Useimmat autot pääasiassa seisovat paikoillaan eikä niillä ajeta . Loppujen lopuksi seisottaminen on suurempi kustannus kuin ajaminen, useimmissa tapauksissa. Sähköautojen kustannukset lasketaan väärin.
Sähköauton seisottaminen hirveän kallista
28
155
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
No nyt palstanero laittoi melkoisen viisauden ja älynväläyksen jakoon.
- AnonyymiUUSI
Aloitus on täyttä totta. Kilometrikustannukset ovat ammatinharjoittajille tärkeitä mutta tavalliselle vapaa-aikautoilija niillä ei oo juuri merkitystä. Enemmän on merkitystä sillä, mitä autoilu kokonaisuutena maksaa ja suurimman osan ajasta auto pysyy paikoillaa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Aloitus on täyttä totta. Kilometrikustannukset ovat ammatinharjoittajille tärkeitä mutta tavalliselle vapaa-aikautoilija niillä ei oo juuri merkitystä. Enemmän on merkitystä sillä, mitä autoilu kokonaisuutena maksaa ja suurimman osan ajasta auto pysyy paikoillaa.
Hölmöhän sinä olet.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Hölmöhän sinä olet.
Sähköautoilijat ovat monessa suhteessa hölmöjä. Huomasin sen vasta kun ostin itse sähköauton.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sähköautoilijat ovat monessa suhteessa hölmöjä. Huomasin sen vasta kun ostin itse sähköauton.
Persaukiset sähköautoilijat kehuvat, miten halvaksi tulee 100 km. Miksi he ajaisivat edes tuollaisia matkoja. Mutta lähikaupassa on sähköautolla tietenkin käytävä. Kaikkien on nähtävä varakkuuden symboli eli sähköauto.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Älä viitsi, olet vain trolli ja köyhä sellainen.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Persaukiset sähköautoilijat kehuvat, miten halvaksi tulee 100 km. Miksi he ajaisivat edes tuollaisia matkoja. Mutta lähikaupassa on sähköautolla tietenkin käytävä. Kaikkien on nähtävä varakkuuden symboli eli sähköauto.
Muille tulee sähköautoista vähän toisenlaisia mielleyhtymiä, varsinkin Tesloista. Todennäköisesti ei omista muovista autoa ja elää ilman lapsia.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Hölmöhän sinä olet.
Niinhän sinä aina sanot, vaikka kuinka totta muut puhuisi.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Muille tulee sähköautoista vähän toisenlaisia mielleyhtymiä, varsinkin Tesloista. Todennäköisesti ei omista muovista autoa ja elää ilman lapsia.
Aika omituisia ajatuksia sinulla.
- AnonyymiUUSI
Mikä on kallein hevonen ?
Musta hevonen- AnonyymiUUSI
Mikä keventää ruokavaliota? Sähköauto! On nimittäin laskettava kilometrikustannukset.
- AnonyymiUUSI
Aloittajalla on varmaan jotain pohdintaa ja perustelua tuon aivopierun tueksi?
- AnonyymiUUSI
heh
ei tod.- AnonyymiUUSI
Se on kumma, miten auton arvo laskee vaikka se seisois tallissa ilman ajoja. Eniten laskee sähköauton arvo.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Se on kumma, miten auton arvo laskee vaikka se seisois tallissa ilman ajoja. Eniten laskee sähköauton arvo.
Tutkimusten mukaan kaikkien eri käyttövoimilla kulkevien autojen hinnat putoaa yhtä paljon. Kannattaa päivittää tietojaan ja unohtaa ne ajat jolloin sähköautojen hintoja pudotettiin tehtaan toimesta reilusti.
Tietysti autojen hinnat putoaa vaikka se seisoo tallissa, tosin vähäiset kilometrit hidastaa arvon laskua. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tutkimusten mukaan kaikkien eri käyttövoimilla kulkevien autojen hinnat putoaa yhtä paljon. Kannattaa päivittää tietojaan ja unohtaa ne ajat jolloin sähköautojen hintoja pudotettiin tehtaan toimesta reilusti.
Tietysti autojen hinnat putoaa vaikka se seisoo tallissa, tosin vähäiset kilometrit hidastaa arvon laskua.Ainakin jenkeissä sähköautojen arvo tippuu paljon nopeammin kuin polttikset. Ja tämä näyttää pitävän paikkansa täälläkin.
"Kannattaa päivittää tietojaan ja unohtaa ne ajat jolloin sähköautojen hintoja pudotettiin tehtaan toimesta reilusti."
Sähköautojen hintoja tullaan vielä tiputtamaan reilusti, koska ne ovat ylihinnoiteltuja paskoja romuja. Itse uskon, että uusien sähköautojen hinnat tulevat laskemaan kymmeniä prosentteja, koska kysynnän kasvu on jo sakkaamassa. Ainoastaan paikoissa joissa sähköautoja tuetaan niillä on paljon myyntejä ja kun tuet lopetetaan niin sähköautojen myynnit romahtavat aina. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ainakin jenkeissä sähköautojen arvo tippuu paljon nopeammin kuin polttikset. Ja tämä näyttää pitävän paikkansa täälläkin.
"Kannattaa päivittää tietojaan ja unohtaa ne ajat jolloin sähköautojen hintoja pudotettiin tehtaan toimesta reilusti."
Sähköautojen hintoja tullaan vielä tiputtamaan reilusti, koska ne ovat ylihinnoiteltuja paskoja romuja. Itse uskon, että uusien sähköautojen hinnat tulevat laskemaan kymmeniä prosentteja, koska kysynnän kasvu on jo sakkaamassa. Ainoastaan paikoissa joissa sähköautoja tuetaan niillä on paljon myyntejä ja kun tuet lopetetaan niin sähköautojen myynnit romahtavat aina.Kyllähän sähköautoa tuetaan poliittisissa kannanotoissa, ilmastoasenteissa ja myyntisäädöksissä. Ollakseen esimerkillinen kansalainen, on sähköauto hankittava vaikka talliin seisomaan osoituksena taivasporttien avautumisesta. Tällöin voi laskea, että sähköauto on kannattava hankinta. Tietenkin saattaa olla epävarmuustekijöistä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ainakin jenkeissä sähköautojen arvo tippuu paljon nopeammin kuin polttikset. Ja tämä näyttää pitävän paikkansa täälläkin.
Sähköautojen hintoja tullaan vielä tiputtamaan reilusti, koska ne ovat ylihinnoiteltuja paskoja romuja. Itse uskon, että uusien sähköautojen hinnat tulevat laskemaan kymmeniä prosentteja, koska kysynnän kasvu on jo sakkaamassa. Ainoastaan paikoissa joissa sähköautoja tuetaan niillä on paljon myyntejä ja kun tuet lopetetaan niin sähköautojen myynnit romahtavat aina.Mitä joku jenkkilän jutut merkitsee? En minä ainakaan vie autoani USAan vaihdettavaksi.
Ei sähköautojen hintoja pudotella, vaan niistä tehdään halvempia ja toisaalta nykyiseen hintaan parempia, kuten kehittyminen menee vähän kaikissa teknisissä tuotteissa. Ei meillä sähköautoja tueta.
Sähköautojen kysyntä kasvaa kokoajan suhteessa polttiksiin, kokonaisuutena autokauppa sakkaa kun ihmisillä ei ole työtä ja hallitus tuhoaa maamme taloutta. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tietysti autojen hinnat putoaa vaikka se seisoo tallissa, tosin vähäiset kilometrit hidastaa arvon laskua.8 vuotta vanha s auto on minulle arvoton.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mitä joku jenkkilän jutut merkitsee? En minä ainakaan vie autoani USAan vaihdettavaksi.
Ei sähköautojen hintoja pudotella, vaan niistä tehdään halvempia ja toisaalta nykyiseen hintaan parempia, kuten kehittyminen menee vähän kaikissa teknisissä tuotteissa. Ei meillä sähköautoja tueta.
Sähköautojen kysyntä kasvaa kokoajan suhteessa polttiksiin, kokonaisuutena autokauppa sakkaa kun ihmisillä ei ole työtä ja hallitus tuhoaa maamme taloutta.Tuossa on sen verran totta että edelliset ja tulevat hallitukset tuhoaa maan taloutta.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kyllähän sähköautoa tuetaan poliittisissa kannanotoissa, ilmastoasenteissa ja myyntisäädöksissä. Ollakseen esimerkillinen kansalainen, on sähköauto hankittava vaikka talliin seisomaan osoituksena taivasporttien avautumisesta. Tällöin voi laskea, että sähköauto on kannattava hankinta. Tietenkin saattaa olla epävarmuustekijöistä.
Sinulla on kovin omituisia ajatuksia.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
8 vuotta vanha s auto on minulle arvoton.
Ketä kiinnostaa sinun mielipiteesi?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mitä joku jenkkilän jutut merkitsee? En minä ainakaan vie autoani USAan vaihdettavaksi.
Sähköautojen kysyntä kasvaa kokoajan suhteessa polttiksiin, kokonaisuutena autokauppa sakkaa kun ihmisillä ei ole työtä ja hallitus tuhoaa maamme taloutta."Ei sähköautojen hintoja pudotella, vaan niistä tehdään halvempia ja toisaalta nykyiseen hintaan parempia, kuten kehittyminen menee vähän kaikissa teknisissä tuotteissa. Ei meillä sähköautoja tueta."
Eli kannattaa odotella rauhassa ainakin kymmenen vuotta sähköauton hankintaa, koska nykyiset sähköautot pidetään tulevaisuudessa paskoina romuina eikä niillä ole jälleenmyyntiarvoa.
"Sähköautojen kysyntä kasvaa kokoajan suhteessa polttiksiin, kokonaisuutena autokauppa sakkaa kun ihmisillä ei ole työtä ja hallitus tuhoaa maamme taloutta."
Uusien autojen kauppa sakkaa, koska keskituloisen on järjetöntä haaskata monta kymppitonnia uuteen autoon. Varsinkin uuden auton ostaminen rahoituksella olisi idiotismin huippu. Ihmiset ovat vain järkevöityneet. Itse asiassa uusien autojen myyntien romahtaminen on vain hyvä asia ja pitäisi kehoittaa ihmisiä ostamaan entistäkin vähemmän autoja ja käyttämään nykyisiä autoja kauemmin. Kyllä samaa autoa voi käyttää vaikka yli 30 vuotta.
- AnonyymiUUSI
Taksit on paljon liikkeellä, mutta niitä ei uskalla käyttää.
- AnonyymiUUSI
Mitä kuluja seisottaminen aiheuttaa?
- AnonyymiUUSI
Ei se ole sen kalliimpaa, kuin vastaavan hintaisen bensa-tai dieselauton seisottaminen. Itse asiassa, se dieselin seisottaminen taitaa olla kalliimpaa johtuen suuremmista ajoneuvo- ja käyttövoimaveroista.
- AnonyymiUUSI
Onhan se sen arvoista, meinaan dieselin seisottaminen! Sähköauton seisottaminen on kaiken ulottumattomissa on kaukokatseinen viisasta.
- AnonyymiUUSI
Sähköauto kuluu poikkeuksellisesti myös seisottaessa, koska akku kalenterikuluu päivä päivältä ja sitä enemmän mitä suuremmassa varaustasossa sitä seisotetaan ja koska sähköautoja lähtökohtaisesti seisotetaan aina 100% varauksella autoliikkeissä koska asiakkaat haluavat nähdä kojetaulusta rangen on auto jo siinä vaiheessa erittäin kulunut kun se ajetaan liikkeestä pihalle ostajan toimesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2324421Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii742862- 472403
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua431687- 781379
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘691080PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden137919- 64860
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86854Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53832