Maailma paranee itseään muuttamalla

Anonyymi-ap

Kaunis ajatus ja jos kaikki tekisivät näin se varmaan toimisi.
Mutta kun kaikki eivät tee niin . Kirjoitan tästä naisten palstalle koska näyttää että tämä on teidän ajatusten kulmakiviä. Yksi treffi juttukin peruuntui tällaisen takia kun olin eri mieltä.

Jos ajatellaan vaikka työpaikkaa. Työhön haetaan tietyllä tittelillä ihmisiä ja työpaikalla on tietyt säännöt. Jos joku työntekijä käyttäytyy eri tavalla aiheuttaen vielä vahinkoa lisätyötä muille ja tittelistään huolimatta jos ei ole johtaja leikkii johtajaa hän on silloin ongelma. Tästä ongelmasta pitää päästä eroon. Tästä henkilöstä saa silloin puhua toisten kanssa ja mieluiten työnjohtajan kanssa. Ongelma ei ratkea sillä tavalla että muutat asennetta hyväksyväksi tätä ihmistä kohtaan. Ongelma ei siis ratkea muuttamalla itseäsi vaan se ongelma on siinä toisessa. Sama juttu koskee monia muita tilanteita. Alistuminen ei ole ratkaisu
.

23

188

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jos jokainen muuttaisi niitä muiden kannalta hankalia asioita itsessään, niin tietysti siinä maailma paranisi. Itse tosin ajattelen, että itsensä muuttaminen ja kehittäminen helpottaa omaa elämää, vaikka muut pysyisivät ihan yhtä hankalina. Maailma pärjää kyllä.

• Anonyymi

Samaa mieltä. Itsensä muuttaminen on minustakin ehdottomasti paras helpottaa omaa elämäänsä. Maailma pitäköön itse huolen itsestään.

• Anonyymi

"Yksi treffi juttukin peruuntui tällaisen takia kun olin eri mieltä." "Ongelma ei siis ratkea muuttamalla itseäsi vaan se ongelma on siinä toisessa." "Alistuminen ei ole ratkaisu."

Eli siis sä valitit jo ennen tapaamista niin paljon, ettei toinen halunnut lopulta tavatakaan sinua. Kannattiko? No siis toisaalta hyvähän se on, että hankala yksilö ilmaisee hankaluutensa mahdollisimman pian selvästi, ettei tule tuhlattua aikaa.

• Anonyymi

Kannatti. Hän oli niin naiivi ja sinisilmäinen ettei kannattanut tavata. Jos antaa toisten pompotella joutuu pompoteltavaksi. Hiljaa hyväksyjiä on ihan tarpeeksi. Hankala yksilö=Järjellä varustettu yksilö joka puolustaa oikeuksiaan ja oikeudenmukaisuutta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kannatti. Hän oli niin naiivi ja sinisilmäinen ettei kannattanut tavata. Jos antaa toisten pompotella joutuu pompoteltavaksi. Hiljaa hyväksyjiä on ihan tarpeeksi. Hankala yksilö=Järjellä varustettu yksilö joka puolustaa oikeuksiaan ja oikeudenmukaisuutta.

Miksi sitten valitat asiasta, kun se kerta kannatti ja oli hyvä? Kumpikin teistä on tyytyväinen, joten ei olisi mitään syytä valittaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinulla on muuten äärimmäisen yksipuolinen kuva tästä asiasta. Kieltäytyä voi myös valittamatta ja vinkumatta ja itseäsiassa se on hyvin paljon tehokkaampaa kuin hankalan maineen hankkiminen itselleen. Hankala kun menettää aina myös oman uskottavuutensa.

• Anonyymi

Ja mitä skeidaa se tämä oikein on?

• Anonyymi

Suomessa sanotaan paska. Sekin on totta.

• Anonyymi

Ehei. Ei minun vuokseni tarvitse kenenkään itseään ja toimintaansa muuttaa, jos ei kerta kiinnosta. Minä osaan itse poistaa itseni sellaisesta seurasta, jonka käytöstä en arvosta.

• Anonyymi

Eli irtisanoudut esim työpaikalta koska siellä on hankala ihminen tai alat jonkun ihme välttely leikin siellä mielummin kun teet sellaisia asioita joka poistaa sieltä ongelman?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli irtisanoudut esim työpaikalta koska siellä on hankala ihminen tai alat jonkun ihme välttely leikin siellä mielummin kun teet sellaisia asioita joka poistaa sieltä ongelman?

Tai sitten alistut. Samalla tittelillä oleva henkilö saa johtaa sinua ja leikkiä johtajaa et puutu siihen mitenkään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ymmärsit täysin oikein. Irtisanoudun ihan suoraan ja toki kerron myös syyt irtisanourumiseeni. Töitä on maa täynnä. Hoitakoot ihan keskenään ongelmatapauksensa. Minun ei tarvitse jäädä odottelemaan.

Ja tämä ei ole pelkkää teoretisointia, vaan olen irtisanoutunut juuri noin. Entinen pomoni soitteli viikon päästä.perään, että tulisinko takaisin. Sorppa vaan, oli jo uusi duuni valmiina.

• Anonyymi

Seta ideologiaa ei saa vastustaa. Se on naisten ajatusten kulmakivi. Tuolla he patsastelevat kaupungilla oikeassa kädessä pridelippu ja vasemmassa Palestiinan lippu. Ovat niin ihmisoikeuksien asialla, että..

• Anonyymi

Sellanen oksennus sieltä sitten.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tälläkö meinasit ratsastaa, yksisarvinen? Sivusta Teetee

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tälläkö meinasit ratsastaa, yksisarvinen? Sivusta Teetee

Oksennat ihan väärälle henkilölle. Ratsastelepa johonkin muualle oksentamaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Homot ei ole ongelma seta on ja seta pitäisi tehdä laittomaksi. Pelottelee seksuaalivähemmistöjä että saisi itse näkyvyyttä esim kirkoissa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Homot ei ole ongelma seta on ja seta pitäisi tehdä laittomaksi. Pelottelee seksuaalivähemmistöjä että saisi itse näkyvyyttä esim kirkoissa.

Ongelma on asenteesi ... naiset sitä ja naiset tätä 🤮. Jaksaiski tuollaista tyhjänpäiväistä täysin itseä koskettamatonta oksentelua kuunnella irl hetkeäkään. Tappele niitten mielikuvitus"naistesi" kanssa, jotka noin toimivat.

• Anonyymi

Itsensä muuttaminen ei ole alistumista. Toisen yksilön arvostaminen/ kunnioittaminen ei ole alistumista. Se on viisastumista. 🤷‍♀️

• Anonyymi

Niinpä. Aloittajalla on valtavan ahdas kuvitelma alistumisesta. Itseään voi muuttaa niin kovin monella muullakin tavalla kuin alistumalla.

• Anonyymi

Ihmiset on kyllä aika tyhmiä jos ajattelee että helsingin sanomista tai iltalehdistä tai edes suomen uutismediasta löytyy aina totuus asioihin. Kannattaa seurata ulkomaalaisia uutisia jos haluaa todellista kuvaa maailmalta.

Ajatelkaa joku lukee näitä lehtiä ja perustaa niiden perusteella koko maailmankuvansa. Se voi olla ihan päinvastainen oikeasti monessa asiassa. Sitten nämä lampaat määkii ja kauhistelee toisilleen miten kauhea trump on tai joku muu.

• Anonyymi

Trump on aika kauhea🤭mutta hänelläkin on tarkoitus niin hyvässä kuin pahassa. Viisaus on nähdä maailmaa monesta miljoonasta kulmasta,putkiaivojen tie on loputon nyyh🤷‍♀️

• Anonyymi

Kertoo melko rajoittuneesta maailmankuvasta, kun kuvittelee olevansa suurikin ihme lukiessaan oikein "ulkomaalaisia uutisia".

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      93
      7558
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      40
      3622
    3. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      102
      1846
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      24
      1060
    5. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      32
      943
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      27
      911
    7. Rakastuminenhan on psykoosi

Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk
      Ikävä
      53
      807
    8. Olisinko mä voinut käsittää sut väärin

Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt
      Ikävä
      31
      732
    9. Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa

1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄
      Ikävä
      60
      729
    10. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      26
      662
    Aihe