Seurakunnassa pedonmerkki

Anonyymi-ap

Eksyttäjäkäärmeet ei puhu tästä.
Pedonmerkki vaikuttaa myös seurakunnissa.
Mitä seurauksia sillä on ?

10

184

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Putinin seurakunnassa ei ole pedonmerkkiä.

😊😊😊😊😊

• Anonyymi

Putin itse on peto.

• Anonyymi

Helluntailaisuus vaikuttaa mielen alueelle.
      😵‍💫😵‍💫😵‍💫😵‍💫😵‍💫

• Anonyymi

Seurakunnat juuri ovat se pedon merkki, sillä ne ovat suuren Babylonin kirkkoja ja lahkoja =lihasta syntyneitä eriseuroja eli väärennöksiä Jumalan Hengestä syntyneestä seurakunnasta.

• Anonyymi

Pedon merkki vai ylöstempaus, kumpiko tulee ensin ?

• Anonyymi

Sunnuntai pedonmerkki keskiajoista lähtien.

1234567---

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sunnuntai pedonmerkki keskiajoista lähtien.

1234567---

Kirkko-pedonmerkki samoin, jonka sinäkin olet ottanut otsaasi ja käteesi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kirkko-pedonmerkki samoin, jonka sinäkin olet ottanut otsaasi ja käteesi.

http://katolinen.fi/?page_id=7279

775. ”KIRKKO on Kristuksessa ikään kuin sakramentti, eli mitä läheisimmänJUMALAYHTEYDEN ja KOKO IHMISKUNNAN YKSEYDEN MERKKI ja VÄLIKAPPALE.”201 …YKSEYS on jo alkanut KIRKOSSA, sillä SE KOKOAA ihmisiä ”kaikista maista, kaikista kansoista ja heimoista ja kielistä” (Ilm. 7:9). Samalla KIRKKO on tämän vielä täyttymättömän ykseyden täyden toteutumisen ”MERKKI ja väline”. 360

776. Sakramenttina KIRKKO on Kristuksen työväline. Kirkko on Kristuksenkäsissä ”kaikkien ihmisten LUNASTUKSEN VÄLIKAPPALE”,202 ”kaikenkäsittävä PELASTUKSEN SAKRAMENTTI ”,203 …

780. Maailmassa KIRKKO on pelastuksen sakramentti, Jumalan ja ihmistenvälisen yhteyden MERKKI ja VÄLIKAPPALE.

https://keskustelu.suomi24.fi/t/18992848/ovatko-kristityt-jumalan-temppeleita-vai-baabelin-tomppeleita-

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

http://katolinen.fi/?page_id=7279

775. ”KIRKKO on Kristuksessa ikään kuin sakramentti, eli mitä läheisimmänJUMALAYHTEYDEN ja KOKO IHMISKUNNAN YKSEYDEN MERKKI ja VÄLIKAPPALE.”201 …YKSEYS on jo alkanut KIRKOSSA, sillä SE KOKOAA ihmisiä ”kaikista maista, kaikista kansoista ja heimoista ja kielistä” (Ilm. 7:9). Samalla KIRKKO on tämän vielä täyttymättömän ykseyden täyden toteutumisen ”MERKKI ja väline”. 360

776. Sakramenttina KIRKKO on Kristuksen työväline. Kirkko on Kristuksenkäsissä ”kaikkien ihmisten LUNASTUKSEN VÄLIKAPPALE”,202 ”kaikenkäsittävä PELASTUKSEN SAKRAMENTTI ”,203 …

780. Maailmassa KIRKKO on pelastuksen sakramentti, Jumalan ja ihmistenvälisen yhteyden MERKKI ja VÄLIKAPPALE.

https://keskustelu.suomi24.fi/t/18992848/ovatko-kristityt-jumalan-temppeleita-vai-baabelin-tomppeleita-

Kirkoilla/seurakunnilla ei ole mitään osuutta pelastukseen, vaikka "ainoa oikeaoppinen" äitikirkko, jonka "ulkopuolella ei ole pelastusta" on saanut aivopestyä kristikunnan uskomaan niin.

Kirkot tai muutkaan seurakuntaorganisaatiot eivät pelasta, eivät myöskään "oikeat opit".

Joh. 14:6
        Jeesus sanoi hänelle: "Minä olen tie ja totuus ja elämä; ei kukaan tule Isän tykö muutoin kuin minun kauttani.

1. Tim. 2:5
        Sillä yksi on Jumala, yksi myös välimies Jumalan ja ihmisten välillä, ihminen Kristus Jeesus,

• Anonyymi

Petoja on useita peräti neljä.

Dan 7:23:

"Hän vastasi näin: "Neljäs peto on neljäs valtakunta, joka syntyy maan päälle, erilainen kuin kaikki muut valtakunnat. Se syö kaiken maan ja tallaa ja murskaa sen."

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mieleni harhailee sinussa

Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei
      Tunteet
      8
      1408
    2. Toivotko, että

hän tulisi juttelemaan sinulle, vai lähestytkö mieluummin itse?
      Ikävä
      89
      1145
    3. Jännitän sinua J mies

Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.
      Ikävä
      103
      1057
    4. Kuinka kauan kesti että ihastuit

Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi
      Ikävä
      51
      933
    5. Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti

Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk
      Ikävä
      62
      807
    6. Vaikutat tosi mielenkiintoiselta ja

paksulta. 😂 m - n
      Ikävä
      81
      715
    7. Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa

"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli
      Maailman menoa
      178
      694
    8. Tunneälyä testaamaan!

Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/125
      Lesbot
      3
      676
    9. solmussa solmussa

Tilanne solmussa. Umpisommussa🫢
      Ikävä
      35
      669
    10. Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?

En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?
      Ikävä
      42
      623
    Aihe