Rakkaalla toimeentulotuella on monta nimeä.
Mitä sinä aiot ensimmäisenä käydä aamulla ostamassa, kun kaupat aukeavat?
Huomenna on taas hilloa, mania, pätkkää, nappulaa
18
329
Vastaukset
tällä hetkellä ovat varastot aika hyvässä mallissa..
noin muuten sijoittaisin kotimaista kananmunasiin, lidlin maustamattomaan jugurttiin.. piimään, täysmehuun jota voi laimentaa jopa .. yleensä litrasta parhaimmillaan voi tulla 4 litraa mehua.. itse en tykkää kauhean makeasta juomasta enää..ainakaan kovin usein..
papuihin sekä tomaattikastikkeeseen.. mutta nämäkin on asioita jotka vaihtelevat kovasti ja hyvin kovasti vaihtelevatkin ..mun makupiirini on hyvin laaja..
jauhelihaset on hyviä ja kanaset.. ehkä hätävaraksi voi jonkun makkarapaketin ottaa.. nakit on hyviä kyllä mutta makkarat kuitenkin jotenkin parempia riippuen merkistä..
itse olen ryynimakkaramies mutta muukin menee.. kuorettomia makkaroita en oikein ymmärrä..pitää olla purasun tuntua..- Anonyymi
Tulee työeläke kohta 65e
ja asumistuki, kansaneläke
takuueläke loppukuusta =reilun satasen.
jää laskujen, vuokran jälkeen 400e kuukaudeksi.
työkyvyttömyyseläkkeellä olen.
nälkä olisi jo, puurolla mennään.- Anonyymi
Mutta kun on ollut töissä sen kohtuullisen 40 vuotta, niin kertyyhän siitä sitä
työeläkettä 60 %:a palkasta, mikä onkin ihan kohtuullinen summa eläkeläiselle.
Kyllä sillä huolellinen ja tarkka ihminen pärjää mainiosti.
- Anonyymi
Vaikka makaroonia on ennestään tällä hetkellä hyvin kaapissa, niin olen 8 pussia yleensä ostanut heti alkukuusta, joilla kyllä selviää kuukauden. Hyvin säilyvänä sitä hieman enemmän hankkii varastoon kuin käyttää. Välillä on sairastumisten takia ollut vaikeampi käydä kaupassa, niin hyvä siksi varautua.
- Anonyymi
En mitään, maksan vuokran.
- Anonyymi
Jo ensimmäinen päivä? minä viivytän 8. päivään. Viikossa ehtii aika hyvät korkotuotot saamaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jo ensimmäinen päivä? minä viivytän 8. päivään. Viikossa ehtii aika hyvät korkotuotot saamaan.
Jep. Ensi kuussa kun veronpalautukset elokuun vuokra 1. päivä ja syyskuun maksan sitten 4. pv elokuuta ns föörskottiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jep. Ensi kuussa kun veronpalautukset elokuun vuokra 1. päivä ja syyskuun maksan sitten 4. pv elokuuta ns föörskottiin.
Tosiaankin , ne palautukset tulee vielä eläkkeen päälle. Mihin niiden kaikkien
rahojen kanssa oikein joutuu kun edellinenkin tili on vielä tuhlaamatta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tosiaankin , ne palautukset tulee vielä eläkkeen päälle. Mihin niiden kaikkien
rahojen kanssa oikein joutuu kun edellinenkin tili on vielä tuhlaamatta.No kun tarkasti hoitaa talouttaan niin saldo vaan pikku hiljaa tuppaa nousemaan.
Tosin joulukuun isot maksut ja vielä vakuutukset nielaisevat melkoisen loven
tilin saldoon, mutta onhan sitä kevättalvi aikaa kuroa taas lisää rahaa jemmaan.
Ihmisen on näet viisasta varautua yllätysmenoihin, sillä niitä taatusti on.
- Anonyymi
Ei tarvinnut paljon ostaa,kun mulla on jemmassa ruokaa.
- Anonyymi
Missä jemmassa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä jemmassa?
Kuiva ainekaapeissa ja pakastimessa.
- Anonyymi
Juureksia, sipulia, kananmunia, mehua, juustoa ja hillopurkki rahapäivänä. Hiukan säästöön rahaa.
- Anonyymi
Ensi viikolla vasta. On mulla vielä 60€.
- Anonyymi
Muutama iso olut ja sitten hampipipi lääkärille,olut on terveellisempää kuin burana ynm. Pillerit
- Anonyymi
Keva sponsoroi taas 20. pnä mojovan kuukausiavustuksen tilille.
Aika menee ihan rallatellen kohti joulua sen avarin turvin. - Anonyymi
Työeläke on kaiken perusta ja parasta.
- Anonyymi
Rahanpäivä -> alelaari (elintarvikkeet).
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986458KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3605994Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei602923Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521092374Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1072048- 1251774
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191653Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1811320- 731217
Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään331178