Herra haluaa, että uskovaiset opettelisivat kävelemään vetten päällä, kuten se Raamatun mukaan on terveellistä.
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011331299.html?utm_term=Autofeed&utm_medium=Toimitus&utm_campaign=is_echo&utm_source=Facebook&fbclid=IwY2xjawLOGuRleHRuA2FlbQIxMABicmlkETBuQTBjS3N6Vk9KcUxqNzI0AR6NR9ABzPw7NVmGumfJsvflfXzTdyF_x8apFIr_UiwxuvMtKs-NmfzCIebFVg_aem_bpIXhkHlB1mcv9JdNi6maA#Echobox=1751198614
Herran selvä vihjaus suviseuralaisille
7
102
Vastaukset
Eilen pisteli niin vihaksi kun lestadiolaiset kävivät fyysisesti käsiksi ja heittelivät tavaroilla, pahimmillaan naulaisilla laudoilla ja kusipulloilla, näihin tarrojen liimaajiin ja järjestysmiehet vaan naureskelivat puuttumatta tilanteisiin. Meinasin laittaa palstalle, että alan uskomaan Jumalaan, jos kurittaa oikein kunnolla näitä omahyväisi paskiaisia esimerkiksi kunnon ukkosmyrskyllä tai hallitsemattomalla tulipalolla. Kuuliko Herra rukoukseni? Oliko tämä tulva rukousvastaus minulle?
- Anonyymi
Ukkonen ja rankkasade kuuluvat sääennusteeseen. Ei siinä mitään yliluonnollista ole. Herra ei säädä säitä eikä vaikuta niihin millään tavalla. Raamattu on vuohipaimenten satuja.
- Anonyymi
🤔oliko minulla osuutta asiaan 🤣🤣🤣
- Anonyymi
uskovaiset ei osaa levittää hopeajodidia ilmaan lentokoneella 🤣
- Anonyymi
Suviseura eksyttää!!!!!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 826345
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2895440Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii984131- 522890
- 262832
- 1202083
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua472030Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘991767- 721291
PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden1591151