Niin. Tuli hirmu närästys tuosta etanolipohjaisesta virkistysjuomasta.
Onneksi muistin kätevien marttojen vinkin natriumbikarbonaatista alias ruokasoodasta. Myös koulutukseni kemian prosessinhoitajana tuki ajatusta.
Onneksi olen varannut moista ainetta 850g:n purkin. Sillä voi myös siivota, jos muilla aineilla ei tahrat lähde.
Koko ihmiskunnan sivistys on syntynyt ruokasoodan ansiosta! Oletko muka eri mieltä?
>simiti<
Ylistys maailman ihmeelle, natriumbikarbonaatille.
7
106
Vastaukset
- Anonyymi
Ruokasooda käy hyvin puhdistamiseenkin. 👍
Jasu - Anonyymi
tiedätkö mikä estää närästyksen, kun jos röyhtäyttää kovin vatsahappojen takia, niin röyhtäise oikein... kunnolla ilmsanpaineita, hapokkaita..
Suun kautta ulos.. röyhtäisy oikein kunnolla, pääsee ne mahan hapiot niin, ei tule näräastys kun päästää noin luontaisella mekanismilla hapot pois...
Vahän sama kuin jos pidättelee pierua ja hiljaisesti joku tyttökin yrittäisi... Hiljainen pieru, mutta haju tulee karkki-tiskillä tytöltä.. noniin....
Mutta illalla taas neloselta James -juttu meneekin jo sori myöhäinen olen katsonutkin. - Anonyymi
Sama jos paljon kipottelee eikä tule juurikaan syötyä.
- Anonyymi
Olen eri mieltä. Protonipumpun salpaajat ovat tehokkaampia estämään sellaista vatsan ärsytystä, joka johtuu suuresta annoksesta Buranaa.
Ilman Buranaa minulla olisi "veitsi pystyssä" alaselässä. Tai siltä se tuntuu.
Luulin pahimpien kipujen olevan jo ohi, koska välissä oli yksi kivuton päivä. Tänään tuli kuitenkin uudelleen jäätäviä kramppeja, joiden ansiosta kohdustani poistui suuri määrä tummanpunaista kudosta. 🍅 Ja tietysti suoli tyhjeni myös (moneen kertaan), koska prostaglandiinit ovat sellaisia yleisiä sileän lihaksiston kouristajia.
Yummy.
Mutta ilman lääkkeitä en selviäisi. Kiitos lääketieteelle.
Jos vielä vähän astrologiaa tähän loppuun. Nyt EI ole täysikuu. Täysikuu on vasta 10.7. Täysikuun aikana menstruoivat naiset ovat noitia (red moon cycle). Yleensä minä kyllä menstruoin täysikuun aikaan, joten ehkä juuri nyt olen vähän vähemmän noita sitten. 🙄
🦄- Anonyymi
No nyt tuli melkoista settiä. En silti vähättele kipujasi ja niiden hoitoa. Joillekkin toimii joku ja toisille ei.
>simiti< - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No nyt tuli melkoista settiä. En silti vähättele kipujasi ja niiden hoitoa. Joillekkin toimii joku ja toisille ei.
>simiti<No worries.
Vaihdevuodet lähestyvät yhtä varmasti kuin täysikuu. ✌️😎 Tosin eivät yhtä nopeasti.
🦄
- Anonyymi
Like never heard joku full moon cycle, sen sijaan joku KKK Grand Gragon, monestikin, onkohan hänkin jotsin kiinalaidis horosmerkkejä?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1452720Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3621995- 401717
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii331614Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua281360Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941203- 541163
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul327937Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles110928Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53772