Joka päivä tekee kymmeniä aloituksia häntä riivaavista vasemmistolaisista. Muun ajan hän säikkyy kuvitteellisia maahanmuuttajiaan.
Kuinka on saatu incel peloiteltua noin pilalle?
Ja miksi mt-palveluista on leikattu liikaa?
Palstan ikityötön persu on pahasti epäonnistunut elämässään
13
75
Vastaukset
- Anonyymi
"Ja miksi mt-palveluista on leikattu liikaa?"
Siksi että saatasiin persuille lisää kannattajia.- Anonyymi
Siinä se taas tuli! Nuo iankaikkiset "persujutut"!! Voi taivahan talikynttilät!! Basemmistolaisia taita harmittaa oikein rutosti, kun perussuomaöaiset ovat hallituksessa! On se sentääön parempu kuin että vasemmistolaiset olisivat sotkemassa asioita
En ole persu enkä vasemmistolainen, mutta ärsytyn suunnattomasti noista poliittisista panetteluista! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinä se taas tuli! Nuo iankaikkiset "persujutut"!! Voi taivahan talikynttilät!! Basemmistolaisia taita harmittaa oikein rutosti, kun perussuomaöaiset ovat hallituksessa! On se sentääön parempu kuin että vasemmistolaiset olisivat sotkemassa asioita
En ole persu enkä vasemmistolainen, mutta ärsytyn suunnattomasti noista poliittisista panetteluista!Hyvin kalahti taas persuun ulahduksesta päätellen 🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvin kalahti taas persuun ulahduksesta päätellen 🤣
Jep.
- Anonyymi
Ja sellaiset projektiot palstavassulla tänään 🙄
- Anonyymi
Joko sulla on tullut 50 avausta persuista tänään?
- Anonyymi
Kopsahtihan kalikka taas tarkasti 😆
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kopsahtihan kalikka taas tarkasti 😆
Jep, heti tulit kommentoimaan 👍🤭
- Anonyymi
On kyllä huomattu. Mielenterveyspalveluista leikkaukset näkyy hänen käytöksessään.
- Anonyymi
Tää on vain mun mielipide, mutta kyllä Lähi-idästä tai Afrikansarvesta tulee paras paikka on synnyinmaansa. Miksi osa heistä muuten kävisi lomalla siellä missä oli niin vaarallista että piti tulla tänne elätettäväksi?
- Anonyymi
Siinä on pikkupersun tyhjään päähän taas VALTAVASTI mietittävää 😂
Entä jos menisit töihin elättämään itsesi, niin ei tarvitsisi muiden menemisiä pohtia päivät pitkät?
- Anonyymi
Mutta miksi sinä päivystät täällä, vieläpä silloin kun muut ovat töissä?
- Anonyymi
On vielä kova keskustelemaan itsensä kanssa. Aloituksen jälkeen on 10 minuutissa jo 20 vastausta, vaikkei kukaan muu ole edes aukaissut oksennusta...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 938138
- 403922
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021916- 241400
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html341241Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,321122Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia121020Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53857Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31832Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v29797