- Anonyymi
Että aivoni kärsii hapettomuudesta. 🤣
Kärsiikin, siksi nukun uniapnea laite kärsään kytkettynä, jotta kuulani saa hapetusta.
Jasu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1786535- 1481794
- 1131578
- 511310
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️46992Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢38953Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu96933Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5859Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan241835- 41809