Haastaa Suomen hallitus oikeuteen perustuslain rikkomisesta ja ihmisten perusoikeuksien laiminlyönnistä samaten.
Suomen kansan tulisi joukkokanteella
26
156
Vastaukset
- Anonyymi
- EKANA - Pitää Haastaa Oikeuteen - ihan Samasta Asiasta Oppositio - eli ;
- SDP ja LaitaVasemmisto ja MyrkynVihreät ja VasemmistoKEPU -puolueet- Anonyymi
No, haasta!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No, haasta!
Kyllä-
ja PIIRITTÄÄ RIKOLLINEN NATSIHALLITUS, NII KAUAN KUNNES SAADAAN KANSANPALKKA, JNE. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä-
ja PIIRITTÄÄ RIKOLLINEN NATSIHALLITUS, NII KAUAN KUNNES SAADAAN KANSANPALKKA, JNE.o
_________________ Siitä Huolimatta ;
- SDP - on ihan Peestä - siis SDP on ihan Perseestä -
o - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä-
ja PIIRITTÄÄ RIKOLLINEN NATSIHALLITUS, NII KAUAN KUNNES SAADAAN KANSANPALKKA, JNE.eikö maanpettureille tosiaan ole muuta rankaisua- että Suomi nostaa ne korkeimmiksi päättäjiksi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä-
ja PIIRITTÄÄ RIKOLLINEN NATSIHALLITUS, NII KAUAN KUNNES SAADAAN KANSANPALKKA, JNE.Oletko niitä ammatti tielläistujia?
Ja haluat et muut elättäs, siivois sotkujas,katuja, graffiteja kaupungeilta?
- Anonyymi
Onko missään koskaan tehty tätä?
- Anonyymi
On tehty vain kapinoita- suomessakin yritettiin mutta RKP-lahtarit eli tappajat haki Saksan armeijan Suomeen tappamaan suomenkansaa...
- Anonyymi
Käytä demari kondomia, ettei sukusi jatku.
Punikkeja on tässä maassa 50 %- Anonyymi
MENE PASKALLE!
- Anonyymi
"Anonyymi
2025-07-03 17:00:40
Punikkeja on tässä maassa 50 %"
------------
Viimeisimmän kannatus mittauksen mukaan:
Punikit 56,4%
Lahtarit 40,6 %
Palsta PS mielestä koko Oppositio koostuu Punikeista.
(Harkimoa ei lasketa) - Anonyymi
Reps😆😆😆😆😂😂😂😂😂🤣🤣🤣🤣🤣🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
MENE PASKALLE!
Kerroppa tuo sulholles
- Anonyymi
H a i s t a sosialisti revaa.
- Anonyymi
Sinä tyhjäpää et ole mikään miljonääri, et edes ymmärrä miten sinua kusetetaan!
- Anonyymi
Kaduilla ne haisooo🐒🐒🐒🐒🐒🛻🚌🚐🚐🚙🚒🚒🚕🚑🚜🚜🚜🚜🚑🚑🚑🚑🚓🚓🚓🚓🚓
- Anonyymi
"Anonyymi
2025-07-03 17:11:00
H a i s t a sosialisti revaa."
----------
Minä en rahvas-kapitalisti haista.
Minä Maistan.
- Anonyymi
Mua naurattaa
kiäh kiäh - Anonyymi
Suomen kansa on Äänestänyt Hallituksen.
Aloittajan puoluetta ei äänestäs kukaan hallitukseen, vaikka nykyhalitus kastuisi.
Tämä on Fagta!- Anonyymi
Mitä sinä tyhjäpää aloittajan puolueesta tiedät, kun et tiedä mistään muustakaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä sinä tyhjäpää aloittajan puolueesta tiedät, kun et tiedä mistään muustakaan.
Sinähän olet tyhjäpäiden asiantuntija😂🤯
- Anonyymi
Seuraavissa vaaleissa hallituspuolueet saa sellaisen opetuksen etteivät kotiinsa osaa.
- Anonyymi
Uhkailetko väkivallalla?
- Anonyymi
Menisit sinääki Töihin!
- Anonyymi
Mutta kun, Suomen Kansa. Se ei halua mitään hallituskaatoja. Etkö oo seurannu?
Hallitus järjesti= halpaa polttoainetta, veronkevennykset, tiet kuntoon jne, jne... Kaikkea Hyvää, ja Hyödyllistä Kansalle!
Käy lukemassa:
Suomen Uutiset
Voit omin silmin todeta, nuo mahtavat uudistukset, joista Kansamme Saa Nauttia! - Anonyymi
Mitään hyvää ei persut ole saaneet aikaiseksi. Olisi syytä jo saattaa heidät vastaamaan aiheuttamistaan tuhoista.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 19311656
- 585509
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html462807- 402425
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k142019Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131891Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,441885Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut301803Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s61526Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta421498