Ongelma ei ole seuran saaminen, mutta ongelmana on ettei naiset tajua mitä haen. En kertakaikkiaan tarvitse heiltä seksiä tai edes läheisyyttä vaikka kaikkea muuta tarvinkin. Joku kysyy että A seksuaaliko, ei vaan ei jaksa sitä paskaa. Ei kiinnosta vittuakaan liehitellä ja länkyttää asioista jos oot liian läheinen. el ihaen seuraa, mutta seksinne voitte ja sen hommat hoitaa jossain muualla. tervetuloa vain nauttimaan seurasta, jossa jutellaan, autetaan ja käydään muuten vain yhdessä jossain.
En vaan viitsi ottaa itseäni nuorempaa siksi, että sitte jengi alkaa arvuttelemaan petipuuhista asiattomasti. Joku kysy, etsinkö kaveria, no en.. vaan sellasta kumppania joka käy hommat hoitaan muualla jos mieli tekee. Nukkuu vaikka toisessa huoneessa, mä en kuuntele mitään kitinää mistään asiasta. Semmosia hyviä juttuja ja tuttuja vain ja asiallista menoa. joskus otetaan vene ja lähdetään vaikka jonkun pariskunnan kanssa merelle ja syömään jotain. Tai jos ulkomaille mennään, käydään kimpassa kaikkialla ja sen sellasta.
No joku kysyy, että eikö se ole sitte vähän niinkuin kaveri.. no ei ole. Ei naiset voi antaa itsestään mitään samanlailla kuin mies kaveri miehelle. Ne ei tarjoile, eikä hoida juttuja toisen puolesta jne.
Helposti saan seuraa mutta..
6
201
Vastaukset
- Anonyymi
Et ehkä osaa ilmaista itseäsi riittävän selkeästi.
Kun vaikuttaa siltä, tämän perusteella, ettet edes liiemmin pidä naisista, niin mikset voi lähteä veneilemään ynnä muuta niiden miespuolisten kavereidesi kanssa?
Naiset useimmiten sitoutuvat yhteen mieheen, siis haluavat että siinä kumppanissa on samassa paketissa se paras kaveri, rakastaja, mahdollinen lasten isä, jne., ettei mitään olisi tarve hakea suhteen ulkopuolelta.
Jos tarvitset esimerkiksi kodinhoitajaa tai kokkia, sellaisia saa rahalla.- Anonyymi
Vastauksesi hänelle oli todella hyvä, juuri noin naiset ajattelevat. Itse olen sen ikäinen että lapset on tehty jo aikoja sitten, mutta haluan uuden parisuhteen ja sitä kaikkea mitä parisuhteeseen kuuluu!
- Anonyymi
Jos et ole aseksuaali niin oletkohan siis homoseksuaali?
Nykyäänhän on Suomessa ihan yhteiskunnallisesti hyväksyttävää olla homoseksuaali. Varmasti sinun tuttavapariskunnatkin on ihan ymmärtäväisiä jos saavut illalliselle miespartnerin kanssa. - Anonyymi
Eli etsit siis kavereita. Miten tuo nyt niin vaikeaa voi olla? Et ilmeisesti ilmaise riittävän suoraan, että etsit vain kavereita tai sitten muuten vain täysin platonista ihmissuhdetta.
- Anonyymi
Sä kaipaat siis kodinhoitajaa ja seuraneitiä. Vahma kansa taisi käyttää sanaa emännöitsijä. Sellaisen saa rahalla palkkaamalla, vähintään täydellistä ylläpitoa vastaan.
- Anonyymi
Juuri noin. Aloittajan kannattaa uhrata muutama ajatus sille, että miksi kukaan tuohon hänen tarjoamaansa toimeen tarttuisi. Mikä tuossa tarjouksessa on sellaista, jonka se henkilö kokisi itselleen hyväksi ja haluaisi siksi tarttua tarjoukseen? Se, että jutellaan, autetaan ja käydään toisinaan jossain, on melkoisen köykäistä, jos siihen ei liity edes ystävyyttä ja vaikka siihen liittyisi ystävyyttä, niin ei siinä silloin kenellekään huushollaamista tarvita, saati yhteistä kattoa. Naisissa on kyllä paljon sellaisia, joilla ei ole tuolle seksipuolelle tarvetta, mutta sehän ei riittänyt tuossa kuin juuri ja juuri alkuun. Palkattu taloudenhoitaja varmasti toimisi aloittajan tilanteessa parhaiten. Sellaisen kanssa ei ole edes pakko jutella, autella, eikä käydä missään. Riittää kun hoitaa palkanmaksun ajallaan ja pitää työolot hyvinä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 19211599
- 585489
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html462787- 402405
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131881Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,441855Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut291734Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k121696Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s61496Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta421488