Mikä on parisuhde mielessä sinulle merkittävää, mikä on kiva plussa ja mikä on ihan sama osastoa? Mikä sinulle on statusta tai tasoa? Oletko nainen vai mies ja millä vuosikymmenellä olet syntynyt?
- mukava luonne; kohtelee läheisiään kauniisti
- sama aaltopituus, tuntuu jo alussa kuin olisi tunnettu pidempään ja yhteistä juteltavaa löytyy
- samansuuntainen arvomaailma tai ainakaan ei isoa arvoriitaa
- kyky joustaa ja tehdä kompromisseja kyky ilmaista oma mielipiteensä ja pitää itselle tärkeistä asioista sopivassa suhteessa (ääripäät saattaa olla haaste)
- älykkyys riittävän samanlainen
- kumpikin kokee toisensa seksuaalisesti viehättäviksi
- veronmaksaja/ottaa vastuuta yhteiskunnasta/yhteisöstä jollain tavalla
- elämänhallinta kunnossa
- mielenterveys
- fyysinen terveys
- sosiaaliset taidot: empatia, kyky kuunnella aidosti, kyky katsoa silmiin ja olla läsnä, kyky tulla ihmisten kanssa toimeen
- oma motivaatio ja kyky sitoutua seurusteluun
- hyvää isä/äiti-materiaalia, haluaa lapsia
- ulkönäkö
- iso palkka tai omaisuus
- iso mela tai pieni vako (tai taitava käyttö)
- muuta, mitä?
Status-gallup
14
239
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvä perse ja herkästi naurava, uskollinen.
Loput ovat enemmän tai vähemmän merkityksellisiä asioita.- Anonyymi
Joo sama miehestä ;-)
- Anonyymi
mukava luonne; kohtelee läheisiään kauniisti
- sama aaltopituus, tuntuu jo alussa kuin olisi tunnettu pidempään ja yhteistä juteltavaa löytyy
- samansuuntainen arvomaailma tai ainakaan ei isoa arvoriitaa
- kyky joustaa ja tehdä kompromisseja kyky ilmaista oma mielipiteensä ja pitää itselle tärkeistä asioista sopivassa suhteessa (ääripäät saattaa olla haaste)
- älykkyys riittävän samanlainen
- kumpikin kokee toisensa seksuaalisesti viehättäviksi
- veronmaksaja/ottaa vastuuta yhteiskunnasta/yhteisöstä jollain tavalla
- elämänhallinta kunnossa
- mielenterveys
- sosiaaliset taidot: empatia, kyky kuunnella aidosti, kyky katsoa silmiin ja olla läsnä, kyky tulla ihmisten kanssa toimeen
- oma motivaatio ja kyky sitoutua seurusteluun
- hyvää isä/äiti-materiaalia, haluaa lapsia
Tässähän ne olikin jo. Haluaa lapsia ei ole enää viiskymppisenä voimassa, mutta oli nuorempana. Joskin ei mikään pakko ollut niille. Lähinnä inhoan lapsia olisi ollut ehdoton ei mulle. Ihminen joka inhoaa lapsia on pölkkypää minusta.
Jasu- Anonyymi
Ja toi seksuualisesti viehättäväksi kokeminen mun kohdalla olisi ehkä pikemminkin niin, että kokee toisensa ihmisinä ja kumppaneina viehättäväksi, rakastettavaksi. Se seksi kun ei mulle ole mitenkään välttämätöntä jopa vanhemmiten mielummin vain hellyyttä, kuin hoonaamista. Toinen ihminen voi olla haluttava muutenkin kuin seksuaalisesti.
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja toi seksuualisesti viehättäväksi kokeminen mun kohdalla olisi ehkä pikemminkin niin, että kokee toisensa ihmisinä ja kumppaneina viehättäväksi, rakastettavaksi. Se seksi kun ei mulle ole mitenkään välttämätöntä jopa vanhemmiten mielummin vain hellyyttä, kuin hoonaamista. Toinen ihminen voi olla haluttava muutenkin kuin seksuaalisesti.
JasuTiiättekö kun halaa toista ja tuntuu, että siitä tykkää niin paljon siitä ihmisestä, että halkeaa sen rakkausenergian voimasta? Semmonen tunne on se oleellinen, ihminen tuntuu niin tärkeälle ja rakkaalle ettei ilman häntä yksinkertaisesti halua enää olla.
Vaikka loittonee, tulee aina takas koska rakastaa ja kaipaa sitä yhtä tiettyä ihmistä. Eikä siinä tarvita edes seksiä, vain valta tunneyhteys ja kunnioitus toisen olemassaoloon.
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiiättekö kun halaa toista ja tuntuu, että siitä tykkää niin paljon siitä ihmisestä, että halkeaa sen rakkausenergian voimasta? Semmonen tunne on se oleellinen, ihminen tuntuu niin tärkeälle ja rakkaalle ettei ilman häntä yksinkertaisesti halua enää olla.
Vaikka loittonee, tulee aina takas koska rakastaa ja kaipaa sitä yhtä tiettyä ihmistä. Eikä siinä tarvita edes seksiä, vain valta tunneyhteys ja kunnioitus toisen olemassaoloon.
JasuValtava.. Va jäi. 😆
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Valtava.. Va jäi. 😆
JasuJaaha, lady domina paljasti todellisen luonteensa 😁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaaha, lady domina paljasti todellisen luonteensa 😁
Pikemminkin juu dominan vastakohta. 🤣
Jasu
- Anonyymi
Riippuu melko pitkälti siitä, mitä parisuhteella tässä tarkoitetaan.
Tosi asiassa en kyllä enää tule antautumaan ns. perinteiseen parisuhteeseen.
Mies 70-luvulta - Anonyymi
Tärkein kyselystä jäi,
- muu, eli seksuaalinen halukkuus/aktiivisuus/kiimainen luonne - Anonyymi
Suhteet on yliarvostettuja. Parempi olla vain omissa oloissaan. Eipähän järkyty, kun puoliso kuolee!
>simiti<- Anonyymi
Tuossa vaiheessa monia myös helpottaa :)
- Anonyymi
Lämmin sydän, empaattinen mieli, antennit suurinpiirtein samoilla taajuuksilla ja tosiaankin pehva kunnossa, näillä pääsee jo pitkälle 😁
Onhan niitä monenlaisia ominaisuuksia, mitä kaipaisi tai haluaisi välttää kumppanissaan, mutta en minä niitä silleen osaa saatikka halua eritellä. Kun joku sellainen tulee kohdalle, joka saa miehen sekaisin, niin sitten ruvetaan puntaroimaan sitä kokonaisuutta ja jos se on riittävän hyvä, niin tehdään kaupat.
Se kun vaan on niin, että hyvin harvoin löytää sellaista kumppania, etteikö ainakin muutaman vuotta ekojen parin vuoden jälkeen ala kumppanista löytymään asioita, joista ei ehkä pahemmin pidä. Sen vuoksi on ihan paikallaan koittaa arvioida sitä kokonaisuutta ja päättää jo siinä vaiheessa, että eteen tulee väistämättä asioita, joiden kanssa on vain opittava elämään, ellei se kumppanuus nyt ihan seinähulluksi aikanaan osoittaudu tahi muutu.
Rakkaus on valinta, ei autuaaksi tekevä ihme.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos nainen harrastaa seksiä
Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi2432201Pihlaja-puulle
Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos151440Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei141406Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko3711255Kysymys Kuhmolaisille
Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t21968Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin
”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist174872Ensi viikolla tulen takaisin
Ja käyn varmaan siellä monta kertaa. Monta mahdollisuutta nähdä jos olet siellä päin19806- 75752
Olen valtavan ihastunut
Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.57746Oon varma siitä
Että oot vain mun rahojen perään, nainen. Siks et kelpaa mulle, että joku helpompi. M-mieheltä101675