Status-gallup

Anonyymi-ap

Mikä on parisuhde mielessä sinulle merkittävää, mikä on kiva plussa ja mikä on ihan sama osastoa? Mikä sinulle on statusta tai tasoa? Oletko nainen vai mies ja millä vuosikymmenellä olet syntynyt?

- mukava luonne; kohtelee läheisiään kauniisti
- sama aaltopituus, tuntuu jo alussa kuin olisi tunnettu pidempään ja yhteistä juteltavaa löytyy
- samansuuntainen arvomaailma tai ainakaan ei isoa arvoriitaa
- kyky joustaa ja tehdä kompromisseja kyky ilmaista oma mielipiteensä ja pitää itselle tärkeistä asioista sopivassa suhteessa (ääripäät saattaa olla haaste)
- älykkyys riittävän samanlainen
- kumpikin kokee toisensa seksuaalisesti viehättäviksi
- veronmaksaja/ottaa vastuuta yhteiskunnasta/yhteisöstä jollain tavalla
- elämänhallinta kunnossa
- mielenterveys
- fyysinen terveys
- sosiaaliset taidot: empatia, kyky kuunnella aidosti, kyky katsoa silmiin ja olla läsnä, kyky tulla ihmisten kanssa toimeen
- oma motivaatio ja kyky sitoutua seurusteluun
- hyvää isä/äiti-materiaalia, haluaa lapsia
- ulkönäkö
- iso palkka tai omaisuus
- iso mela tai pieni vako (tai taitava käyttö)
- muuta, mitä?

14

200

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

Hyvä perse ja herkästi naurava, uskollinen.
      Loput ovat enemmän tai vähemmän merkityksellisiä asioita.

• Anonyymi
        UUSI

Joo sama miehestä ;-)

• Anonyymi
      UUSI

mukava luonne; kohtelee läheisiään kauniisti
      - sama aaltopituus, tuntuu jo alussa kuin olisi tunnettu pidempään ja yhteistä juteltavaa löytyy
      - samansuuntainen arvomaailma tai ainakaan ei isoa arvoriitaa
      - kyky joustaa ja tehdä kompromisseja kyky ilmaista oma mielipiteensä ja pitää itselle tärkeistä asioista sopivassa suhteessa (ääripäät saattaa olla haaste)
      - älykkyys riittävän samanlainen
      - kumpikin kokee toisensa seksuaalisesti viehättäviksi
      - veronmaksaja/ottaa vastuuta yhteiskunnasta/yhteisöstä jollain tavalla
      - elämänhallinta kunnossa
      - mielenterveys

- sosiaaliset taidot: empatia, kyky kuunnella aidosti, kyky katsoa silmiin ja olla läsnä, kyky tulla ihmisten kanssa toimeen
      - oma motivaatio ja kyky sitoutua seurusteluun
      - hyvää isä/äiti-materiaalia, haluaa lapsia

Tässähän ne olikin jo. Haluaa lapsia ei ole enää viiskymppisenä voimassa, mutta oli nuorempana. Joskin ei mikään pakko ollut niille. Lähinnä inhoan lapsia olisi ollut ehdoton ei mulle. Ihminen joka inhoaa lapsia on pölkkypää minusta.

Jasu

• Anonyymi
        UUSI

Ja toi seksuualisesti viehättäväksi kokeminen mun kohdalla olisi ehkä pikemminkin niin, että kokee toisensa ihmisinä ja kumppaneina viehättäväksi, rakastettavaksi. Se seksi kun ei mulle ole mitenkään välttämätöntä jopa vanhemmiten mielummin vain hellyyttä, kuin hoonaamista. Toinen ihminen voi olla haluttava muutenkin kuin seksuaalisesti.

Jasu

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ja toi seksuualisesti viehättäväksi kokeminen mun kohdalla olisi ehkä pikemminkin niin, että kokee toisensa ihmisinä ja kumppaneina viehättäväksi, rakastettavaksi. Se seksi kun ei mulle ole mitenkään välttämätöntä jopa vanhemmiten mielummin vain hellyyttä, kuin hoonaamista. Toinen ihminen voi olla haluttava muutenkin kuin seksuaalisesti.

Jasu

Tiiättekö kun halaa toista ja tuntuu, että siitä tykkää niin paljon siitä ihmisestä, että halkeaa sen rakkausenergian voimasta? Semmonen tunne on se oleellinen, ihminen tuntuu niin tärkeälle ja rakkaalle ettei ilman häntä yksinkertaisesti halua enää olla.

Vaikka loittonee, tulee aina takas koska rakastaa ja kaipaa sitä yhtä tiettyä ihmistä. Eikä siinä tarvita edes seksiä, vain valta tunneyhteys ja kunnioitus toisen olemassaoloon.

Jasu

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tiiättekö kun halaa toista ja tuntuu, että siitä tykkää niin paljon siitä ihmisestä, että halkeaa sen rakkausenergian voimasta? Semmonen tunne on se oleellinen, ihminen tuntuu niin tärkeälle ja rakkaalle ettei ilman häntä yksinkertaisesti halua enää olla.

Vaikka loittonee, tulee aina takas koska rakastaa ja kaipaa sitä yhtä tiettyä ihmistä. Eikä siinä tarvita edes seksiä, vain valta tunneyhteys ja kunnioitus toisen olemassaoloon.

Jasu

Valtava.. Va jäi. 😆

Jasu

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Valtava.. Va jäi. 😆

Jasu

Jaaha, lady domina paljasti todellisen luonteensa 😁

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Jaaha, lady domina paljasti todellisen luonteensa 😁

Pikemminkin juu dominan vastakohta. 🤣

Jasu

• Anonyymi
      UUSI

Riippuu melko pitkälti siitä, mitä parisuhteella tässä tarkoitetaan.

Tosi asiassa en kyllä enää tule antautumaan ns. perinteiseen parisuhteeseen.

Mies 70-luvulta

• Anonyymi
      UUSI

Tärkein kyselystä jäi,

- muu, eli seksuaalinen halukkuus/aktiivisuus/kiimainen luonne

• Anonyymi
      UUSI

Suhteet on yliarvostettuja. Parempi olla vain omissa oloissaan. Eipähän järkyty, kun puoliso kuolee!

>simiti<

• Anonyymi
        UUSI

Tuossa vaiheessa monia myös helpottaa :)

• Anonyymi
      UUSI

Lämmin sydän, empaattinen mieli, antennit suurinpiirtein samoilla taajuuksilla ja tosiaankin pehva kunnossa, näillä pääsee jo pitkälle 😁

• UUSI

Onhan niitä monenlaisia ominaisuuksia, mitä kaipaisi tai haluaisi välttää kumppanissaan, mutta en minä niitä silleen osaa saatikka halua eritellä. Kun joku sellainen tulee kohdalle, joka saa miehen sekaisin, niin sitten ruvetaan puntaroimaan sitä kokonaisuutta ja jos se on riittävän hyvä, niin tehdään kaupat.

Se kun vaan on niin, että hyvin harvoin löytää sellaista kumppania, etteikö ainakin muutaman vuotta ekojen parin vuoden jälkeen ala kumppanista löytymään asioita, joista ei ehkä pahemmin pidä. Sen vuoksi on ihan paikallaan koittaa arvioida sitä kokonaisuutta ja päättää jo siinä vaiheessa, että eteen tulee väistämättä asioita, joiden kanssa on vain opittava elämään, ellei se kumppanuus nyt ihan seinähulluksi aikanaan osoittaudu tahi muutu.

Rakkaus on valinta, ei autuaaksi tekevä ihme.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      133
      2374
    2. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      345
      1865
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      40
      1547
    4. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      31
      1363
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      28
      1300
    6. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      94
      1183
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1153
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      327
      897
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      104
      840
    10. Annan meille mahdollisuuden

Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil
      Ikävä
      53
      752
    Aihe