Asunto +25...40 helteillä turvotus voimakasts muutettua +18..22 kivut loppui ja paino laski 10kg jäi verenpainelääke pois ja vuodessa 6 pillerii kipuun.
Vastaukset 6
- Anonyymi
miten talvella? sä siis olit keväällä 10 kiloa kevyempi ja heti kesällä olikin 10 kiloa painavampi? yhessä yössä
- Anonyymi
"Asunto +25...40 helteillä"
Et taida sitten asua Suomessa. - Anonyymi
Aloittaja oli talvella ,syksyllä,keväällä 10 kiloa hoikempi ja helteillä turposi 10 kiloa painavammaksi koska asunto oli liian kuuma? Ja söi sen takia lääkkeitä koska asunnossa oli 40astetta lämmintä suomen helteessä. Mä haluisin nähdä sellaisen asunnon suomessa jossa sisälämpötila on 40 astetta . Miksi aloittaja ei käyttänyt ilmastointia ja tuulettimia jos asunnossa on 40 astetta lämmintä? Johan tossa pitäis hikoilla ja laihtua eikä turvota.
- Anonyymi
Luin kerran italialaisesta tutkimuksesta, jossa naisten píllujen sisälämpötila nousi kovimmilla helteillä 62 asteeseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luin kerran italialaisesta tutkimuksesta, jossa naisten píllujen sisälämpötila nousi kovimmilla helteillä 62 asteeseen.
Naisvihaaja eli Massiivikalorihöpöttäjä havaittu. Kummallista kirjoittelua hauraalta vanhukselta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän521063Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll211020Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl514838- 49811
- 46725
- 37649
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30616Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan61596Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE181595Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37560