Tuntemaan tän sivuston kautta millään voi ensinnäkään tietää kuka kirjoittaja on jos ei ole kirjautunu voi olla mitenkään varma ettäkö aina sama kirjoittaja kyseessä ja si jos kirjoittaa kirjautumattomana on kirjoituksia lähes mahdotonta löytää ainakaan kaikkia vaikka niitä kuinka etsisi ennen vuotta 2022 olen äärimmäisen vähä tänne mitään kirjoitellu satunnaisia vittuiluja silloin tällöin joihinkin kirjoituksiin pääsyy miksi edes vaivaudun täällä mitään kirjoittaan ajankulu ja on ihan kiva vittuilla niin olen joskus edes yhden naisen saanu suuttumaan niin paljon että uskalsi jopa leipäveitsellä mua uhata kun vittuilin oikei urakalla jouduin pettymään häneenkin siitäkin huolimatta vaikka narsisti oli ja on edelleen ei hänestä ollu mua tappamaan toki en suosittele narskulle vittuilua saattaa suuttua aika paljon kun kokee että hänen varpailleen hypitään heidän itsetuntonsa ei kestä sitä heillä ei ole pienintäkään sietokykyä heihin kohdistuvaan kritiikkiin arvosteluun loukkaamiseen tai vittuiluun koska kokevat vittuilunkin arvosteluna silti syyllistyvät itse kaikkeen edellä mainittuun jos ei kasvotusten ni vähintään seläntakana
Just hokasin tie on hyvin tehty sivusto ikuna kuuna kullan valkiana ole mahdollista ketään oppia
3
54
Vastaukset
- Anonyymi
Ja naisiin en sillai itse jaksa uhrata yhtään ajatusta kun oppinu jo että on olemattoman pieni todennäköisyys ettäkö on olemassa edes sellaista kuin rehellinen suomalainen nainen vähintään valkoisiavalheita kylvävät toki oletuksena että niin suojellaan toisen tunteita mun kanssa meni jo syvälle metsään yksistään niiden kanssa suosittelen siirtymään jonossa seuraavaan terve itsetunto taas sekin kuuluu vaateisiin joista en jousta koska mulla on kummastakin ääripäästä jo kokemus eikä toimi parisuhde ihmisen kanssa jolla on olematon itsetunto eikä toimi parisuhde ihmisen kanssa jolla joka kuvittelee olevansa maailman-napa ja terveestä itaetunnostakaan ole juurikaan hyötyä jos elämänkokemus puuttuu
- Anonyymi
Pikkuneiti tättärää likaa äidiltä opittuja tapoja ongelma jäi epäselväksi mikä on terve naisen itsetunto lähinnä kai siksi että vähätteli itseään ja osaamistaan kenties siksi että äiti oli/on mahdollisesti arvostellut tytärtään kotona toinen ääripää kuvitteli kuvittelee jotakuta satuttavansa treenaamalla ja kiinnittämällä poikien (miesten) huomion ikävä kyllä niin ei kosteta jos joku on satuttanu pettämällä sen pystyy kostamaan vain parisuhteessa olevana yleensä paras tapa siihen on kostaa pojan(miehen) parhaan kaverin kanssa koska useimmiten he ovat pettäneet naistaan jonkun tämän kaverin kanssa silti hänessäkin on jotain enemmän kuin mitä silmä näkee koska on onnistunut kasvattamaan tyttären jonka olemus/katse jo kertoo jo että satut mun äitiä ni mä satutan sua näiden ääripäiden puoliväli nainen joka on epävarma jostain syystä ei luota kun isäänsä suunnittelee liian pitkälle tietämättä edes mitä huominen tuo tullessaan on hyvin mustasukkainen jo suunnitelmastaan ilman pienintäkään varmuutta mahdollisuudesta pohjimmiltaan kai voisi olettaa suurimmat epävarmuudet johtuu ihmisestä itsestään johtuvista syistä
- Anonyymi
Mäkö jotenkin kyyninen elämään en suinkaan mä en vain usko ihmisiin sitä kautta hakee taas aina tavan selvittää kuinka pitkään menee ennen kuin toinen tuottaa pettymyksen kuitenkin eikä kertaakaan ole vielä tarvinu pettyä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k354523- 553125
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut473001- 302823
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.3452730Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82725- 412570
- 62280
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t542145Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta461713