Piti oikein käydä tarkistamassa omaverosta. Ei mulla ollut onneksi mätkyjä. Elokuussa tulee palautuksia 59€
>simiti<
Maksatteko huomenna mätkyjä?
20
189
Vastaukset
- Anonyymi
Oon ollut työttömänä sen verran pitkään että verot pitäisi olla nollassa. Silti yllätyksekseni mulle pitäis tulla palautuksia jotain 400 e. Onko järjestelmä siis varastanut multa rahaa tässä menneinä kuukausina?
Loppuun kasku: Aion käyttää sen kaiken yhessä yössä h*oriin ja h**meisiin ;D. Luonnostakin löytyy noita jälkimmäisiä. Jokos oot alkanut etsiskelemään niitä madonlakkeja stressistä rentoutumiseen?- Anonyymi
Niin no jos saat kelan peruspäivärahaa tms, niin siinä on todellinen vero pienempi, kuin se automaattinen ennakkopidätys.
Sen saa toki muutettua verotoimistoon soittamalla.
>simiti< - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin no jos saat kelan peruspäivärahaa tms, niin siinä on todellinen vero pienempi, kuin se automaattinen ennakkopidätys.
Sen saa toki muutettua verotoimistoon soittamalla.
>simiti<Niin ja ne madonlakit ei ole kypsynyt vielä.
- Anonyymi
Kaukana on mennyt onni kaukana
- Anonyymi
Hyvin osunut verosuunnittelu kohdalleen sinulla.
Pyrin aina varmistamaan sen, että veroprosentti on riittävän korkealla, ettei mätkyjä tule. Vaikka se on sama summa, tuntuu silti kivemmalta saada edes vähän takaisin. Vähän kuin ilmaista rahaa vaikkei se sitä olekaan 😊 Tänä vuonna palautuksia tulee lähemmäs 900€.
Aletheias- Anonyymi
Noh. En voi ottaa kunniaa veroprosentin säätämisestä. Eläkeyhtiö Varma hoitaa sen puolestani, joten melko tarkkaan menee se, mikä kuuluukin.
>simiti<
- Anonyymi
No onneksi ei nyt tarvitse maksaa lisäveroja, touhutonnin verran takaisin, eli ihan hyvin oli mennyt targettiin.
AV - Anonyymi
Omavero-sivusto on sinänsä ihan hyvä näkee ulosotot ja muut sellaiset jos on jäänyt vaikka unohtumaankin jotain. Ja maksupäivät.
- Anonyymi
Päästän aina ihan piruuttaan lisäverot ulosottoon tehköön työnsä.
Nöyp, jotain roposia oli tulossa takaisin eli pirun tarkkaan laskelmoitu prosentti -> puhdas vahinko.
- Anonyymi
Vähän tulee takaisin. Olin vaalilautakunnassa enkä viitsinyt ruveta tilaamaan verotodistusta sitä parisatasta varten. Pidättivät 60 %.
- Anonyymi
Erään kymenlaaksolaisen liikennöitsijän sanoin.
"Jos sul o velkaa, ni sul ei o koskaan rahaa, mut jos sul o rahaa, ni maksat veroi!"
Mies 65 - Anonyymi
Saan elokuussa vajaa 800 € takaisin.
Jasu - Anonyymi
Kaks ja puol donitsii takaisin. Jonkunhan se pitää tätä köyhää valtiota lainoittaa.
- Anonyymi
700€ tulee palautuksia.
Palautuksia tulossa 1200€
- AnonyymiUUSI
Itsellekin tulossa palautuksia veroista jotain 444 euroina.
- AnonyymiUUSI
jos tulee liian suuria mätkyjä niin asianajaja kehiin, ja haastat Suomen koko oikeusministeriön oikeuteen kansainvälisten lakien rikkomisesta, Amnestyy heti yhteyttä
- AnonyymiUUSI
tyhjästä on paha nyhjäistä... eli omaisuusveron järkyttävä korotus on ainoa ratkaisu tähän kiihtyvään työttömyyden kasvuun ja lakkoihin....
Jos yrittää ottaa rahaa misä sitä ei ensinkään oler, niin... - AnonyymiUUSI
Suojelupoliisin ex-päällikkökin joutuu vankilaan kai. valtota vastaan tehdyistä törkeistä rikoksista
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️871863Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1571331YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä681141- 651012
Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan82941Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli87862Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.128850Linnasuolla poliisi operaatio
Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/864606029836Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.47827- 57810