Päivällä tuli tilaus ja laitoin pahvilaatikosta kaikki ainekset säilytykseen. Hetki sitten kummastelin, että mikä ihmeen pussi tuossa eteisessä on?
Siellähän oli tilaamani sipuliperuna pakasteet! 🤣 Nooh, ei ne nyt syömäkelvottomaksi kerinneet mennä. Itseasiassa olivat vielä hieman kohmeisia.
Saisinkohan kunnalta jotain ihmisapua, kun oikeasti tämän aivovaurion kanssa eläminen on joskus hassua?
Muistuttakaa minua kello 22.25, että laitoin huomisen kiusauksen uuniin. Ja kyllä, tein aamullakin, mutta pakastan aina suurimman osan.
Ei tarvitse sitten joka päivä kokata.
>simiti<
Vo hemmetti sitä on pöljä!
14
207
Vastaukset
- Anonyymi
Tuo ruokariippuvuus on aika vakava sairaus kyllä, kun aina pitäisi syötä jotain.
- Yhtä vakavaka riippuvuuskuin suonensisäisen heroriinin käyttökin.
Siihen ei ole hoitoa näköpiirissä kun ruokajonor vain kasvavat avustuspisteillä.
On vain ajan kysymys milloin poliisikin tarvitsee nälkää näkeviä suomen kansalaisia ruoka jonoista ampumaan kuolisskdi Idrsel-tyyliin nälkiintyneitä epätoivoisia suomen syntyperäisiä ksnsalaisia puolustusvoimilta virka-apua taappamaan köyhiä Syonalaisia
'- Anonyymi
Totta! Ruokariippuvuus on levinnyt niin laajalle, että se koskee jo kaikkia ihmisiä.
Lisäksi ruokariippuvuus on lemmikkien kautta levinnyt luontoon ja leviää täysin hallitsemattomasti!
Auta sinäkin taudin leviämistä vastaan ja paastoa edes muutama päivä. Pienetkin teot auttavat! Hallituksemme on onneksi tarttunut toimeen ja tuhonneet ruoka-avun ja köyhien toimeentulon.
>simiti<
- Anonyymi
Laitoit huomisen kiusauksen uuniin.
- Anonyymi
Kiitos. Ainoa joka muistutti.
Ei mennyt juusto mustaksi
>simiti<
- Anonyymi
Joskus tulee ajateltua että joillain voi mennä vähän huonomminkin ei ole jotain maksutelkkareita ja blrai ja monia tietokoneita... itse tarvitsisi enemmän..
- Anonyymi
Niin. Totta turiset. Monella ei ole esimerkiksi maanjäristyksiä aiheuttavia äänennopeuteen perustuvia subeja. Mulla on.
Aikoinaan kun hifistelin, niin mulla oli myös Genelecin 1032 ämyrit. Niistä olen luopunut, mutta en tuosta itse tehdystä oikeasta putkisubista. Siis se ei tod ole mikään kotelo.
22Hz/1w on 98db.
>simiti<
- Anonyymi
James-elokuva taas aika hyväkin tuo hänen majesteettinsa salaisessa palveludds.
joku idiotti suomentanut että joku "joku salainen palvelus jollekin, tehä"
nooh niin eihän jokainen ole viiss kuin minä.. näin muuten jonkin myyjätytön, hän osasi puhua tai siis hän oli 2. päivää vasta kaupassa töissä ja hyllyttämässä tavararoita, niin ajattelin puhua sitten englannin kieltä..
"Excuse me, do you have brown beans"
- sitten ilmeni että hän osaakin myös suomenkieltäkin. Voisiko sen kännykän herätyskellon laittaa muistutukseksi soimaan klo 22.25? Puhelin on hyvä työkalu, kun vaan ajoissa laittaa muistutukset päälle.
- Anonyymi
Huomasit varmaan, että minua muistutettiin ihan tässä ketjussakin. Vielä nykyäänkin on ystävällisiä ihmisiä.
Puhelinmuistutus tosiaan voi toimia. Mutta kerran tein puhelimella kauppalistan. Lähdin toki iloisena kauppaan ja asetin puhelimen nätisti pöydälle kauppareissun ajaksi. 🐖💨
>simiti<
- Anonyymi
oleto siis yhtä mongoloidi kuin AOliver Stubb
- Anonyymi
Sun kantsii mennä oikeinkirjoitus koulutukseen. Oletko juurikin niitä viivaa hokevia juntteja, jotka eivät osaa edes puhua äidinkieltään. Eli normi pellepersu/kääpiökokkari.
>simiti<
- Anonyymi
minä olen käyttänyt leipomis-siis niinkin uuni-paistohälyttimenä Nijuab 4G oygekubra h´jisja suugeb ib böooörö kaurra hölytysminuutirt
- Anonyymi
oho väärät kirjaimet.
tai sormet väärillä pistokkeilla, nappuloilla - Anonyymi
Mitä sääntöjen vastaista on kirjoittaa peliohjaimesta, viesti poistettiin ????!!!!!?????
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos nainen harrastaa seksiä
Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi2432191Pihlaja-puulle
Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos151440Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei141406Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko3711255Kysymys Kuhmolaisille
Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t21968Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin
”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist168864Ensi viikolla tulen takaisin
Ja käyn varmaan siellä monta kertaa. Monta mahdollisuutta nähdä jos olet siellä päin19806- 75752
Olen valtavan ihastunut
Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.57746Oon varma siitä
Että oot vain mun rahojen perään, nainen. Siks et kelpaa mulle, että joku helpompi. M-mieheltä101675