Onko olemassa arvottomia ominaisuuksia

Anonyymi-ap

Köyhä on arvoton vaikka omaisi mitä tahansa orjan ominaisuuksia kuten Luotettavuus, Järkevyys, Lojaalisuus, Velvollisuudentunto.

Arvon mitta on raha ja rikkaus. Ja se miten rikkaaksi pääsee on tekemällä tai suosimalla ahneutta, röyhkeyttä ja muita ominaisuuksia jotka ovat orjilta kielletty.

Luotettavuus on ominaisuutena nolla. Se on arvoton ominaisuus. Sitä hyödyntää rahanahneet vain. Ne jotka ovat petollisia pärjäävät paremmin.

Ainoa arvollinen lopussa on Karitsa. Mutta millä tavalla? Mitä on arvollisuus?
Hän ei ole luotettava eikä omaa muitakaan orjan ominaisuuksia. Vaan hän on rikas. Ja siksi arvollinen?

1

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jo Pietarin ja Paavalin aikana vaikutti Bar Jeesus joka opetti että jalous lisääntyy naimiskertojen kautta. 10000 kertaa tekee täydellisesti jalon.

Tämä on sama oppi kuin Maslowin tarvehierarkia pyramidi. Saatuaan seksuaalisen helpotuksen eli Moksan eli vapahduksen jokainen osoittaa monia hyviä ominaisuuksia saamassaan hormonihuurussa. Pyramidin alapään tarpeet kun tyydyttyy niin voi kivuta ylemmälle tasolle pyramidissa joilla ylemmillä tasoilla JALOUS on keskeisessä roolissa.

Orjat jäävät usein alimmalle tasolle eivätkä saa osakseen Jaloutta joka olisi hyveistä suurinta. Orjilla toki on orjien ominaisuuksia kuten LUOTETTAVUUS, JÄRKEVYYS, LOJAALISUUS JA VELVOLLISUUS. Mutta mitään todella jaloa hyvettä heille ei pääse kehittymään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      27
      3553
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      41
      2389
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      35
      2218
    4. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      7
      1997
    5. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      43
      1552
    6. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      1429
    7. Oletko ollut vihainen, suuttunut tai pettynyt

johonkin kaivattusi toimintaan?
      Ikävä
      127
      1282
    8. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      259
      1230
    9. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      45
      1205
    10. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      13
      1189
    Aihe