Päivällä tuli tilaus ja laitoin pahvilaatikosta kaikki ainekset säilytykseen. Hetki sitten kummastelin, että mikä ihmeen pussi tuossa eteisessä on?
Siellähän oli tilaamani sipuliperuna pakasteet! 🤣 Nooh, ei ne nyt syömäkelvottomaksi kerinneet mennä. Itseasiassa olivat vielä hieman kohmeisia.
Saisinkohan kunnalta jotain ihmisapua, kun oikeasti tämän aivovaurion kanssa eläminen on joskus hassua?
Muistuttakaa minua kello 22.25, että laitoin huomisen kiusauksen uuniin. Ja kyllä, tein aamullakin, mutta pakastan aina suurimman osan.
Ei tarvitse sitten joka päivä kokata.
>simiti<
Vo hemmetti sitä on pöljä!
14
185
Vastaukset
- Anonyymi
Tuo ruokariippuvuus on aika vakava sairaus kyllä, kun aina pitäisi syötä jotain.
- Yhtä vakavaka riippuvuuskuin suonensisäisen heroriinin käyttökin.
Siihen ei ole hoitoa näköpiirissä kun ruokajonor vain kasvavat avustuspisteillä.
On vain ajan kysymys milloin poliisikin tarvitsee nälkää näkeviä suomen kansalaisia ruoka jonoista ampumaan kuolisskdi Idrsel-tyyliin nälkiintyneitä epätoivoisia suomen syntyperäisiä ksnsalaisia puolustusvoimilta virka-apua taappamaan köyhiä Syonalaisia
'- Anonyymi
Totta! Ruokariippuvuus on levinnyt niin laajalle, että se koskee jo kaikkia ihmisiä.
Lisäksi ruokariippuvuus on lemmikkien kautta levinnyt luontoon ja leviää täysin hallitsemattomasti!
Auta sinäkin taudin leviämistä vastaan ja paastoa edes muutama päivä. Pienetkin teot auttavat! Hallituksemme on onneksi tarttunut toimeen ja tuhonneet ruoka-avun ja köyhien toimeentulon.
>simiti<
- Anonyymi
Laitoit huomisen kiusauksen uuniin.
- Anonyymi
Kiitos. Ainoa joka muistutti.
Ei mennyt juusto mustaksi
>simiti<
- Anonyymi
Joskus tulee ajateltua että joillain voi mennä vähän huonomminkin ei ole jotain maksutelkkareita ja blrai ja monia tietokoneita... itse tarvitsisi enemmän..
- Anonyymi
Niin. Totta turiset. Monella ei ole esimerkiksi maanjäristyksiä aiheuttavia äänennopeuteen perustuvia subeja. Mulla on.
Aikoinaan kun hifistelin, niin mulla oli myös Genelecin 1032 ämyrit. Niistä olen luopunut, mutta en tuosta itse tehdystä oikeasta putkisubista. Siis se ei tod ole mikään kotelo.
22Hz/1w on 98db.
>simiti<
- Anonyymi
James-elokuva taas aika hyväkin tuo hänen majesteettinsa salaisessa palveludds.
joku idiotti suomentanut että joku "joku salainen palvelus jollekin, tehä"
nooh niin eihän jokainen ole viiss kuin minä.. näin muuten jonkin myyjätytön, hän osasi puhua tai siis hän oli 2. päivää vasta kaupassa töissä ja hyllyttämässä tavararoita, niin ajattelin puhua sitten englannin kieltä..
"Excuse me, do you have brown beans"
- sitten ilmeni että hän osaakin myös suomenkieltäkin. Voisiko sen kännykän herätyskellon laittaa muistutukseksi soimaan klo 22.25? Puhelin on hyvä työkalu, kun vaan ajoissa laittaa muistutukset päälle.
- Anonyymi
Huomasit varmaan, että minua muistutettiin ihan tässä ketjussakin. Vielä nykyäänkin on ystävällisiä ihmisiä.
Puhelinmuistutus tosiaan voi toimia. Mutta kerran tein puhelimella kauppalistan. Lähdin toki iloisena kauppaan ja asetin puhelimen nätisti pöydälle kauppareissun ajaksi. 🐖💨
>simiti<
- Anonyymi
oleto siis yhtä mongoloidi kuin AOliver Stubb
- Anonyymi
Sun kantsii mennä oikeinkirjoitus koulutukseen. Oletko juurikin niitä viivaa hokevia juntteja, jotka eivät osaa edes puhua äidinkieltään. Eli normi pellepersu/kääpiökokkari.
>simiti<
- Anonyymi
minä olen käyttänyt leipomis-siis niinkin uuni-paistohälyttimenä Nijuab 4G oygekubra h´jisja suugeb ib böooörö kaurra hölytysminuutirt
- Anonyymi
oho väärät kirjaimet.
tai sormet väärillä pistokkeilla, nappuloilla - Anonyymi
Mitä sääntöjen vastaista on kirjoittaa peliohjaimesta, viesti poistettiin ????!!!!!?????
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1382534Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3591948- 401617
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii311453Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua281340Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941193- 541153
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul327917Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles107889Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53762