Nousevat taas pintaan. Vuosia vuosia sitten haaveilin sinusta ja kosketuksestasi. Nyt olen taas samassa tilanteessa. Sun silmissäsi on sama kipinöivä taika joka oli jo silloin. Tänään olisin suljetun oven takana olla aivan jotain muuta, kuin olin. Olin asiallisen viileä vaikka olisin halunnut aivan jotain muuta.
Sinussa mies on magneetti joka vetää minua puoleensa, vaikka yritän olla ihan tavallinen minä.
Vanhat kauan sitten kuopatut haaveet
Anonyymi-ap
6
1218
Vastaukset 6
- Anonyymi
Samoin jos olet tumma kullanuppu.
- Anonyymi
Kun kerrot koordinaatit, tulen heti.
Huom. Tulen heti. - Anonyymi
Viikon päästä lauantaina. Voisi olla ihana ilta.
Nähdäänkö rannalla? 💚❤️💛 - Anonyymi
No mutta työtön ja toimeton palstasetä tämähän on ku Leevi and the Leavingisin kappaleesta nääs miten se menikään
- Anonyymi
..mies on magneetti..
Jukran Jukkra?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1031241
Salaisuudet paljastuu
Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku93862Poliisi pamputti Variskankaalla
Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella31784- 66693
Karita Tykkä mennyt kihloihin.
Onnittelu kuuluu hänelle ja tulevalle aviopuolisolleen.93616- 32605
S-ryhmän ihmisoikeuslinja ei kestä omaa hankintaketjuaan
S-ryhmän Israel-boikotin suurin uskottavuusongelma löytyy yllättävän läheltä, SOK:n omien tuotemerkkien hankintaketjuist16574- 18558
Haavoittuvuutesi on aseista riisuvaa
Harmi, etten voi osoittaa sinulle tunteita. Hyvää yötä miehelle. Naiselta43523- 10466