Hyttyset, nuo lentävät pienet vampyyrit.
Berserkin omaisessa verenhimossaan hyökkäävät ihmisten kimppuun.
Onneksi on Thermacell.
Ampiainen on kiltti olio verrattuna hyttyseen tai Mäkäräiseen.
Paarmakin taitaa kyllä sekin lihanhimnossaan saattaa purra paloja ihmisestä.
Verenimijöiden suurhyökkäys lähestyy.
7
184
Vastaukset
- Anonyymi
:
- VEREN-IMIJÖIKSI - Voi Sanoa Myös - Duunarin -HIMO-VEROTTAJIA ;
SDP ja LaitaVasemmisto ja MYRKYN-Vihreät ja VasemmistoKEPU - VAATII -
- - DUUNARIN - PalkkaVeroa On - KIRISTETTÄVÄ - ! - - - (IS-lehti)
- Nuo -SAASTAT- Käy PieniPalkkaisen Kimppuun - Kuin Hai -RAATOON - !
: - Anonyymi
No mutta ole gubbe tyytyväinen, että joku
Ei ole näkynyt hyttysiä. Joitain pyöri järven pinnalla, kun olin yhtenä päivänä kävelemässä. Hyvä, ettei ole täällä pyörinyt, olisin muuten paukamien peitossa.
- Anonyymi
Yöpakkaset tappoi ne. Ei tule niin paljon kuin yleensä. Linnuillakaan ei ole ruokaa.
Katselin apple teeveen maisemia ja yhtää en nähnyt edes lintua.🫥
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291323
- 100841
- 75650
- 50567
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa11481ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40454Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m150422Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30397Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372- 25368