Seurakunnassa pedonmerkki

Anonyymi-ap

Eksyttäjäkäärmeet ei puhu tästä.
Pedonmerkki vaikuttaa myös seurakunnissa.
Mitä seurauksia sillä on ?

10

136

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Putinin seurakunnassa ei ole pedonmerkkiä.

😊😊😊😊😊

• Anonyymi

Putin itse on peto.

• Anonyymi

Helluntailaisuus vaikuttaa mielen alueelle.
      😵‍💫😵‍💫😵‍💫😵‍💫😵‍💫

• Anonyymi

Seurakunnat juuri ovat se pedon merkki, sillä ne ovat suuren Babylonin kirkkoja ja lahkoja =lihasta syntyneitä eriseuroja eli väärennöksiä Jumalan Hengestä syntyneestä seurakunnasta.

• Anonyymi

Pedon merkki vai ylöstempaus, kumpiko tulee ensin ?

• Anonyymi

Sunnuntai pedonmerkki keskiajoista lähtien.

1234567---

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sunnuntai pedonmerkki keskiajoista lähtien.

1234567---

Kirkko-pedonmerkki samoin, jonka sinäkin olet ottanut otsaasi ja käteesi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kirkko-pedonmerkki samoin, jonka sinäkin olet ottanut otsaasi ja käteesi.

http://katolinen.fi/?page_id=7279

775. ”KIRKKO on Kristuksessa ikään kuin sakramentti, eli mitä läheisimmänJUMALAYHTEYDEN ja KOKO IHMISKUNNAN YKSEYDEN MERKKI ja VÄLIKAPPALE.”201 …YKSEYS on jo alkanut KIRKOSSA, sillä SE KOKOAA ihmisiä ”kaikista maista, kaikista kansoista ja heimoista ja kielistä” (Ilm. 7:9). Samalla KIRKKO on tämän vielä täyttymättömän ykseyden täyden toteutumisen ”MERKKI ja väline”. 360

776. Sakramenttina KIRKKO on Kristuksen työväline. Kirkko on Kristuksenkäsissä ”kaikkien ihmisten LUNASTUKSEN VÄLIKAPPALE”,202 ”kaikenkäsittävä PELASTUKSEN SAKRAMENTTI ”,203 …

780. Maailmassa KIRKKO on pelastuksen sakramentti, Jumalan ja ihmistenvälisen yhteyden MERKKI ja VÄLIKAPPALE.

https://keskustelu.suomi24.fi/t/18992848/ovatko-kristityt-jumalan-temppeleita-vai-baabelin-tomppeleita-

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

http://katolinen.fi/?page_id=7279

775. ”KIRKKO on Kristuksessa ikään kuin sakramentti, eli mitä läheisimmänJUMALAYHTEYDEN ja KOKO IHMISKUNNAN YKSEYDEN MERKKI ja VÄLIKAPPALE.”201 …YKSEYS on jo alkanut KIRKOSSA, sillä SE KOKOAA ihmisiä ”kaikista maista, kaikista kansoista ja heimoista ja kielistä” (Ilm. 7:9). Samalla KIRKKO on tämän vielä täyttymättömän ykseyden täyden toteutumisen ”MERKKI ja väline”. 360

776. Sakramenttina KIRKKO on Kristuksen työväline. Kirkko on Kristuksenkäsissä ”kaikkien ihmisten LUNASTUKSEN VÄLIKAPPALE”,202 ”kaikenkäsittävä PELASTUKSEN SAKRAMENTTI ”,203 …

780. Maailmassa KIRKKO on pelastuksen sakramentti, Jumalan ja ihmistenvälisen yhteyden MERKKI ja VÄLIKAPPALE.

https://keskustelu.suomi24.fi/t/18992848/ovatko-kristityt-jumalan-temppeleita-vai-baabelin-tomppeleita-

Kirkoilla/seurakunnilla ei ole mitään osuutta pelastukseen, vaikka "ainoa oikeaoppinen" äitikirkko, jonka "ulkopuolella ei ole pelastusta" on saanut aivopestyä kristikunnan uskomaan niin.

Kirkot tai muutkaan seurakuntaorganisaatiot eivät pelasta, eivät myöskään "oikeat opit".

Joh. 14:6
        Jeesus sanoi hänelle: "Minä olen tie ja totuus ja elämä; ei kukaan tule Isän tykö muutoin kuin minun kauttani.

1. Tim. 2:5
        Sillä yksi on Jumala, yksi myös välimies Jumalan ja ihmisten välillä, ihminen Kristus Jeesus,

• Anonyymi

Petoja on useita peräti neljä.

Dan 7:23:

"Hän vastasi näin: "Neljäs peto on neljäs valtakunta, joka syntyy maan päälle, erilainen kuin kaikki muut valtakunnat. Se syö kaiken maan ja tallaa ja murskaa sen."

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      232
      4421
    2. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      74
      2862
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      47
      2403
    4. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      43
      1687
    5. Koska näit kaivattusi viimeksi

Milloin tapasit rakkaasi? Ja etenikö suhde yhtään?
      Ikävä
      78
      1379
    6. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      69
      1080
    7. PS uusimman gallupin rakettimainen nousija

https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden
      Maailman menoa
      137
      919
    8. Tekiskö nainen mieli tavata...

Viikonloppuna ja...?
      Ikävä
      64
      860
    9. Sellainen tunne sydämessä

Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,
      Ikävä
      86
      854
    10. Annan meille mahdollisuuden

Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil
      Ikävä
      53
      832
    Aihe