On jo korkea aika leikata niitä rankalla kädellä!
Maataloustukia leikataan..jopas jotakin
13
369
Vastaukset
- Anonyymi
Täysin samaa mieltä! Käy raskaaksi vaihtaa vuosittain uutta Valtraa kun johonkin pitää rahat saada käytettyä. Jatkossa tarvittoo vaihtaa Valtra vaan joka toinen vuosi. Tulooki ensimmäästä kertaa uusi tilanne etehen ku pitää käyttä konetta vuasi huolloos.
- Anonyymi
Hyvä...jospa traktoritkin pienenevät ja elvistely...
- Anonyymi
Hyvä juttu,et koneet pienenee pelloilla.
Oli surkeaa katsoa syksyllä kun perunat jäi peltoon.
Liian märkää. Liian painavat koneet.. Liian laiskaa väkeä.
Liikaa korvauksia maksetaan. Ei kannata tehdä edes osaa kun ilmankin saa korvauksia.
Jossain on mätää.
Liian paivat koneet tiivistää liikaa peltoja.
Lisää ongelmia.
- Anonyymi
ime prideukon munaa, kommari
- Anonyymi
Tukijullit ne osteloo mönkijöitä ja mersuja pihat täyteen. Ei ollu ennenkään tukiaisia..
- Anonyymi
Jo on aika..
. - Anonyymi
Vainii
- Anonyymi
Kyllä tuloo teillekin näläkä ku viljelijät lopettaa
- Anonyymi
Pakkohan on lopettaa ku vähennys oikeus loppuu ja velkaa, velkaa velkaa.
Olisi ollut hyvä ajella ennenkuin miljoonia pistää karjasuojiin ja koneisiin.
Pakkohan sitä on ajelee, et liian isot kuviot ei toimi missään olosuhteissa.
Mutt Ajattele,et joudut itse lypsää kun koneet ei toimi ilman sähköä.
Ei hyvänen aika. Lehmät oppivat eri rytmiin kun Sähkön kanssa pelataan...höpö
- Anonyymi
Hitsi
- Anonyymi
Kateellisten ulinaviikot
- Anonyymi
Maataloustukia leikataan..jopas jotakin
Hah, haa...toimeentulotukia leikataan kans, mitäs nyt syät?...kurja. - Anonyymi
Totuus on että me kaikki ollaan samassa ketjussa. Joten toivotetaan kaikille pärjäämistä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Patteriauto syttyi parkkihallissa Tampereella - 50 autoa LUNASTUKSEEN!
"Palon aikaan parkkihallissa oli 90 autoa, joista noin 50 tuhoutui palossa korjauskelvottomiksi. Lisäksi palo vaurioitti24745329Kristillisistä Siionisteista asiallista tietoa Hesarissa.
KD ja Persut ovat kaiken takana avoimesti!3011223Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %
Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy19710860Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta
Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump369701Ja jälleen uusi latauksessa olleen sähköauton palo! Nyt Keravan Prisman parkkihallissa.
IS 3.10.2025 Latauksessa ollut sähköauto syttyi yöllä tuleen Keravan Prisman parkkihallissa, Keski-Uudenmaan pelastusla858518Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija
https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua2236501Pirjo sanoi Esalle
Painu sinä Esa hevonvittuun... johon Esa? Laittakaapa ehdotuksia. # ==================== # APUFUNKTIO: satunnainen kok03200Jos mä joisin
Itteni känniin nyt, voi olla että mä tunnustaisin sulle kuinka ihastunut oon ollu suhun viimeiset 2 vuotta. Eikä mua pys282212- 361602
Koulu-uhkaus.
Meinaatteko päästää lapsenne kouluun, niin kauan kun tämä uhkaaja siellä myös on? Tekijä on kaikilla tiedossa.261500