Tähän paastoon ei tarvitse liittää uskonnollisia piirteitä. Tärkeintä on pyrkimys terveeseen elämäntapaan myös syömistensäkin puolesta.
Itsellänikin on hiukan liikaa kiloja, voisin itsekin yrittää päästä mukaan tuohon auroraborealliksen paastoon.
1. Katsoa mitä syön ja juon. 🥑
2. Ulkoilla ja liikkua enemmän. 🚶♀️
Tässä aluksi nuo ehkä tärkeimmät.
Aloituskiloni merkitsen muistiin.
Terveys ja paasto
55
376
Vastaukset
- Anonyymi
Koska mulla on vielä ruokia jääkaapissa, syön niitä ensin hissukseen pois, mutta vältän epäterveellisiä lisukkeita. Aloitan paastoani näin.
Kuinka pitkän paaston aiot pitää? Itse syön iltapalan viiden aikaan ja seuraavaksi lounas/ aamupala noin klo 18.siitä tulee 18h paasto.
Se mikä tässä varmaan monen mielestä ei oo ookoo,on ruokarytmi...- Anonyymi
Syön juuri pois nk. valmisruokaani, muusia ja lihapullia, salaattia, maitoa.
Kaitpa illalla pitäisi syödä esim. pala ruisleipää ja sen päällä esim. savukalaa...? Verensokeristakin kun kait pitäisi huolehtia. Mulla kun on noita sairauksiakin.
Pitää kait pukea päälle ja lähteä ulos... Nyt sateen jälkeen tuli aurinkokin esiin.
No, huomenaamulla sen näen. Anonyymi kirjoitti:
Syön juuri pois nk. valmisruokaani, muusia ja lihapullia, salaattia, maitoa.
Kaitpa illalla pitäisi syödä esim. pala ruisleipää ja sen päällä esim. savukalaa...? Verensokeristakin kun kait pitäisi huolehtia. Mulla kun on noita sairauksiakin.
Pitää kait pukea päälle ja lähteä ulos... Nyt sateen jälkeen tuli aurinkokin esiin.
No, huomenaamulla sen näen.Hyvää lenkkiä.mä lähden ajelemaan äitini kanssa.mennään kirppistapahtumaan.täälläkin aurinko alkoi juuri paistamaan.
- Anonyymi
auroraboreallis kirjoitti:
Hyvää lenkkiä.mä lähden ajelemaan äitini kanssa.mennään kirppistapahtumaan.täälläkin aurinko alkoi juuri paistamaan.
Täällä on ollut niin epävakaa sää, etten lähtenyt ulos. Nytkin alkoi taas sataa... ja lakkasi... aurinkoa hetken... ja eiköhän jo taas sada.
Olen nukkunutkin huonosti. Krooninen unettomuus. Ja kun valvon joka toisen yön, niin sitten taaas väliin nukun sikeästi.
Olen yrittänyt olla kokonaan ilman kahvia. Anonyymi kirjoitti:
Täällä on ollut niin epävakaa sää, etten lähtenyt ulos. Nytkin alkoi taas sataa... ja lakkasi... aurinkoa hetken... ja eiköhän jo taas sada.
Olen nukkunutkin huonosti. Krooninen unettomuus. Ja kun valvon joka toisen yön, niin sitten taaas väliin nukun sikeästi.
Olen yrittänyt olla kokonaan ilman kahvia.Minäkin joudun käyttämään unilääkkeitä silloin tällöin. Yleensä pyrin nukkumaan ilman niitä. Kun nyt teen tätä omaishoitohommaa niin ajattelin että päivällä voin sitten nukkua. Ja usein otankin päiväunet.
- Anonyymi
Minäkin joudun käyttämään unilääkkeitä silloin tällöin. Yleensä pyrin nukkumaan ilman niitä. Kun nyt teen tätä omaishoitohommaa niin ajattelin että päivällä voin sitten nukkua. Ja usein otankin päiväunet.
Kaikki melatoniinit ei enää toimi itsellä.
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki melatoniinit ei enää toimi itsellä.
Miksi ne ei määrää kunnon lääkkeitä? No mullakin juuri annos pieneni.
- Anonyymi
Miksi ne ei määrää kunnon lääkkeitä? No mullakin juuri annos pieneni.
Minkä nimistä sulla on?
Tenox.pienin annos.ei oo tarvinnu nostaa.
Jk.menenkin tästä nukkuun hetken.heräsin aamuyöllä.
- Anonyymi
Jk.menenkin tästä nukkuun hetken.heräsin aamuyöllä.
J.K. ei tullutkaan uni..tuuli paukuttaa köynnöstä ikkunaan,ei tässä metelissä pysty nukkumaan. 500g tullut eilisestä lisää painoa.
Suunta vähän kadoksissa. Pitäisi saada uudestaan rytmistä kiinni. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
J.K. ei tullutkaan uni..tuuli paukuttaa köynnöstä ikkunaan,ei tässä metelissä pysty nukkumaan. 500g tullut eilisestä lisää painoa.
Suunta vähän kadoksissa. Pitäisi saada uudestaan rytmistä kiinni.Katselin youtubeja ja eräässä tubessa paavi Leo neuvoo iltarukouksessa, nukkumaan mennessä kohdistamaan rukouksemme Pyhälle Hengelle, tunnustamaan Hänelle päivän tekemisemme, syntimme ja kiittämään Häntä kaikesta hyvästä, suojeluksesta ja rukoilemaan lisää suojelusta, enkeleitä lähellemme. Monet unihäiriöistä kärsineet ovat saaneet rauhan ja hyvän unen, Pyhä Henki on hoitanut heitä unessa.
https://youtu.be/0ikkbqHXclo?si=twXY7JY9G3jbjdDs
Videon lopulla hän mainitsee myös N. Marian, mutta meidän ei tarvitse häntä rukoilla. Yksi Pyhä Kolmiyhteinen Jumala voi riittää meille. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suunta vähän kadoksissa. Pitäisi saada uudestaan rytmistä kiinni.Se puoli kiloa lähtee kun käy pytyllä 😉
- Anonyymi
Minäkin joudun käyttämään unilääkkeitä silloin tällöin. Yleensä pyrin nukkumaan ilman niitä. Kun nyt teen tätä omaishoitohommaa niin ajattelin että päivällä voin sitten nukkua. Ja usein otankin päiväunet.
Ekana oleile päivä valoisassa huoneessa ja pimennä nukkumahuone.
Pimennä niin että on yöllä ja aamuun saakka pimeä tai käytä aamuyöstä silmäsuojia.
tuo on hyvää, ohutta ja taipuisaa. Jossain arvostelussa oli että takapuoli kumia, ei ole.
ei haise , on siis hyvää ja 10e verho JYSK
https://jysk.fi/verhot/valmisverhot/pimennysverhot/pimennysverho-stadsholmen-1x140x245-harmaa?utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=5. JFI - Shopping - BG (Brand generic) - CSS&utm_content=All products&utm_term=5098242&gad_source=1&gad_campaignid=2022893186&gbraid=0AAAAADxBqC0FayNfqVBJ9Bb2jNmP9MOAu&gclid=Cj0KCQjw64jDBhDXARIsABkk8J42rtNbb6UWZpF3zV1XWju5z6O6rkE0q8tf9FBiksvfukJdkBDqv7waApf5EALw_wcB - Anonyymi
Tenox.pienin annos.ei oo tarvinnu nostaa.
YKSI asia nukkumiseen.
Mene silloin , siihen aikaa kun nukuttaa aina kuin mahdollista.
Älä valvo ja yritä valvoa iltaisin.
Niin menee unirytmi seksisin.
Valvo vain silloin kun pakko ja korvaa se heti kun mahdollista.
Illan 1 tunti vastaa aamun 2 tunnin nukkumista sanoi mun oppi-isäni-
Korjaus klo11 tietenkin
- Anonyymi
Korjaussarja klo 11. Tuntuu koskevan joitain "uskovia" "paastoajia". Huom. Viinassakin on kaloreita.
- Anonyymi
Aloituksen oikeampi paikka on Suomi24 terveysasioita.
Painonhallinta, laihduttaminen, lihavuus, kalorit
https://keskustelu.suomi24.fi/terveys/painonhallinta - Anonyymi
https://keskustelu.suomi24.fi/terveys/painonhallinta
Oikea paikka tarveysasioille.- Anonyymi
Ette keksi pilkattavaa...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ette keksi pilkattavaa...
Eikö lukutaito pelaa?
Anonyymi kirjoitti:
Eikö lukutaito pelaa?
Rakasta lähimmäistä niin kuin itseäsi..vai ei vai?
- Anonyymi
Rakasta lähimmäistä niin kuin itseäsi..vai ei vai?
Ei noille kannata vastata. Jätetään huomiotta.
Meissä on eri henki.
- Anonyymi
Tänä aamuna on 1 kiloa vähemmän kuin eilen aamulla.
Rukoilin muuten tuon paavi Leon neuvomalla tavalla ja nukahdinkin melko nopeasti ja nukuin hyvin, nousin klo 6. Kiitin kolmiyhteistä Jumalaani ja Pyhää Henkeä vielä aivan erikseen.
Sitten keitin alle puolikupillisen kahvia ja tulin vilkaisemaan uutisia. Maailma on entisenlaisensa. 🌸- Anonyymi
Huom. jätin pois ylimääräiset melatoniinit.
Vielä jätin yhden luontaislääkkeen.
Eli nukuin myös vähemmällä "unilääkityksellä" kuin aiemmin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huom. jätin pois ylimääräiset melatoniinit.
Vielä jätin yhden luontaislääkkeen.
Eli nukuin myös vähemmällä "unilääkityksellä" kuin aiemmin.Lyhyehköstä yöunesta johtuen, torkahdin tässä aamupäivällä vielä tunniksi. Mutta varon nukkumasta enempää tai juomasta kahvia, jotta ensiyönä taas tulisi uni helpommin.
Anonyymi kirjoitti:
Lyhyehköstä yöunesta johtuen, torkahdin tässä aamupäivällä vielä tunniksi. Mutta varon nukkumasta enempää tai juomasta kahvia, jotta ensiyönä taas tulisi uni helpommin.
Joo se oli hyvä se paavi Leo...mä nukuin kellon ympäri:klo11-11.
Kohta pitäis lähteä kävelemään kauppaan..-800g.eilisestä. Patrick Borgin valmennuksessa olen oppinut miten jaksaminen ja stressittömyys auttavat yhdessä terveellisen ruokavalion kanssa tuloksiin.kasviksia ja proteiinia..
Nyt olis ollut jo monta viikkoa aikaa yrittää saada täyteen jopa 20 onnistunutta päivää.en vaan tiedä tän päivän ekastakaan ateriasta(sienileipä)..mihin kategoriaan se meni
Kermaista sienikastiketta...pitäis saada nyt jostain kiinni ..muuten tää jatkuu vain näin.. omalla painollaan..ilman tuloksia..
Aluksi sain 7 kg pois nyt on paino noussut kilolla.- Anonyymi
Joo se oli hyvä se paavi Leo...mä nukuin kellon ympäri:klo11-11.
Kohta pitäis lähteä kävelemään kauppaan..-800g.eilisestä. Patrick Borgin valmennuksessa olen oppinut miten jaksaminen ja stressittömyys auttavat yhdessä terveellisen ruokavalion kanssa tuloksiin.kasviksia ja proteiinia..
Nyt olis ollut jo monta viikkoa aikaa yrittää saada täyteen jopa 20 onnistunutta päivää.en vaan tiedä tän päivän ekastakaan ateriasta(sienileipä)..mihin kategoriaan se meni
Kermaista sienikastiketta...pitäis saada nyt jostain kiinni ..muuten tää jatkuu vain näin.. omalla painollaan..ilman tuloksia..
Aluksi sain 7 kg pois nyt on paino noussut kilolla.Annoskoossa varaa pienentää kun paino pysyy paikallaan ja samalla kannattaa jättää.
Ala juomaan päivän aikana vettä 1,5 litraa. Sen kun teetlöitteet niin alat laihtumaan jatkumossa. Vejenjuonti pitää tyytyväisenä olotilallisen jo muutenkin sekä siihen se varmatietoisuus että nyt mää laihjuin kyllä tänään taas kun join vettä määräannoksein ja söin vaan vähäkalokriittisesti eväkseisein.
Omenapäärynä kahjesti päivässä. Omenoota voi syöjä vaikka enenmänkin.
Ja samalla blokkaat ne kermakastikeherkut ja muut herkutukset yhteen kertaalliseen viikossalllisessa tai määrälällisesti niin minimiin kuin pystyjyy.
Pitää vaan rennosti jatkaa eteenpäin missijossaan päivällisest päivälliseen uujistuneis voimis ja motivaatijois. Vettä 1,5l on se kulmakivi , jonka päälle laihjutuksellisuutensa on hyväällinen rakentaansa itsekunkiinsa.
Selef Urge - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Annoskoossa varaa pienentää kun paino pysyy paikallaan ja samalla kannattaa jättää.
Ala juomaan päivän aikana vettä 1,5 litraa. Sen kun teetlöitteet niin alat laihtumaan jatkumossa. Vejenjuonti pitää tyytyväisenä olotilallisen jo muutenkin sekä siihen se varmatietoisuus että nyt mää laihjuin kyllä tänään taas kun join vettä määräannoksein ja söin vaan vähäkalokriittisesti eväkseisein.
Omenapäärynä kahjesti päivässä. Omenoota voi syöjä vaikka enenmänkin.
Ja samalla blokkaat ne kermakastikeherkut ja muut herkutukset yhteen kertaalliseen viikossalllisessa tai määrälällisesti niin minimiin kuin pystyjyy.
Pitää vaan rennosti jatkaa eteenpäin missijossaan päivällisest päivälliseen uujistuneis voimis ja motivaatijois. Vettä 1,5l on se kulmakivi , jonka päälle laihjutuksellisuutensa on hyväällinen rakentaansa itsekunkiinsa.
Selef UrgeMun vatsalleni on aina ollut maito hyväksi. Pitää sen kunnossa. On jopa jonkinlaista lääkettä sille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mun vatsalleni on aina ollut maito hyväksi. Pitää sen kunnossa. On jopa jonkinlaista lääkettä sille.
Samma häär.
Maijo on mullelliselle suosikkijuoma, jota mialuiten yleensä juonsiloin jos sen vaan saa just niin kylmänä kun mä oon tottunut sen juomaan. Joillakin on jääkaapissa liijan korkejalla länpötila, joka saa aikaan ennenaikaisuuveksellisuutta maiton juontikelvolisteisuusaikaan, joka on bestbeforemärkinnän jälkeen jääkaapin länpötilan määrääntyvyyksessiivisuuksessiloitavuuksis. Joskus sokeri cokiskin kylmällisöitynä on paikallaan hellesteisenä päivästeisenä silmälliset ummeksellisuuksis sitä innokkaan ahnaast juojeskelles.
Jeesus on mun Herra.
Koen sen terveyselvyttävyyjen heti sitä juojessani sen eliksiirisöittävyyjellisyyjen suuelimil ja niihin liittyvillisil kytkösputkillisil reseptoreitomuksisuunisuuksiis. Mäki oon käynyt kahjesti Turkillises. Tavallisista marketeista saa kanssa rätei ja lunpui halvallisila kiinteilä hinnoilla. Ostin Antalyasta reilut 1v sitten senmoisen kevät - syksysään, miksei lauhanlaisen talvenkin sopeuttavaisuujeksisteisen takilisen ja se on kuin uusi vielä, käy ja kukkuu, on nätti takki kaikkinaisuuksis. Ruokaakin sai huomattavan halvalla paikallisest "citymarketist" verrattuna turistialueellisuus.
Taksisella mänin Antalayassa halbaa kun oli ja kunnes päätin vuokrata auton. Sillä ei montaa kilometrijä saanut ajettua kun renkas puhkesi ja sen avulla koitettiin mulla se maksattaa. Itseasijssa en muista enää satavarmasti maksoinko mä sen lopulta vai en. Muistelen että summa renkaanpaikkuulle oli kuitenkin melkosen pieni summa luokkaa 20e.Saattoipa olla 10e turkillisen liiroillisuuksis. Otin selvää vuokraehjoista ja sen mukaan mä joko maksoin tai olin maksamatta. Onpa se jännä kun tuota muista enää maksoinko vai en.
Renkaan paikkuun jälkeen matka jatkui ja ajeleskelin innoissani sinne sun tänne. Muistan Antalyassakin käyneeni, mutta silloin oli tosi myöhällinen iltallisuus , lähes yöllisyys ja katuvaloja ei ainakaan siin kohjas ollut vaan kahtelin jonkun talon valollisuutta ja muistan aatellleeni että täälläkin sitä ihmeiset asuvat ja ovat asuneet ja asullisoivat jatkossakin että on se ihmeellistä. Kukahan asuu tossa talossa. Mitähän se tekköö nyt. Mitä aattelee asijoista ja silleen. Tutustuloin erääseen turkkilaisnaiseen, joka asui Saksassa, mutta oli käymäs Antalayassa ja sain tietää että olen aika isonlaisessa vaarassa kun kävelen sillä alueella yksiksein siihen aikaan illallisesta sillä aluveella.Syytä hän ei sanonut tai sitten en vaan muista sitä. Antalya on Helsinkin kokoinen kaapuunnii, joten voi ollakin. Muistan nähneeni vihamielisijä aika paljon suhteellisesti, mutten mä silloin tajunnut mistä se johtuu.
Jos tykkää rattastaa hevosella maaseuvulla niin suosittelen senmoista. Olihan se Kemer tai jokin sellainen lyhytkirjaimine kaupunki, jonka lähellä oli räänchi, jossa oli monenlaisii elukoit ja pääs kohtuuhinnal ratsastamaan hevosella maastoon ja se oli ihanaa ja mieluisallinen kokemuksellisuus. Turkkilaista teetäkin sai sillä aikaa kun hevost laitettiin satulallisuuteen, suitsemuksisuuteen. Onhan ne jotkut siellä aijostikin normaalillisija hyväätarkoittavia ihmisen ihmisenä kohjaten.
Kai musta vaan näkyi se etten ole muslimi enkä nainen ja sen mä oletan ainakin vahvasti syyksi vihamielisiin katseisiin.
Itse auto oli melkosen rähjäsen näkönen mutta okoohko ajettavuujeltaan. Merkkii en muista. Olisko ollut ikivanha Renaultti.
Ylöstenpaus lähenisöi. Sitä vuottais,
Selef Urge - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Samma häär.
Maijo on mullelliselle suosikkijuoma, jota mialuiten yleensä juonsiloin jos sen vaan saa just niin kylmänä kun mä oon tottunut sen juomaan. Joillakin on jääkaapissa liijan korkejalla länpötila, joka saa aikaan ennenaikaisuuveksellisuutta maiton juontikelvolisteisuusaikaan, joka on bestbeforemärkinnän jälkeen jääkaapin länpötilan määrääntyvyyksessiivisuuksessiloitavuuksis. Joskus sokeri cokiskin kylmällisöitynä on paikallaan hellesteisenä päivästeisenä silmälliset ummeksellisuuksis sitä innokkaan ahnaast juojeskelles.
Jeesus on mun Herra.
Koen sen terveyselvyttävyyjen heti sitä juojessani sen eliksiirisöittävyyjellisyyjen suuelimil ja niihin liittyvillisil kytkösputkillisil reseptoreitomuksisuunisuuksiis. Mäki oon käynyt kahjesti Turkillises. Tavallisista marketeista saa kanssa rätei ja lunpui halvallisila kiinteilä hinnoilla. Ostin Antalyasta reilut 1v sitten senmoisen kevät - syksysään, miksei lauhanlaisen talvenkin sopeuttavaisuujeksisteisen takilisen ja se on kuin uusi vielä, käy ja kukkuu, on nätti takki kaikkinaisuuksis. Ruokaakin sai huomattavan halvalla paikallisest "citymarketist" verrattuna turistialueellisuus.
Taksisella mänin Antalayassa halbaa kun oli ja kunnes päätin vuokrata auton. Sillä ei montaa kilometrijä saanut ajettua kun renkas puhkesi ja sen avulla koitettiin mulla se maksattaa. Itseasijssa en muista enää satavarmasti maksoinko mä sen lopulta vai en. Muistelen että summa renkaanpaikkuulle oli kuitenkin melkosen pieni summa luokkaa 20e.Saattoipa olla 10e turkillisen liiroillisuuksis. Otin selvää vuokraehjoista ja sen mukaan mä joko maksoin tai olin maksamatta. Onpa se jännä kun tuota muista enää maksoinko vai en.
Renkaan paikkuun jälkeen matka jatkui ja ajeleskelin innoissani sinne sun tänne. Muistan Antalyassakin käyneeni, mutta silloin oli tosi myöhällinen iltallisuus , lähes yöllisyys ja katuvaloja ei ainakaan siin kohjas ollut vaan kahtelin jonkun talon valollisuutta ja muistan aatellleeni että täälläkin sitä ihmeiset asuvat ja ovat asuneet ja asullisoivat jatkossakin että on se ihmeellistä. Kukahan asuu tossa talossa. Mitähän se tekköö nyt. Mitä aattelee asijoista ja silleen. Tutustuloin erääseen turkkilaisnaiseen, joka asui Saksassa, mutta oli käymäs Antalayassa ja sain tietää että olen aika isonlaisessa vaarassa kun kävelen sillä alueella yksiksein siihen aikaan illallisesta sillä aluveella.Syytä hän ei sanonut tai sitten en vaan muista sitä. Antalya on Helsinkin kokoinen kaapuunnii, joten voi ollakin. Muistan nähneeni vihamielisijä aika paljon suhteellisesti, mutten mä silloin tajunnut mistä se johtuu.
Jos tykkää rattastaa hevosella maaseuvulla niin suosittelen senmoista. Olihan se Kemer tai jokin sellainen lyhytkirjaimine kaupunki, jonka lähellä oli räänchi, jossa oli monenlaisii elukoit ja pääs kohtuuhinnal ratsastamaan hevosella maastoon ja se oli ihanaa ja mieluisallinen kokemuksellisuus. Turkkilaista teetäkin sai sillä aikaa kun hevost laitettiin satulallisuuteen, suitsemuksisuuteen. Onhan ne jotkut siellä aijostikin normaalillisija hyväätarkoittavia ihmisen ihmisenä kohjaten.
Kai musta vaan näkyi se etten ole muslimi enkä nainen ja sen mä oletan ainakin vahvasti syyksi vihamielisiin katseisiin.
Itse auto oli melkosen rähjäsen näkönen mutta okoohko ajettavuujeltaan. Merkkii en muista. Olisko ollut ikivanha Renaultti.
Ylöstenpaus lähenisöi. Sitä vuottais,
Selef Urge" Renkaan paikkuun jälkeen matka jatkui ja ajeleskelin innoissani sinne sun tänne. Muistan Antalyassakin käyneeni, mutta silloin oli tosi myöhällinen iltallisuus"
Niin, Antalya oli hotellitukikohtani kaupunkillistumanain silloisella reissullisellain. Siellä ei joutunut kuulemaan rukouskutsua, mutta Marmariksen reissullain sitä joutui kärsimään, sillä olin aivan sellaisen huutoaseman vieressä. Siinä ihan oikeasti kärsii unet kun se huuto alkaa olikohan se viis kertaa vrk ja se huutaa sen kovaääniseen, jotta kaikki varmasti kuulevat että olis aika alkaa kumartelemaan taas.
Korjaus:
Muistan Alanyassakin käyneeni.
Kävin Alanyassa ja en olisi sitä tiennyt jollen olisi jotain kylttiä nähnyt kun en ollut suunnitellut mitenkään minne ajaisi vaan ihan sattumalta ajoin Alanyaan ja se jäi mieleeni kun se oli toisena vaihtoehtonain matkakohteeksi. Ajelin sinne sun tänne Turkissa kuin silli purkissa, viihjyin myös 5 starss hotellin hienostuneellisiss kiilloollistuneiss nurkiss.
Aamun koitteeheess kukon laulusteess,
Selef Urge
- Anonyymi
Ahkeroitseminen helluntain jyrsinnässä kehittää elimistöön helatomiinia joka vie yöunet, lihottaa ja pierettää ylen paljon.
Paha henki pyrkii ulos mikä ei paha ole, mutta sivulliset kärsii toki suuresti kuten aina pahan hengen likiolosta.- Anonyymi
Helluntaiteologiaa parhaimmillaan.
Mitä se on huonoimmillaan, sille ei ole alarajaa. - Anonyymi
Helluntaihenkiparantajien opetuksia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Helluntaihenkiparantajien opetuksia.
Paaveista puheenollen, heillä on ollut kautta aikain erilaisia käytösmalleja niin yölle kuin päivällekkin.
Eräänkin paavin hovissa esiintyi kaikki 7 tunnettua kuppaversiota!
Noin kertoi dokumentti ko aiheen haaroista.
Ahkeroitseminen oli kasvattunut runsasta hetelmää.
- Anonyymi
Laittauduin pihamaalle, tämä tulkittakoon alustavaksi ulkoiluksi. Aurinkoa ja pilvistä, vuoronperään, ja kova tuuli, mutta sentään jotain.
Saa nähdä onko sun naapuritkin liikkeellä... tai onko siellä koirat liikkeellä..
Siellä on hyvä sää,ulkona.mä kävin kauppalenkillä niin lämmin. Tuuli oli ihana.- Anonyymi
Saa nähdä onko sun naapuritkin liikkeellä... tai onko siellä koirat liikkeellä..
Siellä on hyvä sää,ulkona.mä kävin kauppalenkillä niin lämmin. Tuuli oli ihana.Yritin ratkaista ed viestin salaisen viestin mutta en onnistunut.
Huuliltalukeminenkin jää vajaaksi tuon kuolleen kisssn takia. Anonyymi kirjoitti:
Yritin ratkaista ed viestin salaisen viestin mutta en onnistunut.
Huuliltalukeminenkin jää vajaaksi tuon kuolleen kisssn takia.Ei siinä ollut salaista viestiä tällä kertaa 😁
- Anonyymi
Siellä on hyvä sää,ulkona.mä kävin kauppalenkillä niin lämmin. Tuuli oli ihana.Juu, kiitos. Nyt ei ollut naapureita koirineen liikkeellä. Ovatkohan jossain mökeillään? 🐩🐕🐾
Sitä yhtä seefferiä etenkin kaipailen, jonka rakkaudenelkeisiin kuuluu ottaa koko käteni suuhunsa ja sitä siinä hellästi nakerrella. Anonyymi kirjoitti:
Juu, kiitos. Nyt ei ollut naapureita koirineen liikkeellä. Ovatkohan jossain mökeillään? 🐩🐕🐾
Sitä yhtä seefferiä etenkin kaipailen, jonka rakkaudenelkeisiin kuuluu ottaa koko käteni suuhunsa ja sitä siinä hellästi nakerrella.Yleensä koiria yritetään kieltää. Mutta minunkin siskoni koira tekee sitä silti.se on hieman pelottavaa kun ei tiedä varmaksi pureeko kunnolla.
- Anonyymi
Yleensä koiria yritetään kieltää. Mutta minunkin siskoni koira tekee sitä silti.se on hieman pelottavaa kun ei tiedä varmaksi pureeko kunnolla.
Ei se ole "puremista", vaan nuorella koiralla hampaat kasvaessaan kutiavat, ja hellä kaluaminen kait "hieroo" niitä. Ja sitten voi jäädä pahs tapa, ellei kotona sitä vieroteta ja estetä.
Pureminen tapahtuu vihasta tai jos koira jotain säikähtää, niin vahingossa, ja silloin vihastuessa hampaat ovat ensin irvessä ja voivat sitten iskeä kunnolla.
Ei koira siitä "nakertelusta" sekoa. Anonyymi kirjoitti:
Ei se ole "puremista", vaan nuorella koiralla hampaat kasvaessaan kutiavat, ja hellä kaluaminen kait "hieroo" niitä. Ja sitten voi jäädä pahs tapa, ellei kotona sitä vieroteta ja estetä.
Pureminen tapahtuu vihasta tai jos koira jotain säikähtää, niin vahingossa, ja silloin vihastuessa hampaat ovat ensin irvessä ja voivat sitten iskeä kunnolla.
Ei koira siitä "nakertelusta" sekoa.Ei niin, mutta minä sekoan.taidan olla enemmän kissaihminen.
- Anonyymi
Ei niin, mutta minä sekoan.taidan olla enemmän kissaihminen.
ymmärä asia koiran näkökulmasta.
- Anonyymi
Kannattaa syödä pienestä astiasta, max määrä 3dl. vatsa pienenee ja siihen tottuu pian.
Tosin jos on syönyt suuria annoksia siihen palautuu todella nopeasti.
Pakkoliikunta ei kannata harrastaa, vain aivan sitä arkiliikkumista , hyvällä mielellä. pakkoliikkumisessa tunnin kulutus ja sen syö minuutissa kun tulee kotiin.
Pakkoliikunnassa tulee myös erilaisia himoja, vuoroin suolaiseen, makeaan jne.
Rauhallisessa liikkumisessa energiaa kuluu tasaisesti.
Muista syödä Kalsiumia ettei tule luukatoa, sitä<ei korvaa myöhemmin millään.
Myös päivittäinen kohtuu proteiini tärkeää.- Anonyymi
Kiitoksia. 🙂
- Anonyymi
Helluntain jyrsiminen aiheuttaa talttahampaiden muodostumista ja luukato on lopputulos.
Ylen voimaallista jyrsijää kannetaan lopulta katon läpi jeesuksen parannettavaksi jos potilas niin haluaa!
Mutta pitkäaikainen jyrsiminen yleensä sumentaa arvauslaatikkoa niin ettei sitä halua ole.
Tulevien polvien arkeologi sitten löytää irvihampaisen kallon jota tutkitaan pitkään mihin heimoon se voosi kuulua! - AnonyymiUUSI
Allahia kannattaa kiittää.
- Anonyymi
Rikko, rokko vai rakko kun palstadudeson juoksee Pyhänhengen edestä peljäten herätystä https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011334092.html
- AnonyymiUUSI
Meni taas yöunet, noiden Israelin kaupunkeja vastaan tehtyjen pommitusten takia. Tuijotellut livekuvaa ja kuunnellut räjähdyksiä ja sireenejä. Joitain laukauksia kuuluu.
Pian tuo on meidänkin osana.- AnonyymiUUSI
Jaa, juurihan oli puhetta että 12päivän sota saatiin pakettiin, mutta se taisi jäähä suutariksi, siis vaijeriksi, tosin aluksihan olikin ihan puhe että siis vaijeri olisi saatava aikaiseksi ja sen jälkeen kun kahjoin uutisii niin silloin Tonalt naureskel että 12 vrk tuhma Irani- Israjelli sota on loppu.
Selef Urge - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jaa, juurihan oli puhetta että 12päivän sota saatiin pakettiin, mutta se taisi jäähä suutariksi, siis vaijeriksi, tosin aluksihan olikin ihan puhe että siis vaijeri olisi saatava aikaiseksi ja sen jälkeen kun kahjoin uutisii niin silloin Tonalt naureskel että 12 vrk tuhma Irani- Israjelli sota on loppu.
Selef Urge>>Sodassa ensimmäisenä kuolee totuus.<<
Kannaattaa vain tiedostaa mistä mahdollisesti on kysymys ja mikä kuvio eli valheiden ketjureaktio tästä saattaa seurata.
1. Tosiasioiden salaaminen ja niiden varaan tekojensa rakentaminen = valhe.
2. Israelin itsensä vaatimuksesta ja painostamalla muu länsimaailma samaan, maailmalta salataan tosiasiat mitä Israelissa / Iranissa on tapahtunut.
3. Iranilla ON ydinohjuksia, näistä on videoita netissä.
4. Onko Israeliin osunut ydinohjus / -ohjuksia? Jos, niin miksi asiaa salataan? Jos ei... no, mistä on kysymys?
5. Onko Iraniin ammuttu ydinohjus? Jos, niin ketkä ampuneet? Siellä Irania vastaan sotivat nyt rinnakkain sekä Israel että NATO (myös Suomi) ja siis tietenkin USA.
6. Tästäkö syystä myös täys mediahiljaisuus? Uutistoimistot kertovat muista maailman tapahtumista (voiko niihinkään uskoa, kun tiedämme ne vain uutistäytteiksi, jottei tosiasioita tarvitsisi kertoa? Sanoma oy / ainakin IS on jo pidemmän aikaa tarjonnut lähinnä pornoa uutissivuillaan, jotta hölmö kansa tyytyisi).
7. Onko Venäjän vastainen hyökkäys Suomenkin kautta pian alkamassa?
8. Se tietenkin ensin vaatii "mainilan": "Venäjä hyökkäsi!" (Ei hyökännyt, vaan USA / NATO / Stubb iski Suomen kautta heihin.) "Mainilaa" odotellessa.
9. Jos Venäjä hyökkää, on se vain "ennakoiva varotoimi", kuten oli Israelin, USA:n ja NATO:nkin isku Iraniin. Muistetaan tämäkin.
- AnonyymiUUSI
Itselläni painoa pudonnut eilisestä parisataa grammaa, joten ei paljon. Jatkan paastoa, väärät ruuat jääkaapista nyt pääosin poissyöty. Onhan siellä vielä esim. juustoakin, mutten nyt koske.
Ok.mä kävin sovituskopissa mm.sovittelemassa biksujen yläosia. Se peili näytti mut paljon paksumpana kuin oma kotipeili..siis ihan järkyttävää!
Sanovat että tuollainen vauhti mikä sulla on ,on terveellinen ja hyvä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei2047235- 1792296
- 1131788
- 511450
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️651413Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢571216Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu1021155Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?71086- 411049
Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan2711038