Puolison kaipaus

Anonyymi-ap

Mieheni on minulle todella rakas. Kaipaan häntä. Hän vuorostaan kokee tarpeeni syvälliseen yhteyteen uhkaavana ja vetäytyy. Se särkee sydäntäni. Olen pyrkinyt ymmärtämään että minä olen "liikaa" ja koettanut parhaani tulla vastaan olemalla painostamatta läheisyyteen. Totuus on että koen itseni hyvin yksinäiseksi. Olen kertonut tarpeeni hyvin selvästi, mutta muutos/panostus ei ole juuri parantunut. Se on mitä on.. rakastan silti, ja tiedän että mieheni rakastaa minua. Kaikkia tarpeitaan ei saa tyydytetyksi avioliitossa, niin se varmaan on.

15

356

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olisin voinut kirjoittaa täsmälleen samoin. Kuluttavaa.

• Anonyymi

Kannattaa kokeilla polyamoriaa. Etsi kesäksi joku uusi, komea, rikas, hyvin varusteltu ja koulutettu urho iltojasi lämmittämään. 🥰

• Anonyymi

En kai minä ala pettämään, miten voin katsoa itseäni peilistä jos petän lupaukseni? Missä vaiheessa on sitten aika luovuttaa, voinko mä luovuttaa?

• Anonyymi

Sama täällä. Häntä ei enää näytä kiinnostavan minun jutut mitkä minulle tärkeitä. Olemme erkaantumassa toisistamme. Silloin kun olemme erillämme ei kysy minun kuulumisista mitään vaan puhuu vaan mitä hän on tehnyt.

• Anonyymi

Kamalaa. Joudun sanattomasta viestinnästä sekä teoista päättelemään että toinen rakastaa. Mä näen ja tiedän sen, silti kaipaan nähdyksi tulemista. Mies hoitaa velvollisuutensa, on uskollinen. Ei mulla ole oikeutta lähteä, onko syytäkään?

• Anonyymi

Yrittäjä?

• Anonyymi

Ei ole yrittäjä.

• Anonyymi

Kaipa sitä voi elämänsä haikailemallakin elää...tai sitten tehdä jotain asialle!

Et sinä miestäsi voi muuttaa mutta omaa ajatusmaailmaasi kylläkin

• Anonyymi

Kerro toki, olen avoin tälle asialle. Miten voisin muuttaa ajatusmaailmaani?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kerro toki, olen avoin tälle asialle. Miten voisin muuttaa ajatusmaailmaani?

Tunteethan perustuvat meidän ajatuksiimme. Voisitko keskittyä parisuhteessanne niihin osa-alueisiin jotka toimivat ja jotka ovat hyvin. Kai niitäkin on?

• Anonyymi

Jos vaimo ei anna, kysy muualta.

• Anonyymi

Niin.. ja nyt kun mies ei anna?

• Anonyymi

Moni mies on tällainen. Läheisyys kelpaa niin kauan, kuin hormonit hyrrää ja tuntee olonsa rakastuneeksi. Sen jälkeen alkaa pakeneminen. Kuin vaimo muuttuisi äidiksi ja mies murrosikäiseksi. Ei saa koskea, kun se ahdistaa.

• Anonyymi

Onko tähän ratkaisua?

• Anonyymi

Vuorovaikutusmallit, niistä se lähtee. Tunne omasi ja miehen oma myös, ehkä se auttaa ymmärtämään parisuhteenne dynamiikkaa. Älä odota lian pitkään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?

Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin
      Maailman menoa
      257
      8910
    2. IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!

"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its
      Maailman menoa
      311
      6207
    3. Verinen koira

Mikä juttu on tämä Karhumäellä pyörinyt verinen koira? Oliko hyökännyt jonkun kimppuun?
      Imatra
      66
      1330
    4. Mira Luoti, Vain Elämää

kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?
      Maailman menoa
      6
      1277
    5. Faktat kehiin!

kauanko aiot odottaa kaivattuasi? ja miks?
      Ikävä
      109
      1091
    6. Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa

Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.
      Maailman menoa
      78
      939
    7. Mira Luoti koki seksivvaltaa sarjan kuvauksissa. Otti hyssyttelyrahat mutta nyt julkistaa asian?

Kun hyvin tietää että helppo päätellä mikä ohjelma kyseessä. Ja jos koki oikein "väkivaltaa" eli raisk, niin edesvastuut
      Kotimaiset julkkisjuorut
      60
      847
    8. Mopokeulija

Poliisit saisivat käydä noukkimassa sinipuseroisen keulijan tuota pikaa. Koulureppu selässä yhdellä pyörälla S-Marketin
      Haapavesi
      43
      768
    9. MUISTATTEKO SEN?

Karhean tummansövyisen raastavsn huudon : RYKIKÄÄ! NIITÄ RAATOJA@ RÄKIKÄÄ NIITÄ EAATOJA!btämän paeoni aina toivotti rakk
      Joukkoliikenne
      310
      680
    10. Sonnisen turha valitus selvästä asiasta !

Nyt tuli sellainen valitus jossa ei järjen häivää, Sonninen ja koko hallinto munaa itsensä. Hänestä on tulossa pilkunnus
      Ähtäri
      23
      666
    Aihe