Mieheni on minulle todella rakas. Kaipaan häntä. Hän vuorostaan kokee tarpeeni syvälliseen yhteyteen uhkaavana ja vetäytyy. Se särkee sydäntäni. Olen pyrkinyt ymmärtämään että minä olen "liikaa" ja koettanut parhaani tulla vastaan olemalla painostamatta läheisyyteen. Totuus on että koen itseni hyvin yksinäiseksi. Olen kertonut tarpeeni hyvin selvästi, mutta muutos/panostus ei ole juuri parantunut. Se on mitä on.. rakastan silti, ja tiedän että mieheni rakastaa minua. Kaikkia tarpeitaan ei saa tyydytetyksi avioliitossa, niin se varmaan on.
Puolison kaipaus
14
173
Vastaukset
- Anonyymi
Olisin voinut kirjoittaa täsmälleen samoin. Kuluttavaa.
- Anonyymi
Kannattaa kokeilla polyamoriaa. Etsi kesäksi joku uusi, komea, rikas, hyvin varusteltu ja koulutettu urho iltojasi lämmittämään. 🥰
- Anonyymi
En kai minä ala pettämään, miten voin katsoa itseäni peilistä jos petän lupaukseni? Missä vaiheessa on sitten aika luovuttaa, voinko mä luovuttaa?
- Anonyymi
Sama täällä. Häntä ei enää näytä kiinnostavan minun jutut mitkä minulle tärkeitä. Olemme erkaantumassa toisistamme. Silloin kun olemme erillämme ei kysy minun kuulumisista mitään vaan puhuu vaan mitä hän on tehnyt.
- Anonyymi
Kamalaa. Joudun sanattomasta viestinnästä sekä teoista päättelemään että toinen rakastaa. Mä näen ja tiedän sen, silti kaipaan nähdyksi tulemista. Mies hoitaa velvollisuutensa, on uskollinen. Ei mulla ole oikeutta lähteä, onko syytäkään?
- AnonyymiUUSI
Yrittäjä?
- AnonyymiUUSI
Ei ole yrittäjä.
- AnonyymiUUSI
Kaipa sitä voi elämänsä haikailemallakin elää...tai sitten tehdä jotain asialle!
Et sinä miestäsi voi muuttaa mutta omaa ajatusmaailmaasi kylläkin- AnonyymiUUSI
Kerro toki, olen avoin tälle asialle. Miten voisin muuttaa ajatusmaailmaani?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kerro toki, olen avoin tälle asialle. Miten voisin muuttaa ajatusmaailmaani?
Tunteethan perustuvat meidän ajatuksiimme. Voisitko keskittyä parisuhteessanne niihin osa-alueisiin jotka toimivat ja jotka ovat hyvin. Kai niitäkin on?
- AnonyymiUUSI
Jos vaimo ei anna, kysy muualta.
- AnonyymiUUSI
Niin.. ja nyt kun mies ei anna?
- AnonyymiUUSI
Moni mies on tällainen. Läheisyys kelpaa niin kauan, kuin hormonit hyrrää ja tuntee olonsa rakastuneeksi. Sen jälkeen alkaa pakeneminen. Kuin vaimo muuttuisi äidiksi ja mies murrosikäiseksi. Ei saa koskea, kun se ahdistaa.
- AnonyymiUUSI
Onko tähän ratkaisua?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1462912Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3672047- 401777
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii371742Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321421Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931221- 541173
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul328965Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles110948Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53782