Huomenna on taas hilloa, mania, pätkkää, nappulaa

Anonyymi-ap

Rakkaalla toimeentulotuella on monta nimeä.

Mitä sinä aiot ensimmäisenä käydä aamulla ostamassa, kun kaupat aukeavat?

9

198

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tällä hetkellä ovat varastot aika hyvässä mallissa..

noin muuten sijoittaisin kotimaista kananmunasiin, lidlin maustamattomaan jugurttiin.. piimään, täysmehuun jota voi laimentaa jopa .. yleensä litrasta parhaimmillaan voi tulla 4 litraa mehua.. itse en tykkää kauhean makeasta juomasta enää..ainakaan kovin usein..

papuihin sekä tomaattikastikkeeseen.. mutta nämäkin on asioita jotka vaihtelevat kovasti ja hyvin kovasti vaihtelevatkin ..mun makupiirini on hyvin laaja..

jauhelihaset on hyviä ja kanaset.. ehkä hätävaraksi voi jonkun makkarapaketin ottaa.. nakit on hyviä kyllä mutta makkarat kuitenkin jotenkin parempia riippuen merkistä..

itse olen ryynimakkaramies mutta muukin menee.. kuorettomia makkaroita en oikein ymmärrä..pitää olla purasun tuntua..

• Anonyymi

Tulee työeläke kohta 65e
      ja asumistuki, kansaneläke
      takuueläke loppukuusta =reilun satasen.

jää laskujen, vuokran jälkeen 400e kuukaudeksi.

työkyvyttömyyseläkkeellä olen.

nälkä olisi jo, puurolla mennään.

• Anonyymi

Mutta kun on ollut töissä sen kohtuullisen 40 vuotta, niin kertyyhän siitä sitä
        työeläkettä 60 %:a palkasta, mikä onkin ihan kohtuullinen summa eläkeläiselle.
        Kyllä sillä huolellinen ja tarkka ihminen pärjää mainiosti.

• Anonyymi

Vaikka makaroonia on ennestään tällä hetkellä hyvin kaapissa, niin olen 8 pussia yleensä ostanut heti alkukuusta, joilla kyllä selviää kuukauden. Hyvin säilyvänä sitä hieman enemmän hankkii varastoon kuin käyttää. Välillä on sairastumisten takia ollut vaikeampi käydä kaupassa, niin hyvä siksi varautua.

• Anonyymi

En mitään, maksan vuokran.

• Anonyymi

Jo ensimmäinen päivä? minä viivytän 8. päivään. Viikossa ehtii aika hyvät korkotuotot saamaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jo ensimmäinen päivä? minä viivytän 8. päivään. Viikossa ehtii aika hyvät korkotuotot saamaan.

Jep. Ensi kuussa kun veronpalautukset elokuun vuokra 1. päivä ja syyskuun maksan sitten 4. pv elokuuta ns föörskottiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jep. Ensi kuussa kun veronpalautukset elokuun vuokra 1. päivä ja syyskuun maksan sitten 4. pv elokuuta ns föörskottiin.

Tosiaankin , ne palautukset tulee vielä eläkkeen päälle. Mihin niiden kaikkien
        rahojen kanssa oikein joutuu kun edellinenkin tili on vielä tuhlaamatta.

• Anonyymi

Ei tarvinnut paljon ostaa,kun mulla on jemmassa ruokaa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taisin tehdä virheen

Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle
      Ikävä
      111
      5357
    2. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      49
      3432
    3. Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi

Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle
      Ikävä
      93
      3298
    4. Näin kun katsoit salaa ja

Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku
      Ikävä
      40
      3286
    5. Nainen, mulla olisi sulle pari vinkkiä

Kerro vain ongelmasi niin annan siihen vinkin. :/
      Ikävä
      81
      1867
    6. Katu täyttyy...

Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt
      Ikävä
      31
      1626
    7. 450 000 ulosotossa

Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden
      Perussuomalaiset
      128
      1617
    8. Nainen onko sulla supervoimmia ?

Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.
      Ikävä
      44
      1604
    9. Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.

Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj
      Maailman menoa
      148
      1294
    10. Onko esitutkinta jo saatu päätökseen?

Ketkä saa syytteet? Voi olla iso määrä ihmisiä?
      Ähtäri
      16
      1169
    Aihe