TÄMÄ VAROITUS ON PAAVALIN HERJAAJALLE

Anonyymi-ap

Minä tunnen sinut. Olet jo vuosikymmeniä herjannut apostoli Paavalia, josta järkyttävästä synnistä on moni sinua varoittanut ja nuhdellut.
Et ole tehnyt parannusta, vaikka olet saanut siihen erittäin paljon aikaa.

Tiedät tämänkin apostoli Pietarin varoituksen, mutta ei edes se ole saanut sinua nöyrtymään mielenmuutokseen!

”Sentähden, rakkaani, pyrkikää tätä odottaessanne siihen, että teidät havaittaisiin tahrattomiksi ja nuhteettomiksi, rauhassa, hänen edessänsä;
ja lukekaa meidän Herramme pitkämielisyys pelastukseksi, josta myös meidän rakas veljemme Paavali hänelle annetun viisauden mukaan teille on kirjoittanut;
niinkuin hän tekee kaikissa kirjeissään, kun hän niissä puhuu näistä asioista, vaikka niissä tosin on yhtä ja toista vaikeatajuista, jota TIETÄMÄTTÖMÄT ja VAKAANTUMATTOMAT VÄÄNTÄVÄT KIEROON niinkuin muitakin kirjoituksia, omaksi KADOTUKSEKSEEN.”
2 Piet 3:14-16

22

279

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hän on narsisti, joka ei muita kuuntele. Ei edes Raamatun varoitusta!
      Siis Jumalakaan ei saa mielenmuutosta paatuneelle enää!

• Anonyymi

Nimenomaan on kysymys syvästä paatumuksesta, josta ei voi enää nousta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nimenomaan on kysymys syvästä paatumuksesta, josta ei voi enää nousta.

Näin on!

• Anonyymi

Paavali vahvisti evankeliumit Jeesuksen inspiroimalla voimalla. Paavali oli hyödyllinen sielujenpelastaja, josta saatana oli raivoissaan. Se käski hyökätä kaikin voimin, tätä sielujen pelastajaa vastaan. Uskolliset demonit, se ohjaa pilkkomaan Raamatun jakeita ja rakentamaan niistä mosaiikin, joka muuttaa kaiken saastaksi.

• Anonyymi00013

Eikö saunatonttu enää olekaan jumalasi?

• Anonyymi00023

Paavalin kovimman inspiraatiot taisivat tulla miehen saamalta Saatanan enkeliltä.

• Anonyymi

Se on just noin!

• Anonyymi00024

Sillä sana rististä on hullutus niille, jotka kadotukseen joutuvat, mutta meille, jotka pelastumme, se on Jumalan voima.

• Anonyymi

"[Näissä asioissa] tosin on yhtä ja toista vaikeatajuista, jota TIETÄMÄTTÖMÄT ja VAKAANTUMATTOMAT VÄÄNTÄVÄT KIEROON niinkuin muitakin kirjoituksia, omaksi KADOTUKSEKSEEN."

Kyse ei ole vain eroista Septuagintan ja masoreettisen tekstin välillä, vaan Paavali todella esitti kirjoituksissaan erikoisia tulkintoja ja toistuvasti lainasi väärin, siis väänsi kieroon. Paavalin ei olisi pitänyt käsitellä asioita, joista oli tietämätön.
      Pitäisikö käynnistää ketju niistä kieroon vääntämisistä? Rabbi Tovia Singer on tuonut niitä esiin.

• Anonyymi

Normaalia uuden liiton lihallista vastustamista.

Ei mitään tavatonta, vaan tavallista röyhkeämpi harhaoppi vain.

• Anonyymi

Vai semmoista.

• Anonyymi

Paatumus estää mielenmuutoksen!

• Anonyymi00014

Näin on.

• Anonyymi00015

Jeesusta meidän on kuunneltava ja toteltava. Ei ketään muuta.

Mark. 8:33

Mutta hän kääntyi, katsoi opetuslapsiin ja sanoi ankarasti Pietarille: "Väisty tieltäni, Saatana! Sinun ajatuksesi eivät ole Jumalasta, vaan ihmisestä!"

• Anonyymi00016

Matt. 7:24

Jeesus: "Sentähden on jokainen, joka kuulee nämä MINUN SANANI ja tekee niiden mukaan, verrattava ymmärtäväiseen mieheen, joka huoneensa kalliolle rakensi."

• Anonyymi00017
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Matt. 7:24

Jeesus: "Sentähden on jokainen, joka kuulee nämä MINUN SANANI ja tekee niiden mukaan, verrattava ymmärtäväiseen mieheen, joka huoneensa kalliolle rakensi."

Joh. 10:11

Minä olen se hyvä paimen. Hyvä paimen antaa henkensä lammasten edestä.

Joh. 10:12

Mutta palkkalainen, joka ei ole paimen ja jonka omia lampaat eivät ole, kun hän näkee suden tulevan, niin hän jättää lampaat ja pakenee; ja susi ryöstää ja hajottaa ne.

Joh. 10:14

Minä olen se hyvä paimen, ja minä tunnen omani, ja minun omani tuntevat minut,

• Anonyymi00018

Äkkipikainen Pietari erehtyi ekumeniaan Tarsolaisen murhamiehen kanssa ja huonostihan siinä kävi. Molemmat kokivat pahan äkkikuoleman Roomassa.

• Anonyymi00019

1. Kun. 3:14

"Ja jos sinä vaellat minun teitäni, noudattaen minun säädöksiäni ja käskyjäni, niinkuin sinun isäsi Daavid vaelsi, niin minä suon sinulle pitkän iän."

• Anonyymi00020

Matt. 26:52

Silloin Jeesus sanoi hänelle: "Pistä miekkasi tuppeen; sillä kaikki, jotka miekkaan tarttuvat, ne miekkaan hukkuvat.

• Anonyymi00021

Paavali oli hyvin perillä erilaisista miekoista, koska oli Roomanvallan sotilas.

Puhui kaksiteräisestä lyhyestä pistomiekasta (gladius), jolla voitiin pistää haarniskan väliin.

• Anonyymi00022

Luuk. 22:38

Niin he sanoivat: "Herra, katso, tässä on kaksi miekkaa". Mutta hän vastasi heille: "Riittää".

• Anonyymi00025

Lähtökohtaisesti miekka tarkoittaa suuta ja kieltä. Paavali puhui paljon ja kirjoitti paljon turhia sanoja ja sellaisista asioista, joita hän ei ollut ymmärtänyt ja joita onkin tietämättömän vaikea ymmärtää, niin kuin Pietari sarkastisesti valitteli toisessa kirjeessään verrattuaan tuota velikultaa Bileamiin.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin

Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http
      Maailman menoa
      225
      4117
    2. Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi

se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?
      Maailman menoa
      111
      2603
    3. Miten löydän sinut

Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit
      Ikävä
      38
      2325
    4. Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla

Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?
      Heinola
      81
      1416
    5. Vaikea tilanne

Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te
      Ikävä
      98
      1327
    6. Milloin kaivatullasi

.. on nimipäivä?
      Ikävä
      48
      1159
    7. Kehtaisitko näyttäytyä

kaivattusi seurassa?
      Ikävä
      75
      1047
    8. Ne viimeiset kerrat

Kun katsoit minua niin lämpimästi. En unohda sitä ❤️
      Ikävä
      59
      923
    9. Missä kunnassa kaivattusi asuu

Kuinka tarkkaa uskalla sanoa?
      Ikävä
      45
      906
    10. Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme

Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu
      Ikävä
      58
      901
    Aihe