IAU:n lakkojen syylliset:
- IAU:n hallituksen puheenjohtaja on Juhani Haapasaari, liittosihteerinä toimii Sami Rajala, Muita hallituksen jäseniä ovat Marko Heikkilä, Kim Josefsson, Ari Juonolainen, Sirpa Lahtinen, Risto Kivilahti ja Ville Koskenkorva. (IAU:n sivulta).
He ovat vastuussa.
- Takapiruina Teollisuusliiton Riku Aalto ja muut lakkokiimaiset SAK:ssa, joita vituttaa, kun viikkojen poliittiset lakot viime vuonna eivät johtaneet mihinkään.
- ja SDP, jonka oppositiopolitiikkaa poliittiset lakot ovat. Siellä Tuppurainen, Lindtman, Malm, Mäkynen, Razniyar.
IAU:n lakot ovat poliittisia, vaikka ne on kuorrutettu muuksi. Palkankorotusmaksimi on 7,8%. Se on lakiin kirjattu, enempää ei tule. Lentäjät sen jo ymmärsivät ja lopettivat lakkoilun viikkoja sitten. IAU jatkaa poiiittisia lakkoja. Siellä ei ole niin välkkyjä päättäjiä.
Kuinka paljon vahinkoa lakkojen nimissä saa tehdä? Vahingonkorvaukset?
YTK kutsuu yhä useampia. Kukaan ei halua lakkoilla ja heitä pakotetaan siihen, vaikka eivät halua.
SAK:lla ei ole valtaa. Eduskunta päättää asioista ja yritykset omistaan. SAK:lla on kyky järjestää joukkovoimaa, mikä on rikollista toimintaa ja yhteiskuntaterroria. Valtaa se ei ole. Se on osoitus kyvyttömyydestä rakentaa yhdessä. SAK romutti kolmikannan. Nyt se on romuttamassa kunnioitusta ammattiliittoihin.
Rötösherrat kuriin! Syylliset tilille!
4
57
Vastaukset
- Anonyymi
Vastuussa ovat Finnair,Palta,Satonen, nykyinen hallitus ja EK
- Anonyymi
Höpö höpö. Eivät he lakkoile.
- AnonyymiUUSI
Satonen on ollut paras työvoimaministeri aikoihin. Asialinjalla. Aikuisten oikeasti.
SDP/SAK humppa on toivotonta hiostavaa menoa. Kohta levy loppuu. Se on jo loppuunkulunut.
Ei tulevaisuuden teema. Vittu, kun järki ei riitä, niin otetaan väkivalta avuksi. Lakot ovat henkistä väkivaltaa. Jo Urho Kekkonen sanoi ties milloin, viisikymmentä vuotta sitten, että lakot ovat vanhentuneita tapoja toimia. Ja siitä on viisikymmentä vuotta!!!!
Murikan oppeja pitäisi muuttaa.
- Anonyymi
"IAU:n jäsenmaksu on 1,39% palkasta. Jos palkka on 3500 euroa kuussa, niin siitä menee IAU:lle 50 euroa "suojelurahaa". Se tekee vuodessa 600 euroa.
YTK maksaa 102 euroa vuodessa. Sillä saa ansiosidonnaisturvan. Lisäksi voi liittyä YTK Työelämä ry:n jäseneksi. Sitä kautta saa neuvontaa ja etuja. Se maksaa 29 euroa vuodessa. Sama palkka on ammattiliiton jäsen tai ei. Miksi kuulua liittoon?"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937558
- 403622
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021846- 241060
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html32943Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,27911Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53807Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31732Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60729Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v26662