Puolison kaipaus

Anonyymi-ap

Mieheni on minulle todella rakas. Kaipaan häntä. Hän vuorostaan kokee tarpeeni syvälliseen yhteyteen uhkaavana ja vetäytyy. Se särkee sydäntäni. Olen pyrkinyt ymmärtämään että minä olen "liikaa" ja koettanut parhaani tulla vastaan olemalla painostamatta läheisyyteen. Totuus on että koen itseni hyvin yksinäiseksi. Olen kertonut tarpeeni hyvin selvästi, mutta muutos/panostus ei ole juuri parantunut. Se on mitä on.. rakastan silti, ja tiedän että mieheni rakastaa minua. Kaikkia tarpeitaan ei saa tyydytetyksi avioliitossa, niin se varmaan on.

15

476

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olisin voinut kirjoittaa täsmälleen samoin. Kuluttavaa.

• Anonyymi

Kannattaa kokeilla polyamoriaa. Etsi kesäksi joku uusi, komea, rikas, hyvin varusteltu ja koulutettu urho iltojasi lämmittämään. 🥰

• Anonyymi

En kai minä ala pettämään, miten voin katsoa itseäni peilistä jos petän lupaukseni? Missä vaiheessa on sitten aika luovuttaa, voinko mä luovuttaa?

• Anonyymi

Sama täällä. Häntä ei enää näytä kiinnostavan minun jutut mitkä minulle tärkeitä. Olemme erkaantumassa toisistamme. Silloin kun olemme erillämme ei kysy minun kuulumisista mitään vaan puhuu vaan mitä hän on tehnyt.

• Anonyymi

Kamalaa. Joudun sanattomasta viestinnästä sekä teoista päättelemään että toinen rakastaa. Mä näen ja tiedän sen, silti kaipaan nähdyksi tulemista. Mies hoitaa velvollisuutensa, on uskollinen. Ei mulla ole oikeutta lähteä, onko syytäkään?

• Anonyymi

Yrittäjä?

• Anonyymi

Ei ole yrittäjä.

• Anonyymi

Kaipa sitä voi elämänsä haikailemallakin elää...tai sitten tehdä jotain asialle!

Et sinä miestäsi voi muuttaa mutta omaa ajatusmaailmaasi kylläkin

• Anonyymi

Kerro toki, olen avoin tälle asialle. Miten voisin muuttaa ajatusmaailmaani?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kerro toki, olen avoin tälle asialle. Miten voisin muuttaa ajatusmaailmaani?

Tunteethan perustuvat meidän ajatuksiimme. Voisitko keskittyä parisuhteessanne niihin osa-alueisiin jotka toimivat ja jotka ovat hyvin. Kai niitäkin on?

• Anonyymi

Jos vaimo ei anna, kysy muualta.

• Anonyymi

Niin.. ja nyt kun mies ei anna?

• Anonyymi

Moni mies on tällainen. Läheisyys kelpaa niin kauan, kuin hormonit hyrrää ja tuntee olonsa rakastuneeksi. Sen jälkeen alkaa pakeneminen. Kuin vaimo muuttuisi äidiksi ja mies murrosikäiseksi. Ei saa koskea, kun se ahdistaa.

• Anonyymi

Onko tähän ratkaisua?

• Anonyymi

Vuorovaikutusmallit, niistä se lähtee. Tunne omasi ja miehen oma myös, ehkä se auttaa ymmärtämään parisuhteenne dynamiikkaa. Älä odota lian pitkään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Sannan kirja USA:n bestseller!

"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä
      Maailman menoa
      196
      11801
    2. Oikeistolainen luki Med mod att leda : en biografi

...ei tykänny Sanna Marinista
      Maailman menoa
      29
      8194
    3. Metsäalan rikolliset

Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.
      Sotkamo
      58
      6216
    4. Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"

Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..
      Maailman menoa
      171
      5146
    5. Hyvää syntymäpäivää Sanna 40 vee!!!!

ᕼᗩᑭᑭY ᗷIᖇTᕼᗞᗩY Sister ❣️🥰 🎉🎂✨🍰🥳 🥳🎂🥂 🎉🎊🎁🎈🎂
      Maailman menoa
      43
      4912
    6. Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata

Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai
      Maailman menoa
      47
      4480
    7. Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi

Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas
      Maailman menoa
      116
      4383
    8. Missä vaiheessa

Päätit luovuttaa suhteeni?
      Ikävä
      118
      3865
    9. Juuri muiston ne

Rakastuneet katseesi. Huh
      Ikävä
      81