Rakkaalla toimeentulotuella on monta nimeä.
Mitä sinä aiot ensimmäisenä käydä aamulla ostamassa, kun kaupat aukeavat?
Huomenna on taas hilloa, mania, pätkkää, nappulaa
5
82
Vastaukset
tällä hetkellä ovat varastot aika hyvässä mallissa..
noin muuten sijoittaisin kotimaista kananmunasiin, lidlin maustamattomaan jugurttiin.. piimään, täysmehuun jota voi laimentaa jopa .. yleensä litrasta parhaimmillaan voi tulla 4 litraa mehua.. itse en tykkää kauhean makeasta juomasta enää..ainakaan kovin usein..
papuihin sekä tomaattikastikkeeseen.. mutta nämäkin on asioita jotka vaihtelevat kovasti ja hyvin kovasti vaihtelevatkin ..mun makupiirini on hyvin laaja..
jauhelihaset on hyviä ja kanaset.. ehkä hätävaraksi voi jonkun makkarapaketin ottaa.. nakit on hyviä kyllä mutta makkarat kuitenkin jotenkin parempia riippuen merkistä..
itse olen ryynimakkaramies mutta muukin menee.. kuorettomia makkaroita en oikein ymmärrä..pitää olla purasun tuntua..- AnonyymiUUSI
Tulee työeläke kohta 65e
ja asumistuki, kansaneläke
takuueläke loppukuusta =reilun satasen.
jää laskujen, vuokran jälkeen 400e kuukaudeksi.
työkyvyttömyyseläkkeellä olen.
nälkä olisi jo, puurolla mennään. - AnonyymiUUSI
Vaikka makaroonia on ennestään tällä hetkellä hyvin kaapissa, niin olen 8 pussia yleensä ostanut heti alkukuusta, joilla kyllä selviää kuukauden. Hyvin säilyvänä sitä hieman enemmän hankkii varastoon kuin käyttää. Välillä on sairastumisten takia ollut vaikeampi käydä kaupassa, niin hyvä siksi varautua.
- AnonyymiUUSI
En mitään, maksan vuokran.
- AnonyymiUUSI
Jo ensimmäinen päivä? minä viivytän 8. päivään. Viikossa ehtii aika hyvät korkotuotot saamaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1956808- 1592006
- 1131668
- 511370
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551218Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢481074Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu991045Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?6967Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan251934- 41909