Huomenna on taas hilloa, mania, pätkkää, nappulaa

Anonyymi-ap

Rakkaalla toimeentulotuella on monta nimeä.

Mitä sinä aiot ensimmäisenä käydä aamulla ostamassa, kun kaupat aukeavat?

18

329

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tällä hetkellä ovat varastot aika hyvässä mallissa..

noin muuten sijoittaisin kotimaista kananmunasiin, lidlin maustamattomaan jugurttiin.. piimään, täysmehuun jota voi laimentaa jopa .. yleensä litrasta parhaimmillaan voi tulla 4 litraa mehua.. itse en tykkää kauhean makeasta juomasta enää..ainakaan kovin usein..

papuihin sekä tomaattikastikkeeseen.. mutta nämäkin on asioita jotka vaihtelevat kovasti ja hyvin kovasti vaihtelevatkin ..mun makupiirini on hyvin laaja..

jauhelihaset on hyviä ja kanaset.. ehkä hätävaraksi voi jonkun makkarapaketin ottaa.. nakit on hyviä kyllä mutta makkarat kuitenkin jotenkin parempia riippuen merkistä..

itse olen ryynimakkaramies mutta muukin menee.. kuorettomia makkaroita en oikein ymmärrä..pitää olla purasun tuntua..

• Anonyymi

Tulee työeläke kohta 65e
      ja asumistuki, kansaneläke
      takuueläke loppukuusta =reilun satasen.

jää laskujen, vuokran jälkeen 400e kuukaudeksi.

työkyvyttömyyseläkkeellä olen.

nälkä olisi jo, puurolla mennään.

• Anonyymi

Mutta kun on ollut töissä sen kohtuullisen 40 vuotta, niin kertyyhän siitä sitä
        työeläkettä 60 %:a palkasta, mikä onkin ihan kohtuullinen summa eläkeläiselle.
        Kyllä sillä huolellinen ja tarkka ihminen pärjää mainiosti.

• Anonyymi

Vaikka makaroonia on ennestään tällä hetkellä hyvin kaapissa, niin olen 8 pussia yleensä ostanut heti alkukuusta, joilla kyllä selviää kuukauden. Hyvin säilyvänä sitä hieman enemmän hankkii varastoon kuin käyttää. Välillä on sairastumisten takia ollut vaikeampi käydä kaupassa, niin hyvä siksi varautua.

• Anonyymi

En mitään, maksan vuokran.

• Anonyymi

Jo ensimmäinen päivä? minä viivytän 8. päivään. Viikossa ehtii aika hyvät korkotuotot saamaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jo ensimmäinen päivä? minä viivytän 8. päivään. Viikossa ehtii aika hyvät korkotuotot saamaan.

Jep. Ensi kuussa kun veronpalautukset elokuun vuokra 1. päivä ja syyskuun maksan sitten 4. pv elokuuta ns föörskottiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jep. Ensi kuussa kun veronpalautukset elokuun vuokra 1. päivä ja syyskuun maksan sitten 4. pv elokuuta ns föörskottiin.

Tosiaankin , ne palautukset tulee vielä eläkkeen päälle. Mihin niiden kaikkien
        rahojen kanssa oikein joutuu kun edellinenkin tili on vielä tuhlaamatta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tosiaankin , ne palautukset tulee vielä eläkkeen päälle. Mihin niiden kaikkien
        rahojen kanssa oikein joutuu kun edellinenkin tili on vielä tuhlaamatta.

No kun tarkasti hoitaa talouttaan niin saldo vaan pikku hiljaa tuppaa nousemaan.
        Tosin joulukuun isot maksut ja vielä vakuutukset nielaisevat melkoisen loven
        tilin saldoon, mutta onhan sitä kevättalvi aikaa kuroa taas lisää rahaa jemmaan.
        Ihmisen on näet viisasta varautua yllätysmenoihin, sillä niitä taatusti on.

• Anonyymi

Ei tarvinnut paljon ostaa,kun mulla on jemmassa ruokaa.

• Anonyymi

Missä jemmassa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Missä jemmassa?

Kuiva ainekaapeissa ja pakastimessa.

• Anonyymi

Juureksia, sipulia, kananmunia, mehua, juustoa ja hillopurkki rahapäivänä. Hiukan säästöön rahaa.

• Anonyymi

Ensi viikolla vasta. On mulla vielä 60€.

• Anonyymi

Muutama iso olut ja sitten hampipipi lääkärille,olut on terveellisempää kuin burana ynm. Pillerit

• Anonyymi

Keva sponsoroi taas 20. pnä mojovan kuukausiavustuksen tilille.
      Aika menee ihan rallatellen kohti joulua sen avarin turvin.

• Anonyymi

Työeläke on kaiken perusta ja parasta.

• Anonyymi

Rahanpäivä -> alelaari (elintarvikkeet).

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      98
      6458
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      360
      5994
    3. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      60
      2923
    4. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      109
      2374
    5. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      107
      2048
    6. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      125
      1774
    7. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      19
      1653
    8. Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan

Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju
      Kotimaiset julkkisjuorut
      181
      1320
    9. On todella hassua

Ajatella että pitäisit erityisen kuumana tai seksikkäänä?
      Ikävä
      73
      1217
    10. Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan

Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään
      Maailman menoa
      33
      1178
    Aihe