Kun menen juttelemaan jollekin naiselle vaikka uudelle naapurille hän hokee kokoajan että hänellä on poikaystävä/mies? Minua ei kiinnosta yhtään hänen parisuhde tilanteensa kun juttelen ihan muuten vaan. Luuleeko naiset että he ovat jotain niin ainutlaatuisen ihania että kaikki miehet haluaa heitä iskeä kokoajan? Okei sinulla on poika tyttö hermafrodiitti tai mikä tahansa kumppani vaikka laama se on sinun asiasi. Voidaanko nyt keskustella ihan tavallisesti?
Mitä se tarkoittaa että
14
204
Vastaukset
- Anonyymi
Jos sen sadannen kerran joku heppu lähestyy pihalla tyyliin "käytkö täällä roskakatoksella usein" ja on heti perään änkeämässä kämppääsi päiväkahvit mielessä, niin ihan varuilta on turvallista ja kaikkien aikaa säästävää antaa rivien välistä ymmärtää, että siellä kämpässä on joku 150 kiloinen kehonrakentaja, Rottweileri, tai vastaava heti ovella odottamassa.
- Anonyymi
En ole änkeämässä kenenkään luo enkä yrittämässä muutakaan. Vain ihan normaalia keskustelua samalla tavalla kuin kaikkien muidenkin kanssa
- Anonyymi
Kehonrakentajasta ei muuten olisi hyötyä tappelu tilanteessa. Toinen huomattavasti pienempi kaveri tiputtaa hänet ja on nopeampi. Rottweilerikin lähtisi piikille hyökkäyksen jälkeen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kehonrakentajasta ei muuten olisi hyötyä tappelu tilanteessa. Toinen huomattavasti pienempi kaveri tiputtaa hänet ja on nopeampi. Rottweilerikin lähtisi piikille hyökkäyksen jälkeen
Lohduttaako sinua paljon koiran mahdollinen lopetus tilanteessa, jossa vaikka kaulasi on revitty auki? Sitä paitsi, kyseessä on itsepuolustustilanne jos änkeät toisen kotiin pahat mielessä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lohduttaako sinua paljon koiran mahdollinen lopetus tilanteessa, jossa vaikka kaulasi on revitty auki? Sitä paitsi, kyseessä on itsepuolustustilanne jos änkeät toisen kotiin pahat mielessä.
Ei mutta ei varmaan lohduttaisi naistakaan. Mä olen muuten ollut naisten kanssa jolla oli rottweilereitä. Ne ei kyllä hyökännyt mihinkään. En pelkää koiria.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei mutta ei varmaan lohduttaisi naistakaan. Mä olen muuten ollut naisten kanssa jolla oli rottweilereitä. Ne ei kyllä hyökännyt mihinkään. En pelkää koiria.
Miksi täysijärkinen ja hallinnassa oleva koira hyökkäisi kenenkään päälle, jos tilanne ei ole uhkaava?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei koira lopetettavaksi joudu, jos sen toiminnalle on ollut hyväksyttävä syy. Eri juttu, jos koira hyökkää täysin provosoimatta jonkun päälle ja silloinkin on kova työ saada oikeusteitse koira lopetettua, jos omistaja valittaa päätöksestä.
- Anonyymi
No miksi juttelet niille? Älä juttele. He eivät halua jutella tavismiesten kanssa kun kotona on 190cm pitkä ja jykeväleukainen kehonrakentaja.
- Anonyymi
Taas oikein älynväläys joltain ihan kuin jonkun ulkomuoto vaikuttaisi kenen naapurin kanssa voi jutella. Mä olen muuten tuo jykeväleukainen yli 190cm pitkä painnonostaja.
T: AP
- AnonyymiUUSI
Vika on varmaan siinä että he ovat jo totaalisen kyllästyneet miesten jutteluihin, mutta eivät kehtaa kuitenkaan heti kääntää selkäänsä. Itse lähden aina tilanteesta heti pois kun en halua lätistä tuntemattomien kanssa tyhjänpäiväisiä, en edes samassa talossa asuvien. Tervehdykseenkin saatan vastata vain nyökkäämällä ja kääntämällä heti katseeni pois, jonka pitäisi jo viestittää että en halua lähempää tuttavuutta. Jos joku ei tätä tajua niin sitten sanon suoraan että sori nyt on mentävä. Hyvin on toiminut ja tämä on jo vanhan kurpan kokemuksia vuosien varrelta teiniajoilta tähän päivään.
Kannattasko sillon harkita ihan omaa taloo, vähän syrjemmästä. Jotenkin ärsyttää ihmiset, jotka ei yhtään vaivaudu taloyhtiön asioihin. Aatellaan vaan, kyllä hallitus hoitaa. No hallitus kun ei saa tosta mitään palkkioo, vapaaehtoisuuteen se perustuu.
- AnonyymiUUSI
JeroP kirjoitti:
Kannattasko sillon harkita ihan omaa taloo, vähän syrjemmästä. Jotenkin ärsyttää ihmiset, jotka ei yhtään vaivaudu taloyhtiön asioihin. Aatellaan vaan, kyllä hallitus hoitaa. No hallitus kun ei saa tosta mitään palkkioo, vapaaehtoisuuteen se perustuu.
Miksi? Asukoon korvessa he, joita kiinnostaa korvessa asuminen. Urbaanimmassa ympäristössä asumiseen on paljon käytännönläheisempiäkin syitä, kuin tyhjänpäiväinen lätinä naapureiden kanssa.
- AnonyymiUUSI
Liian tunkeilevia?
- AnonyymiUUSI
Sinuna pohtisin mikä sinun lähestymis- ja keskustelutacassasi aiheuttaa tuon. Tuo nimittöin ei ole lainkaan tavanomaista. Naiset jostain syystä kokevat juuri sinun tyylisi ahdistavaksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937728
- 403712
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021876- 241130
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321013Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,28963Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53827Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31772Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60739TÄSTÄ TAITAA TULLA SUOMEN HISTORIAN SUURIN USKONNONVAPAUDEN OIKEUDENKÄYNTI.
Sinun täytyy hyväksyä se että jos sinä vetoat uskonnonvapauteen, silloin sinun tulee antaa myös muille vastaava vapaus o268703