Kun se ei varaudu sähköjunien toimimattomuuteen ja vikaantumisiin ?
Pitäisi jo koko Suomen alueella olla tärkeimmillä asemilla Diesel vetureita valmiina siirtämään rikki menneet sähköjunat matkustajineen pois rataverkolta.
VR:n johto vielä Suomettuneisuuden tilassa ?
10
73
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Eikö opita mitään näistä häiriöistä.
- AnonyymiUUSI
Liikenne ministeri Ranne vaihtoon heti
- AnonyymiUUSI
Sähkö, tuo kaiken kurjuuden lähde. Pitäähän sitä saatana kuulua miehekästä pärinää ja tulla paksua savua, jotta jokin toimii.
- AnonyymiUUSI
Höpöhöpö.
- AnonyymiUUSI
Nuohan tosisan liittyvät toisiinsa.
Minä kun luulin, että VR boikotoi euroviisuja, kun junat eivät kulje. - AnonyymiUUSI
Junalla matkustin viimeksi loppuvuodesta 1988.
- AnonyymiUUSI
Suklaaajunassa olin viimeksi juhannusfestareilla.
- AnonyymiUUSI
Silloin taisi vielä olla noita luotettavia dieselvetureita käytössä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Silloin taisi vielä olla noita luotettavia dieselvetureita käytössä.
Neuvostoliittolaiset SR1:t Strömbergin tekiikalla.
- AnonyymiUUSI
Ei se junan vika ole, jos rataverkko on särki.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1956798- 1591996
- 1131658
- 511370
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551208Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢481074Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu991035Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?6957Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan251934- 41899