Moikka kaikki
Olen aivan loputtoman pettynyt kuinka rohkea olen ollut. Olen kertonut heti jos tuntuu että jonkun kanssa synkkaa vähänkään että voisin olla kiinnostunut enemmänkin. Sillä sit pilannut monta potenttiaalista kaverisuhdettakin. Lukuisat kerrat olen nyt päätynyt naisten kanssa pelkkään olet huippu tai tosi kiva tyyppi vastaukseen mutta en näe tässä parisuhdetta. Kaverinakin ollaan sen jälkeen täysin jäätä. Eli vika on selvästi minussa tai sit kaikki on ollut vääriä. Olen tosi monen naisen sekä miehen kaveri niinsanottu kaikkien kaveri. Mut parisuhde on jäänyt puuttumaan T: Hyvä tyyppi jätkä 31v
Huippu mies mutta ei kelpaa parisuhteeseen.
Anonyymi-ap
3
140
Vastaukset
Moikka sulle.
Taidat olla mielistelijä. Sun täytyy löytää narsistinainen.
Narsistinainen kahlitsee miehen.- AnonyymiUUSI
Siis no joo varmasti näin että olen liika kiltti/mielistelijä voi olla se syy. Mutta narsisti ei nyt ratkaise sitten mittään 😅
- AnonyymiUUSI
Miksi pitää alkujaankaan lähestyä ihmisiä parisuhdemielellä? Joku tinderkö tässä on taas takana?
Ihmisiin voi tutustua ihan muutenkin, ihan ihmisenä itsekin, ei parisuhdetarjokkaana. Joskus saattaa löytyä hyvänpäiväntuttu, joskus kaveri, ystävä tai jotain joka sykähdyttää eri tavalla.
xLiner
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2694941Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii893424- 423328
- 502609
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua451827- 971630
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘971438- 141359
PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden1441035- 701027