Herra haluaa, että uskovaiset opettelisivat kävelemään vetten päällä, kuten se Raamatun mukaan on terveellistä.
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011331299.html?utm_term=Autofeed&utm_medium=Toimitus&utm_campaign=is_echo&utm_source=Facebook&fbclid=IwY2xjawLOGuRleHRuA2FlbQIxMABicmlkETBuQTBjS3N6Vk9KcUxqNzI0AR6NR9ABzPw7NVmGumfJsvflfXzTdyF_x8apFIr_UiwxuvMtKs-NmfzCIebFVg_aem_bpIXhkHlB1mcv9JdNi6maA#Echobox=1751198614
Herran selvä vihjaus suviseuralaisille
8
204
Vastaukset 8
Eilen pisteli niin vihaksi kun lestadiolaiset kävivät fyysisesti käsiksi ja heittelivät tavaroilla, pahimmillaan naulaisilla laudoilla ja kusipulloilla, näihin tarrojen liimaajiin ja järjestysmiehet vaan naureskelivat puuttumatta tilanteisiin. Meinasin laittaa palstalle, että alan uskomaan Jumalaan, jos kurittaa oikein kunnolla näitä omahyväisi paskiaisia esimerkiksi kunnon ukkosmyrskyllä tai hallitsemattomalla tulipalolla. Kuuliko Herra rukoukseni? Oliko tämä tulva rukousvastaus minulle?
- Anonyymi
Ukkonen ja rankkasade kuuluvat sääennusteeseen. Ei siinä mitään yliluonnollista ole. Herra ei säädä säitä eikä vaikuta niihin millään tavalla. Raamattu on vuohipaimenten satuja.
- Anonyymi
🤔oliko minulla osuutta asiaan 🤣🤣🤣
- Anonyymi
uskovaiset ei osaa levittää hopeajodidia ilmaan lentokoneella 🤣
- Anonyymi
Suviseura eksyttää!!!!!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1771600
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.105807En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203608- 128561
- 48546
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50528- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510- 25493