... siitä että luominen on tapahtnut.
Mitkä nämä ovat:
1) ?
2) ?
3) ?
Kolme parasta tieteellistä todistusta...
11
106
Vastaukset
- Anonyymi
Tieteellinen todistu on jo rankka vaatimus, kun kretuilla ei ole esittää ensimmäistäkään edes suunnilleen rationaalista perusteltua sulle, että
1) olisi olemassa luojajumala
2) "luomisella" olisi joku metodi eli tapa vaikuttaa fyysiseen todellisuuteen, jolla voisi tehdä galakseja ja editoida geenejä ja kaikkea siltä väliltä
3) kuvitteellisella luojajumalalla olisi ymmärrettävä motiivi ja tavoite, miksi hän olisi luonut 2000 miljardia galaksia ja 20.000 orkidealajia? - Anonyymi
1. Jumala teki sen
2. Raamattu sanoo niin.
3. Jeesus.- Anonyymi
Eikö "Tutkimattomia ovat Herran tiet" mahdu top-3:een?
- Anonyymi
1. Luominen ei ole vielä tapahtunut, vaan tapahtuu vasta tulevaisuudessa 1000 vuoden kuluttua. Elämme kosmisessa rinnakkaismaailmassa tänä vuosituhantena joka nyt on menossa. Eräänlaisessa halokannessa. Tästä ovat mm. Suufit jonkin verran kirjoittaneet.
2. Luomista tapahtuu koko ajan lisää. Maailma ei ole valmis, vaan sitä lisätään kirkon tähden. Tämän selittää Avesta ja Apostoliset ISÄT.
Esim. Amerikka luotiin vasta silloin kun Jumala muutti litteän maan palloksi ehkä joskus keskiajalla. Amerikalle luotiin aikaa ja oma menneisyys.
3. Arkeologia ei ole löytänyt merkkejä ihmiskunnasta ennen Aadamia 4220 ekr.
Tosin oli 9000 ekr Atlantis joka oli maan päälle laskeutunut kolmas taivas. Jobin kirja kertoo että Jumalan Pojat iloitsivat aamutähtien luomisen aikoihin. Vrt. Luolamaalaukset yms.
Myös UT kertoo että Karitsan omat olivat jo ennen maailman luomista elämän kirjassa.
Tosi maailma luodaan vasta tulevaisuudessa. Nyt eletään rangaistus planeetalla ja koetuspaikassa. - AnonyymiUUSI
Miksi ei löydy vastauksia palstan aiheeseen ?
- AnonyymiUUSI
Vastausten vaatimukset on asetettu siten, että yhtä hyvin ap voisi pyytää muilta: miellytä minua.
- AnonyymiUUSI
Mihin perustuu oletus, että todisteita olisi saatavilla?
- AnonyymiUUSI
Miksi kukaan todistelisi kenellekkään mitään jonkun nobodyn "käskyn" takia ja vieläpä jollain palstalla?
- AnonyymiUUSI
Kyllä pilvien päällä käydään sivistynyttä sanasotaa mm. Jeesuksen "pyhyydestä".
Siellä kuusen käpy yhtä hyvin kuin tammen terho on yhtä pyhä.
Olhan siellä kaikki kauppiaita, jippi jee jippi jee.
Oulankajoenvarsilepikko. - AnonyymiUUSI
Ei luomista tarvitse todistaa tieteellisesti. Tosin tiede itse todistaa luomista, kun se tutkii Jumalan luomistyötä ja huomaa yhä enemmän todisteita luomisesta, mutta itsestään putkahtaneen elämän yhä enemmän mahdottomaksi. Jumaluus kuuluu henkiselle puolelle, eikä sitä voi tutkia laboratoriossa. Raamatun oikein oivallettu luomiskertomus riittää kristitylle, sillä. Täyteen uskoon kasvanut kristitty, näkee kristallin kirkkaasti omien kokemustensa ja Kolmiyhteisen Jumalan vuorovaikutuksen kanssa, Raamatun Jumalallisen Pyhän viisauden, kokonaisvaltaisesti. Tällöin voi vain uskoa Raamatun sanoman todeksi.
- AnonyymiUUSI
Koittakaa nyt päättää onko kreationismilla mitään tekemistä tieteen kanssa. Tieteeseen yritetään vedota ja sitten kun selittely menee vaikeaksi aletaankin heiluttelemaan käsiä ja sanotaan, että eihän Raamattu ole biologian kirja. Siinä olette oikeassa. Raamattu on kokoelma taruja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1018827
- 474349
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021946Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html391554- 241480
Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,341209Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia121190Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53887Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31872Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v29837