Moi, oon noin 20v jätkä ja en oo elämäni aikana kertaakaan seurustellut kenekään naisen kanssa eikä mitään romanttisii kanssa käymisii myöskään juuri ole ollut. Oonko siis kelvollinen parisuhteeseen kun en luultavasti tiedä kuinka loppupeleissä se toimii? Oon monesti kuullut sanottavan että jos ei ole kokemusta seurustelusta niin on kuulemma turhake ja että heitä joutuis opettamaan suhteeseen.
Olenko kelvollinen parisuhteeseen?
3
77
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
No ei ollut sun vanhemmillakaan kokemusta lapsen kasvatuksesta, ohjekirjaa vauvaan ei tullut haikaralta mukana...eli ei sitä kukaan tiedä millainen kumppani olet toiselle ihmiselle ennen kuin kokeilee. Tosin, kumppanin kanssa voi sopia erosta, vauvaa ei voi palauttaa, on pärjättävä! Jos sulla on aito halu jakaa sun kamat jonku kans, että se käyttää puolet sun hammastahnasta, syö kyselemättä puolet juustosta, vaihtaa tavaroiden paikkaa ja kertoo rehellisesti millon sun henki haisee skunkilta! Eli siedät toista ihmistä ja sen erilaista käyttäytymistä lähelläsi niin eiku haku päälle! Voit törmätä toiseen yhtä joustavaan kaveriin, jonka kanssa on kiva tehdä juttuja yhdessä, joka haluaa pysyä niin lähellä sua että väliin ei jää jossain vaiheessa edes kumia😘 Mieti ihan ekaksi mitä sä oletat että se seukkaaminen oikein on? Ku siihen sisältyy se ihan sama arki kuin nytkin, huolet, ilot, työ/koulut, kesä, talvi, kaverit, harrastukset, koti jne. Valmis? Hep! Se mitään raketti tiedettä ole...
No minkä ikäsenä sun mielestä se seurustelu sitten pitäs alottaa jos kerran jo parikymppisenä tunnet itsesi vanhaksi?
- AnonyymiUUSI
Älähän veikkone huoli,kyllä varmasti olet kelvollinen parisuhteeseen. Vaatii vain vähän rohkeutta lähestyä ja tutustua ja jos pakit tulee niin mitä siitä uusia tulee. Kun sitten se oikea tulee kohdalle niin ei siinä järkeilyt auta vaan anna tunteen viedä,kaikki etenee sitten ihan luonnostaan. Tärkeintä että toisen kanssa on hyvä olla . Nii ja on paljon muitakin jotka ei ole seurustellut ,älkää ottako asiasta paineita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1653080Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3732091- 411881
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii431856Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321431Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931221- 541183
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul329993Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles114973Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53802